שלם , לשי אלנקרי בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלם , לשי אלנקרי בבקשה
    מילה
    16/10/2011

    שלום ,
    כמהות לגבי איזון בין צדדי הגוף
    1- יש לי מתאמן (אי מאמנת ) שיש לו משמעותית חזה ימין יותר קטן מחזה שמאול , מה עליי לעשות , האם זה עניין של גנטיקה או שניתן לשפר את הצד הקטן יותר ?

    2-אותו סיגנוטן : יש אנשים אם הבדל משמעותי בכוח בין 2 הדיים או 2 הרגליים : למשל : כפיפת מרפק ימין מרים 4 קילו ל15 חזרות סט ראשון , לעומת שמאל המתאמנת לא מליחה לסיים עם אותו משקל 12 חזרות , מה ההמלצה ? לשנות משקל בין הידיים?נשמע לא כל כך הגיוני

    3- אותו מתאמן (מאוד פרקציוניס לגבי גופו) טוען שהבייספס שלו דיי מפותל אך יותר לכייון הכתף , ולכיוון המרפק פחות בולט , זאת אומרת שזה נראה ישר בערך 5 סמטימטרים עד המרפק , האם לשות לו יותר כפיפות מרפק בשיפועים יעזור לו ?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלם , לשי אלנקרי בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלם , לשי אלנקרי בבקשה - תגובה

    שי אלנקרי
    17/10/2011

    שלום,

    לצערנו אין חלקים בגוף שלנו שהם סימטריים לחלוטין. אצל כולם יש חלקים יותר גדולים מהאחרים (למשל בייספס ביד שמאל לעומת ימין) מה שכדאי לעשות הוא להמשיך להתאמן על שניהם באותה צורה ולא לתת לאחד יותר משקל רב יותר ולשני פחות. לצערנו זה נובע מגנטיקה, מיציבה לא נכונה או מאימון גופני לא מאוזן (גם זה קורה לפעמים).

    כדאי לקחת את זה בצורה אינדבדואלית לאיש מקצוע או מטפל בבעיות יציבה שונות בכדי לראות ולאפיין את הבעיה לעומק רב יותר ולנסות למצוא פתרון משותף.

    שיהיה בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו