מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- 8חודשים אחרי לידה ולא מצליחה להרזותסייאנה13/11/2011
שלום רב, אני בת 37 וילדתי לפני כשמונה חודשים, אני מניקה בצורה מלאה.
בתחילת הריוני שקלתי 60 וגובהי 1.66, מבנה גופי אתלטי ,שרירי וכל חיי אני עוסקת בספורט וכך גם בהריוני.
אני מדריכת אירובי /אירובי מדרגה במקצועי וכן התאמנתי עד הלידה במדרגה, שחיה והייתי מאוד אקטיבית..אך למרות זאת עליתי 20 קילו והגעתי ל80 קילו (אבוי לבושה..) ולא רק זאת, איך שילדתי והתחלתי להניק, נהייתי יותר רעבה ועליתי עוד 5 קילו.(75) מאז ועד היום אני מנסה להוריד ולחזור לגיזרתי הקודמת אך ללא הצלחה ועם הרבה תיסכול.. בשביל כל קילו אני ממש "יורקת דם" ולמרות שלאחר לידתי חזרתי לעבודה אחרי שלושה חודשים שכוללת שעה וחצי אירובי מדרגה ועיצוב..אני מתאמנת כל יום ולא יורדת קילו..אז נכון אכלתי רגיל ולא עשיתי דייאטה כי בכל זאת , אני מניקה... וכשהלכתי לדיאטנית שעושה גם דיקור במחטים ונתנה לי תפריט הזוי שגרם לי לאחר כ4 ימים לאבד את החלב שלי כמעט לצמיתות..החלטתי שאני מפסיקה עם דיאטה בשלב זה..אבל ראבק, אני עוד מעט 9 חודשים לאחר הלידה, אני עוסקת בפעילות גופנית כמעט יום יומית,,הורדתי בכמויות, לא אוכלת שטויות או פחממות(מלבד אורז מלא ותפו''א ) התחלתי דייאטה יותר שפויה לפני כמעט שלושה שבועות (אחרי החגים) והורדתי מ75 ל72 ..אך הדרך עוד ארוכה ואני מרגישה ביום יום רעבה כל הזמן ומתוסכלת שהמחוג זז לאט ..תכל'ס עוד לא הגעתי למשקל ההתחלתי לאחר הלידה.. למה זה קורה? למה אני לא מצליחה לרדת? הוספתי הליכה של שעה כל יום בבוקר עם התינוקת, ופעמיים שחיה בשבוע (וזאת בנוסף לעבודתי ) אך גורנישט! אני בקושי מורידה, הבטן נשארת נפוחה ובולטת ,המותנים מלאות, הירכיים עבות, והתיסכול כפול ומכופל.. למה תמיד אני שומעת סיפורים שהנקה שורפת 500 קלוריות וזה קורה רק אצל האחרות ??כי איך שלי זה מרגיש- היא רק מעכבת לי את ההורדה במשקל, אחרת אני לא יודעת להסביר את חוסר הירידה במשקל.. אולי מישהו יכול להסביר לי? לעודד את רוחי הנפולה או להאיר את עיניי בטעויות שאולי אני עושה ולא מודעת? (הסנדלר לפעמים הולך יחף יו נואווו) תודה רבה על תשובותיכם מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 8חודשים אחרי לידה ולא מצליחה להרזות - תגובה
עופר קיס13/11/2011סייאנה - איזה שם מדליק
אז ככה - יש מתמטיקה ויש הורמונים
המתמטיקה אומרת שאם נהיה באיזון קלורי נשאר באותו המשקל ואם נהיה בחסך קלורי נרד.
ההורמונים אומרים כך: בוא לא נשחרר הורמון לפטין ועקב כך לא תהיה תחושת שובע ובוא כן נשחרר הורמון גרלין שיגביר תחושת רעב כל זה על מנת שיהיה מספיק חלב לתינוקי החמוד!
זאת אומרת שהגוף מתעתע בך כל עוד את מניקה ואני מניח שאצל חלק מהנשים יותר מאשר אחרות.
מה לעשות - לעשות מה שאת יודעת : אירובי ( ללא יצירת חומצת חלב או מספיק זמן לפני הנקה ) אימוני התנגדות וחיזוק שרירים פנימיים ושרירי ריצפת אגן
בנוסף, ראי מתי את רעבה ובדקי אם הגעת לנקודה זו עקב אי אכילת פחמימות מורכבות 2-3 שעות לפני ( שעות רבות מדי בין ארוחות ) או בחירת סוג פחמימות לא מתאים ואי שילוב של מספיק סיבים ( ירקות ) אם הפחמימות.
מקווה עזרתי או גרמתי לך לשנות כיוון בעבודת הבילוש שלך
בהצלחה
עופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחח-תודה רבה על תשובתך המהירה עופר.
סייאנה14/11/2011אני לא יכולה לדעת במדויק כמה אני מוציאה כי גם הנקה היא מתישה (ושורפת קלוריות?)ואין מדדים מדוייקים לגבייה לכן זה הרבה יותר מורכב
כל כך קשה למצוא את שביל הזהב בין ירידה במשקל ללהמשיך להניק ותזונה שפויה.. וכמובן בלי שארגיש מעונה ורעבה כל הזמן..
עברו שלושה שבועות מתחילת הדיאטה,,יש לי עוד כברת דרך ארוכה ואני לא מתכוונת לוותר לעצמי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחח-תודה רבה על תשובתך המהירה עופר. - תגובה
עופר קיס15/11/2011צריך לחפש מה עובד. אימון מחזורי, אימון על מחזורי HIGH INTENSITY INTERVAL TRAINING או LONG SLOW DISTANVE משהו חייב לעבוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה!
סייאנה23/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









