8חודשים אחרי לידה ולא מצליחה להרזות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 8חודשים אחרי לידה ולא מצליחה להרזות
    סייאנה
    13/11/2011

    שלום רב, אני בת 37 וילדתי לפני כשמונה חודשים, אני מניקה בצורה מלאה.
    בתחילת הריוני שקלתי 60 וגובהי 1.66, מבנה גופי אתלטי ,שרירי וכל חיי אני עוסקת בספורט וכך גם בהריוני.
    אני מדריכת אירובי /אירובי מדרגה במקצועי וכן התאמנתי עד הלידה במדרגה, שחיה והייתי מאוד אקטיבית..אך למרות זאת עליתי 20 קילו והגעתי ל80 קילו (אבוי לבושה..) ולא רק זאת, איך שילדתי והתחלתי להניק, נהייתי יותר רעבה ועליתי עוד 5 קילו.(75) מאז ועד היום אני מנסה להוריד ולחזור לגיזרתי הקודמת אך ללא הצלחה ועם הרבה תיסכול.. בשביל כל קילו אני ממש "יורקת דם" ולמרות שלאחר לידתי חזרתי לעבודה אחרי שלושה חודשים שכוללת שעה וחצי אירובי מדרגה ועיצוב..אני מתאמנת כל יום ולא יורדת קילו..אז נכון אכלתי רגיל ולא עשיתי דייאטה כי בכל זאת , אני מניקה... וכשהלכתי לדיאטנית שעושה גם דיקור במחטים ונתנה לי תפריט הזוי שגרם לי לאחר כ4 ימים לאבד את החלב שלי כמעט לצמיתות..החלטתי שאני מפסיקה עם דיאטה בשלב זה..אבל ראבק, אני עוד מעט 9 חודשים לאחר הלידה, אני עוסקת בפעילות גופנית כמעט יום יומית,,הורדתי בכמויות, לא אוכלת שטויות או פחממות(מלבד אורז מלא ותפו''א ) התחלתי דייאטה יותר שפויה לפני כמעט שלושה שבועות (אחרי החגים) והורדתי מ75 ל72 ..אך הדרך עוד ארוכה ואני מרגישה ביום יום רעבה כל הזמן ומתוסכלת שהמחוג זז לאט ..תכל'ס עוד לא הגעתי למשקל ההתחלתי לאחר הלידה.. למה זה קורה? למה אני לא מצליחה לרדת? הוספתי הליכה של שעה כל יום בבוקר עם התינוקת, ופעמיים שחיה בשבוע (וזאת בנוסף לעבודתי ) אך גורנישט! אני בקושי מורידה, הבטן נשארת נפוחה ובולטת ,המותנים מלאות, הירכיים עבות, והתיסכול כפול ומכופל.. למה תמיד אני שומעת סיפורים שהנקה שורפת 500 קלוריות וזה קורה רק אצל האחרות ??כי איך שלי זה מרגיש- היא רק מעכבת לי את ההורדה במשקל, אחרת אני לא יודעת להסביר את חוסר הירידה במשקל.. אולי מישהו יכול להסביר לי? לעודד את רוחי הנפולה או להאיר את עיניי בטעויות שאולי אני עושה ולא מודעת? (הסנדלר לפעמים הולך יחף יו נואווו) תודה רבה על תשובותיכם מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 8חודשים אחרי לידה ולא מצליחה להרזות - תגובה

    עופר קיס
    13/11/2011

    סייאנה - איזה שם מדליק
    אז ככה - יש מתמטיקה ויש הורמונים
    המתמטיקה אומרת שאם נהיה באיזון קלורי נשאר באותו המשקל ואם נהיה בחסך קלורי נרד.
    ההורמונים אומרים כך: בוא לא נשחרר הורמון לפטין ועקב כך לא תהיה תחושת שובע ובוא כן נשחרר הורמון גרלין שיגביר תחושת רעב כל זה על מנת שיהיה מספיק חלב לתינוקי החמוד!
    זאת אומרת שהגוף מתעתע בך כל עוד את מניקה ואני מניח שאצל חלק מהנשים יותר מאשר אחרות.
    מה לעשות - לעשות מה שאת יודעת : אירובי ( ללא יצירת חומצת חלב או מספיק זמן לפני הנקה ) אימוני התנגדות וחיזוק שרירים פנימיים ושרירי ריצפת אגן
    בנוסף, ראי מתי את רעבה ובדקי אם הגעת לנקודה זו עקב אי אכילת פחמימות מורכבות 2-3 שעות לפני ( שעות רבות מדי בין ארוחות ) או בחירת סוג פחמימות לא מתאים ואי שילוב של מספיק סיבים ( ירקות ) אם הפחמימות.
    מקווה עזרתי או גרמתי לך לשנות כיוון בעבודת הבילוש שלך

    בהצלחה
    עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חחח-תודה רבה על תשובתך המהירה עופר.

    סייאנה
    14/11/2011

    אני לא יכולה לדעת במדויק כמה אני מוציאה כי גם הנקה היא מתישה (ושורפת קלוריות?)ואין מדדים מדוייקים לגבייה לכן זה הרבה יותר מורכב

    כל כך קשה למצוא את שביל הזהב בין ירידה במשקל ללהמשיך להניק ותזונה שפויה.. וכמובן בלי שארגיש מעונה ורעבה כל הזמן..


    עברו שלושה שבועות מתחילת הדיאטה,,יש לי עוד כברת דרך ארוכה ואני לא מתכוונת לוותר לעצמי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חחח-תודה רבה על תשובתך המהירה עופר. - תגובה

    עופר קיס
    15/11/2011

    צריך לחפש מה עובד. אימון מחזורי, אימון על מחזורי HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING או LONG SLOW DISTANVE משהו חייב לעבוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה!

    סייאנה
    23/11/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו