מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- להתאמן לא ביום אימונים...סטודנט24/12/2011
שלום.
אני מתאמן בחדר כושר כבר 4 חודשים, תרגילים בסיסיים. לאט לאט עולה בכח, ויש גדילה קטנה גם בגודל השרירים. אני מתאמן 3 ימים בשבוע, כ 45 דקות כל אימון. גם אחרי אימון שמורגש כקשה, אני לרב לא חווה כאבים יום - יומיים אחריו. השאלה היא, האם אני יכול בימים שאני לא מתאמן, לעשות למשל מתח, או שכיבות סמיכה, 2 - 3 מחזורים, לא יותר, או שהשרירים דורשים מנוחה מוחלטת?
ועוד שאלה: למתאמן מתחיל, שלא סובל ממשקל יתר ורוצה להעלות מסת שריר, האם 1.5 גרם חלבון לקילו משקל יספיק?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להתאמן לא ביום אימונים... - תגובה
ד''ר איתי זיו25/12/2011הערותי...
1. ימי מנוחה אבסולוטיים תלויים רבות במטרת האימון. בעיקרון מומלץ לנוח בין האימונים כשמטרת האימונים הנה העלאת מסת שריר.
2. מכיוון שמטרת האימון הנה היפרטרופיה אזי מציע לפצל תוכנית האימונים לשניים- AB.
אזי הפוטנציאל הנו גבוה מהותית יותר להעלאת מסת השריר.
3. כמות החלבון שציינת בעיקרון מספקת אך חשוב אופן הצריכה על פני כל היום. מציע להתייעץ עם דיאטן קליני ספורט בהקדם.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב,
סטודנט25/12/2011מה הכוונה לפצל לשניים AB? אני יכול רק 3 פעמים בשבוע, לפעמים ארבע, ובכל אופן לא רצוף. את התכנית הבסיסית אני מסיים באמצע ינואר.
אופן הצריכה הוא באמת לא כל כך אחיד, אך אני מאד משתדל לאכול אחרי אימון בשעה הקרובה קצת טונה או בשר, ואז מגיע הביתה וממשיך להטעין את עצמי, עד הלילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









