מספר שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מספר שאלות
    דניאל
    20/09/2011

    שלום

    בן 36, מתאמן בחדר כושר במטרה לרדת במשקל (עודף משקל של כ - 10 קילו) ושיפור כושר אירובי.
    1.האם אפשר ומומלץ לקחת תוסף L קרניטין, אם כן, באיזה מינון? מתי ? והאם רק לפני פעילות ? האם זה יעיל לשריפת שומנים או עזרה לפעילות עצמה ?
    2. שומן בטני - קורטיזול. קראתי שיש קשר בין רמות מתח שמעלות קורטיזול לבין שומן בטני, האם זה נכון ? ואם כן האם יש לבדוק רמת קורטיזול ? ואיך ניתן להוריד במידה וכן?
    3. דיאטת HCG - לפי מה שהם מתארים (בפרסומים כמובן) זה נשמע כמו "פעמי משיח". דיאטה של 8-15 קילו תןך 40 יום, כאשר מובטח שזה מחסל רק מאגרי שומן מיותרים,וללא פירוק רקמת שריר (כאשר ידוע שבדיאטות מהירות/ללא פעילות גופנית יש בעיקר ירידה במסת שריר), וללא צורך בפעילות גופנית, האם זה הגיוני ?
    4. קנדידה - האם יש קשר ומקום לבדוק זאת בהקשר של קושי מתמשך בירידה במשקל על אף פעילות גופנית ודיאטה ?

    המון תודה על הסבלנות והתשובות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות - תגובה

    עופר קיס
    20/09/2011

    1. יש קשר בין קנדידה וחוסר ירידה במשקל
    2. קרניטין, עשוי להועיל - שאל בפורום התזונה
    3. רמות קורטיזול גבוהות מפריעות להוספת מסת שריר - ניתן לבצע בבדיקת דם
    4. HCG - לא מכיר, שאל בפורום התזונה
    דניאל, אתה יודע שהדבר החשוב ביותר היא להגיע באופן הדרגתי לתזונה בריאה ומתאימה, כאשר פעילות גופנית היא תוספת אמנם חיונית, אך רק תוספת ואילו כל תוספי ההרזיה - מה יקרה איתם לאחר שתגיע למשקל היעד ?
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו