מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגביי מספר אימונים(:27/09/2011
היי
אני מתאמנת כ-6 ימים בשבוע בחדר כושר
4 אימוני כוח ו2 אימוני אירובי (ריצה-30-40 דק') ובאחד מארבעת אימוני הכוח גם ריצת חימום קלילה של רבע שעה או על מכשיר אחר כמו מדרגות וכו'
יש לציין שאני עובדת בעצימות כאשר מס' חזרות עד 12 ובחזרה האחרונה קשה לי לעיתים להמשיך.
אני בכושר טוב ויצא מצב לאחרונה בגלל כל מיני נסיבות שהיום מנוחה שלי בשבוע שבדר"כ זהו יום שישי השתנה ליום שני ואז יצא מצב שמיום שלישי שאחריו עד שישי שאחריי כלומר 10 אימונים התאמנתי ברצף,לא הרגשתי צורך במנוחה ולהיפך ביום החופשי תמיד יש רצון להתאמן אבל למעשה אני יודעת שצריך לפחות יום מנוחה אחד בשבוע שבו לא עושים כלום..בכל אופן רציתי לשאול האם זה ממש ממש לא טוב להתאמן 10 אימונים יומיים ברצף ללא הפסקה?
ובכלל מה דעתך בקשר לתדירות אימונים,לאחר כמה אימונים יש לקחת יום מנוחה?
אשמח לתשובה בעיניין...חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגביי מספר אימונים - תגובה
ד''ר איתי זיו02/10/2011הערותי...
1. שאלה החשובה ביתר הנה מטרת האימון. לפי זה נקבעים מסר האימונים, עצימות ועוד משתנים.
2. הפסקה מומלץ שתהיה מדי 3-2אימונים תלוי בפיצול של תוכנית האימונים. האם מפצלים התוכנית ל- 2 חלקים, 3 או 4. במידה ומדובר במתאמן מתקדם אזי מבוצעים 4 אימונים ברצף לאחר מכן תהיה מנוחה.
3. אם מדובר באימונים לא עצימים גם אימון יום חר ום אינו מהוה בעיה.
4. חשב מוד לכמת ולאמוד התקדות ולפי זה לדעת אם האימנים מתבעים כהלכה או יש צורך לשנות
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
(:02/10/2011היי
המטרה היא שיפור כושר גופני והעלאת מסה מה שקצת בעייתי כי אני אישה אבל אני ספורטאית לשעבר ככה שיש לי גוף שבנוי טוב ואני מעוניינת שיישאר מחוטב ועם מסה ולא רזה מידיי
אני מתאמנת לפי תוכנית ab
a- רגליים,חזה,יד קדמית,בטן
b-גב,כתפיים,יד אחורית,בטן
זה בימי ראשון שני
ביום השלישי עושה אירובי שכוללת ריצה של 35-40 דק'
רביעי-חמישי חוזרת לab
ושישי או שבת עושה שוב ריצה
ככה שיוצא יום אחד מנוחה
לפעמים יש רצון להתאמן כל יום או שנגיד יודעים שיש הפסקה כלשהי בגלל סיבה כלשהי למשל יום כיפור שייצא יומיים בלי אימונים אז יוצא לפעמים רצף ארוך
השאלה האם חייב יום מנוחה לפחות בשבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









