ריצה ודופק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריצה ודופק
    r
    17/09/2011

    שלום אני בת 22 שוקלת 60 ופשוט מכורה לספורט הכרתיאת העלם הזה לפני שנתיםם ומאז לא יכולה לעזוב אותו.
    יש לציין כי אני עושה את כל הפעיליות שאפשר,ספיניג,שיערי עיצוב,קיקבוקס,כח,אליפטיקל.לארחונה התחלתי להשקיע יותר באימוני ריצות והפחתתי את אימוני הספינינג ל3 ולפעמיים 4 בשבוע.
    השאלה שלי היא כזאת הכושר שלי נחשב לטוב אבל יש דבר אחד שאני לא מבינה אני עובדת עם שעון הדופק לאחרונה העברתי אותו לאחוזים ואני רואה שכבר אחרי כמה 3 דקות ריה אני מגיעה ל80 אחוז(וזה במקרה הטוב) אבל מצד שני לדוגמא אני רצה מהר ואז לוחקת מנוחה של דקה או שתיים הדופק שלי מ90 יכול לרדת פתאום ל60-70.השאלה שלי לגבי זה שהדופק עולה יחסית מהר האם זה הגיוני,יכול להיות שהנוסחא לו תואמת לי.כי במחינת הנוסחא ה80 אחוז שלי צריך להיות 160 אבל מצד שני אני עוברת אותו בקלות מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריצה ודופק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה ודופק - תגובה

    עופר קיס
    18/09/2011

    אם הדופק שלך יורד מהר סימן שמערכת העצבים שלך הסתגלה לפעילות וזה סימן טוב
    אם הדופק שלך עולה מהר מדי, נסי לבצע את ההגברה באופן יותר הדרגתי. אם את עדיין לא בטוחה, בצעי בדיקת מאמץ במכון לרפואת ספורט ואז גם תדאי במדויק באילו עצימויות או דפקים לבצע את אימונייך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו