שאלה לגביי מספר אימונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגביי מספר אימונים
    (:
    27/09/2011

    היי
    אני מתאמנת כ-6 ימים בשבוע בחדר כושר
    4 אימוני כוח ו2 אימוני אירובי (ריצה-30-40 דק') ובאחד מארבעת אימוני הכוח גם ריצת חימום קלילה של רבע שעה או על מכשיר אחר כמו מדרגות וכו'
    יש לציין שאני עובדת בעצימות כאשר מס' חזרות עד 12 ובחזרה האחרונה קשה לי לעיתים להמשיך.
    אני בכושר טוב ויצא מצב לאחרונה בגלל כל מיני נסיבות שהיום מנוחה שלי בשבוע שבדר"כ זהו יום שישי השתנה ליום שני ואז יצא מצב שמיום שלישי שאחריו עד שישי שאחריי כלומר 10 אימונים התאמנתי ברצף,לא הרגשתי צורך במנוחה ולהיפך ביום החופשי תמיד יש רצון להתאמן אבל למעשה אני יודעת שצריך לפחות יום מנוחה אחד בשבוע שבו לא עושים כלום..בכל אופן רציתי לשאול האם זה ממש ממש לא טוב להתאמן 10 אימונים יומיים ברצף ללא הפסקה?
    ובכלל מה דעתך בקשר לתדירות אימונים,לאחר כמה אימונים יש לקחת יום מנוחה?
    אשמח לתשובה בעיניין...חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגביי מספר אימונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגביי מספר אימונים - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    02/10/2011

    הערותי...
    1. שאלה החשובה ביתר הנה מטרת האימון. לפי זה נקבעים מסר האימונים, עצימות ועוד משתנים.
    2. הפסקה מומלץ שתהיה מדי 3-2אימונים תלוי בפיצול של תוכנית האימונים. האם מפצלים התוכנית ל- 2 חלקים, 3 או 4. במידה ומדובר במתאמן מתקדם אזי מבוצעים 4 אימונים ברצף לאחר מכן תהיה מנוחה.
    3. אם מדובר באימונים לא עצימים גם אימון יום חר ום אינו מהוה בעיה.
    4. חשב מוד לכמת ולאמוד התקדות ולפי זה לדעת אם האימנים מתבעים כהלכה או יש צורך לשנות
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    (:
    02/10/2011

    היי
    המטרה היא שיפור כושר גופני והעלאת מסה מה שקצת בעייתי כי אני אישה אבל אני ספורטאית לשעבר ככה שיש לי גוף שבנוי טוב ואני מעוניינת שיישאר מחוטב ועם מסה ולא רזה מידיי
    אני מתאמנת לפי תוכנית ab
    a- רגליים,חזה,יד קדמית,בטן
    b-גב,כתפיים,יד אחורית,בטן
    זה בימי ראשון שני
    ביום השלישי עושה אירובי שכוללת ריצה של 35-40 דק'
    רביעי-חמישי חוזרת לab
    ושישי או שבת עושה שוב ריצה
    ככה שיוצא יום אחד מנוחה
    לפעמים יש רצון להתאמן כל יום או שנגיד יודעים שיש הפסקה כלשהי בגלל סיבה כלשהי למשל יום כיפור שייצא יומיים בלי אימונים אז יוצא לפעמים רצף ארוך
    השאלה האם חייב יום מנוחה לפחות בשבוע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו