שיפור מתח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיפור מתח
    אמיר
    26/10/2011

    שלום רב.
    אני רוצה לשפר את מספר הפעמים שאני עושה מתח. אובכן אני עושה בקושי בקושי 1.
    רקע הספורט שלי בכללי חזק. אני אלוף הארץ בריצה, ככה שאני בכושר רב, אך ברגלים. האמת שגם ידיים וחזה חשוב ואני כן התאמנתי על זה, אבל לא בחשיבות גדולה בתוכנית האימונים.
    משקלי הוא 84 עם זה חשוב.
    אז כיצד אני יכול להשתפר? מה התוכנית האימונים שהייתם ממליצים למתחיל כמוני?
    תודה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיפור מתח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיפור מתח - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    27/10/2011

    הערותי...
    1. שיפור בעליות מתח כרוך באימונים מתאימים. ניתן לבצע אימונים אקצנטריים. כלומר לעלות מתח באמצעות כסא או ספסל ולבצע כיווץ איטי מטה. זאת מספר פעמים. ניתן בנוסף, להיעזר עם כוח חיצוני ולעלות את הדרך למעלה. עם בן זוג, ממתח גומי או אמצעים אחרים. ניתן בנוסף, במכשיר הגרביטון בחדר הכושר לבצע מספר סטים ולשפר את היכולת באופן ממשי. זו הדרך הטובה במיוחד במידה והמכשיר זמין.
    2. במידה ומבצעים 4-3 עליות מת בעוד מספר שבועות חשוב לבצע מספר סטים , 5-4 בממוצע על מנת לגרום לאפקט אימון רב דיו.
    3. מומלץ לבצע יום כן, יומיים לא את אימוני הכוח. ניתן גם בהפרש של 48 שעות בממוצע.
    תרגילים אחרים בחדר הכןשר המבוצעים גם הם באותו אימון יכולים לסייע גם. משיכת פולי עליון במצב רחב או צר וכדומה. אך לא מומלץ להסתפק רק בתרגילים אלה.
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו