מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובה לעופר קיסבוריס23/11/2011
שאלה לגבי עבודה על כל שריר פעם בשבוע
לדוגמא אם אני עושה אימון abc 3 פעמים בשבוע
או 3 פעמים בשבוע פול בודי
היתרון שאם אני עושה abc אני יכול לעבוד על כל שריר יותר חזק ולקרוע אותו יותר
אבל הבעייה היא ש אם אני מפספס אימון אז אני לא מספיק לעשות את כל השרירים בגוף באותו שבוע
מה עושים?
אותו דבר לגבי abcde ל 5 בשבוע אם אני עושה כל שריר לבד אני עובד הרבה יותר טוב אבל אם אני מפספס אימון אז לא מספיק את כל הגוף
ואם עושה abc בטוח מספיק אבל עושה יותר חלש
אז מה עדיף אם אני יודע שלפעמים אני מפספס אימונים לעשות כל שריר פעם בשבוע ואם מפספס משלים שבוע אחרי זה או לעשות כל שריר פעמיים למקרה שאם אני מפספס אימונים אז אני עדיין מספיק לעשות את כל השרירים בגוף באותו שבוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה לעופר קיס - תגובה
עופר קיס26/11/2011בוריס שלום
הסיבה לABC היא עבודה מאד אגרסיבית על כל קבוצת שריר פעם בשבוע. אנשים ברמה גבוהה לא יכולים לבצע פעמיים את אותו האימון על אותה קבוצת שרירים פעמיים בשבוע או שאם כן הם מבצעים פעם כבד ופעם קל. המטרה היא לבצע אימונים שיאפשרו להתקדם. יש זמנים עקב בעיות טכניות שהשבוע לא יוצא כמו שמתוכנן. בשבוע כזה יש לבצע אימון שיאפשר שמירה ושבוע אחריכן לחזור לאימונים באיכות גבוהה או האימונים המתוכננים.
צריך להיות יותר גמיש בראש ובאימונים ולזרום אם האפשרויות. אם איכות האימון טובה ויש הקשבה לגוף הכיוון הוא קדימה וזה מה שחשוב
עופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לעופר
שלמה כהן26/11/2011אתה אומר אם אני בא 3 4 פעמים
אני יכול לעבוד בשיטת abcd
ואם אני מפספס אימון שבוע לאחר מכן פשוט אני מתחיל ב d אם אני יודע מראש שאני יגיע 3 לעשות באותו שבוע abc אבל אם לא יודע מקסימום לדוגמא לא הספקתי אימון גב אראז שבוע לאחרן מכן אני פשוט מתחיל את השבוע בגב כן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד תגובה
שלמה כהן30/11/2011אם יש לדוגמא שבוע שאני לא יודע כמה אני יבוא כאילו בא מתי שיש לי זמן
אני אמור לעבוד כל אימון על כל הגוף שככה בטוח אני מספיק לעשות את כל השרירים
או ש מקסימום אם מפספסים לא נורא ומה שקובע זו עצימות האימון?
פשוט לא בא לי להתחייב למיספר מסויים של אימונים אני רוצה לעשות את זה בכיף כתחביב לא כנטל שחייב לבוא מספר פעמים מסויים אלא כמה שבא בא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד תגובה - תגובה
עופר קיס30/11/2011אז אתה חייב לזרום, בצע אימון כיפי לפי מה שבא לך. אם יוצא לך אימון נוסף שלא תכננת, אז חלק את הגוף
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לעופר
בוריס01/12/2011אז לדוגמא אם אני בא 5 פעמים
אבל אני רוצה לעשות שגפ אם לא היה לי זמן באותו שבוע לבוא 5 ובאתי 2-3
ומפצל את האימון ל5 חלקים זה בסדר אפילו שיש שבועות שאני לא מספיק לסיים את כל השרירים בגוף באותו השבוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד תגובה
בוריס01/12/2011ידוע לי של5 האידאל זה abcde
ול3 האידיאל abc
אבל אם אני רוצה לבוא בין 3 ל5 אני יכול לעשות abcde ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד תגובה - תגובה
עופר קיס02/12/2011אין לדעת , צריך לנסות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
שלמה כהן02/12/2011אבל זו לא טעות?
אם אני עושה את זה ומרגיש אם זה בסדר אז זה טוב?
או שיש משהו ספציפי שעושים
למיספר כזה של אימונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
עופר קיס04/12/2011בוריס, SORRY אין לי תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
שלמה כהן04/12/2011אז אתה אומר לנסות ולראות איך הגוף מגיב אין איזה מספר ימים שהוא המקסימום למנוחה של השריר?
כאילו אני יודע מנימום 48 שעות
מה המקסימום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









