שאלה לאיתי זיו, בנושא הליכה מהירה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לאיתי זיו, בנושא הליכה מהירה
    אורן
    07/10/2011

    איתי שלום רב,
    ברצוני רק לדעת שאני הכן מתאמן נכון ולא פוגע בגוף.
    אני כבן 30 מתאמן כל בוקר, אני שותה מים או קפה בבוקר וחצי שעה לאחר מכן
    עושה הליכון (בבית), מתחיל ללכת על ההליכון כ- 10 דקות חימום במהירות של בין 6 ל- 6.5 קמ"ש ועוד 50 דקות או שעה הליכה בקצב של בין 6.8 ל- 7.5 קמ"ש (עולה בהדרגתיות).
    האמת שאני מתאמן כבר כ- 2 חודשים, התחלתי מיום כן יום לא ועכשיו אני משתדל
    ללכת כל יום עם הפסקה של פעם בשבוע.

    הייתי שמח לדעת האם אני אני בכיוון הנכון?

    תודה בינתיים ושיהיה המשך יום נעים, אורן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורן

    ד''ר איתי זיו
    17/10/2011

    הערותי...
    1. האימון המצוין הנו הדרגתי ועל פניו נראה גם בטוח. חשוב להגדיר בצורה טובה את מטרת האימון ולפי זה לבנות תוכנית אימונים מסודרת. חשוב לשלב גם אימוני כוח וגמישות על מנת לשפר יכולות גופניות חשובות מאוד שלא ממש ניתן לשפר על ידי הליכה.
    2. כמובן, שחלק משמירה על אורח החיים הבריא והשיפור בכושר הגופני הנו התזונה הנכונה.
    בהצלחה רבה וכל הכבוד על ההתמדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו