לד''ר איתי זיו שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לד''ר איתי זיו שלום
    דן
    20/11/2011

    קוראים לי דן ואני בן 14.5.
    אני שוחה בקבוצת שחייה ומתאמן במקביל בחדר כושר,רציתי לקבל חוות דעת על האימונים:
    שלוש פעמים בשבוע אני בחדר כושר ,עם הפרש יומיים בין אימון לאימון,כאשר האימון הוא כזה: שכיבות סמיכה- 3 סטים ו17 חזרות לסט. כפיפות מרפקים- 7.5 קילו בכל יד עם משקולת חופשית, 3 סטים ו10 חזרות לסט. פרפר לפנים במכשיר-25 קילו- 3 סטים ו10 חזרות לסט. פולי עליון במכשיר, 32 קילו, 3 סטים ו12 חזרות לסט. כפיפות בטן עם רגליים על הקרקע, 2 סטים ו30 חזרות לסט. ועוד שני תרגילים קשים לרגליים במכשיר שאיני זוכר את שמם.
    בעוד שלוש פעמים בשבוע אני שוחה אימונים מלאים.
    רציתי לדעת האם העומס אינו גדול מידי לנער בגילי, והאם האימון והמשקלים גבוהים מידי.
    נ.ב: הגובה שלי הוא 1.68, משקל 58,ואני מאתאמן בחדר כושר כבר למעלה משנה,רק שבעבר לא שחיתי.
    בתודה
    דן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד''ר איתי זיו שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדן

    ד''ר איתי זיו
    20/11/2011

    הערותי...
    1. ההתייחסות צריכה להיות למספר החזרות המבוצע בכל תרגיל ולא לעומס. כלומר אם הנך מסוגל לבצע את התרגיל לרגליים עם משקל מסוים 10-12 חזרות גם אם המשקל הנו גבוה אין בעיה של פגיעה או השלכות שליליות כל עוד התרגיל מתבצע נכון, בהדרגתיות מבחינת המשקל וכדומה.
    2. שילוב של שחייה ואימוני כוח - מצוין אך חשוב לבצע זאת תחת תוכנית אימונים מסודרת הבנויה על ידי איש מקצוע.
    3. חשוב מאוד להקפיד על תזונה נכונה ומתאימה מכיוון שההוצאה הקלורית בשחייה באופן מקצועי גבוהה. הבעייתיות בכלל ובגילאים הצעירים בפרט הנו הנושא התזונתי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו