מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב בברך וברגלשירי27/11/2011
לאחרונה העליתי את מספר הפעמים של ההליכה/ריצה שאני עושה בשבוע, ל-4.
בשבוע האחרון עשיתי פעמיים בשבוע ריצה/הליכה בפארק כשעה. אני רצה על אספלט.
בעקבות כך אני מוצאת את עצמי מתעוררת בלילה מכאבים ברגל ובברך. האם אני מגזימה בפעילות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בברך וברגל - תגובה
שי אלנקרי30/11/2011שלום שירי,
כמה דברים:
1. שווה לבדוק את טכניקת הריצה / ההליכה שלך. לעתים טכניקה לא נכונה עשויה להביא לפציעות ושחיקות מיותרות.
2. נעלי ריצה- שווה לבדוק עם אילו נעלי ריצה את עושה את הפעילות. ישנן נעלייןם ניטרליות, נעליים לקריסה פנימית/חיצונית וכו'. שווה לבדוק את מבנה כך הרגל שלך בזמן פעילות ולהתאים לצורך כך נעליים מתאימות ואולי אף מדרסים.
3. חיזוק השרירים- גם לצורך פעילות אירובית צריכים שרירי רגליים חזקים. עבודת חיזוק בחדר כושר יכולה לסייע רבות.
4. מנוחה- תצטרכי לבדוק אם את נחה מספיק בין אימון אחד למשנהו.
5. אינטנסיביות אימון- לעתים אימון אינטנסיבי מידי עלול להביא לשחיקה מוקדמת ולפציעות מיותרות. שווה לבדוק שאת לא מגזימה ו"קורעת" את עצמך בכל אימון.
שווה להתייעץ עם מדריך כושר / ריצה או להצטרך לקבוצה כזו לתקופה מסוימת.
שיהיה בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי
שירי30/11/2011אני גם עושה אימוני כוח בחדר כושר (דד ליפט, סקוואט ועוד).
רצה עם סאקוני פרמאונט שלמיטב ידיעתי זה הדגם הכי טוב של סאקוני.
אני רצה והולכת לסירוגין שעה כי איני מסוגלת לרוץ רצוף. (אגב איך אני מגיעה למצב שכן?)
אולי עליי לנוח יום אחד בין אימון לאימון כדי להתאושש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









