שרירים ופעילות אירובית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שרירים ופעילות אירובית
    דניאל
    22/10/2011

    שלום ,
    אני בת 17 מטר 164 שוקלת 57 . הירכיים שלי התרחבו לאחר הפסקת פעילות אירובית,ברצוני לרדת מעט במשקל אך לא לפתח שרירים ביריכיים בזמן פעילות אירובית.
    הבעייה היא שרוב הפעילויות עובדות על שרירי היירך.השאלה שלי , היא האם לא לבצע פעילות גופנית כגון ספינינג או מכשיר אליפטי בחדר כושר ,אשר רוב העבודה נמצאת ביריכיים,? או שמומלץ שכן, כי אלו פעילויות "מאומצות" שיעזרו לי לרדת במשקל?
    המטרה שלי היא להוריד שומן שהצטבר, וביחד לחזק כמה שפחות את שרירי הרגליים.
    אני יודעת שהמטרה נשמעת לא הגיונית, מה דעתך?

    בנוסף חשבתי על עוד משהו, נניח ואני מבצעת פעילות גופנית כגון ספינינג ,ושומרת על תזונה [נמצאת במאזן קלורי שלילי למשל ] הגוף משתמש במאגרי השומן והשריר אך באותה מידה גם מחזק אותו ?איך זה ייתכן?האם זה תלוי באכילה של מזון מסויים לאחר הפעילות הגופנית? אולי הפחתה בכמויות החלבון תעזור? הסתבכתי.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שרירים ופעילות אירובית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרירים ופעילות אירובית - תגובה

    עופר קיס
    22/10/2011

    דניאל שלום
    הירכיים שלך כנראה התרחבו עקב עלייה קלה בשומן, , ממליץ על הליכה בשיפועים שונים ואולי גם אליפטי, אופניים עלולים לנעלות מסת שריר
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו