דופק גבוה באימון ריצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק גבוה באימון ריצה
    מתי חוקין
    24/11/2011

    שלום רב ,
    לפני כ 4 חודשים התחלתי להתאמן בריצה , לפי תכניות מובנות וכיום אני רץ באופן קבוע 3 פעמים בשבוע. כיום הגעתי לריצה רצופה של 50 דקות , ושל 7 ק"מ.
    השאלה שלי היא לגבי הדופק. אני בן 37 , משתמש בשעון דופק במהלך האימון ואני רץ על דופק של 90 עד 92% במשך 40 דקות רצופות (!) ובריצה הקלה לצורך חימום ו"רגיעה" בסוף הריצה אני מצליח לרדת ל 78%.
    האם דופק גבוה כזה במהלך 40 דקות עד שעה יכול להזיק לבריאות?
    חשוב לי להדגיש שאני מרגיש מצוין עם הריצה וממש "התמכרתי" לנושא
    השאלה היא בריאותית נטו
    תודה מראש ,

    מתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק גבוה באימון ריצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק גבוה באימון ריצה - תגובה

    עופר קיס
    26/11/2011

    הדופק הוא גבוה באמת, אך אם אינך יודע את דופק הלב המרבי האמיתי שלך ( מבדיקת מאמץ מרבית ) הנתון שאתה מתייחס אליו הוא 90% מדופק מרבי סטטיסטי ולא בטוח שזה ה 92% האמיתי שלך.
    בוא נאמר שהוא כן האחוז האמיתי שלך - אם נוח לך בו המשך, יתכן ששווה לחלק את הריצה ל 3 קטעים בדופק זה כאשר בין הקטעים רד לדופק 130 בריצה קלה. בצורה זו יתכן שתרגיש טוב יותר , בטוח יותר וגם תשתפר בצורה איכותית יותר
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו