קר שם בחוץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קר שם בחוץ
    אני
    18/01/2012

    אני סטודנטית עמוסה לא מעט,אבל כושר גופני ופעילות ספורטיבית תמיד היו מאוד חלק אינטגרלי שאני לא מוותרת עליו .
    אבל לאחרונה קניתי כרטיס רב קו ,אז כדי להצדיק את המחיר וגם כי ממש קר אני נוסעת יותר באוטובוס והרכיבה שלי באופניים ירדמה משעותית,עד לפני שבוע הייתי רוכבת 4 פעמים בשבוע ...

    וגם אני חוזרת מאוחר מהלימודים ולצאת מהבית אל הקור כדי ללכת לחד"כ ,אין לי חשק או כח ...
    וגם נפלו עליי הוצאות כבדות מאוד,וה2,500 שאני משקיעה בחד"כ ומנצלת 2-3 בשבוע במקרה הטוב ויש פעמים שפחות

    איך יוצאים מ"משבר החורף" באמת שרציתי ללכת להתאמן עכשיו כדי להתעורר אבל אני עייפה מדי ופשוט אין לי חשק לצאת מהבית וכואב לי הגוף מהקור בשביל לחשוב על לצאת ...

    מה גם שיש יתרונות גדולים לאימון בחד"כ או רכיבה על אופניים בפארק ,מאשר ספורט בבית לבד מכל הבחינות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קר שם בחוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קר שם בחוץ - תגובה

    עופר קיס
    19/01/2012

    שלום אני
    ממליץ על אימון מחזורי בבית.
    נדרש: מוטיבציה
    ציוד: מזרן, חבל קפיצה, רצוי TRX , גומיות, משקוליות ואם אפשר שרפרפ קטן.
    חימום: אירובי במקום או דילגית או אירובי כמו בסטודיו צעד מצד לצד.
    אימון: 30 שניות קפיצת חבל, קפיצה במקום ( JUMPING JACKS9 ) או עליית מדרגה ולאחר מכן תרגיל כוח ( שכיבות סמיכה, לחיצת כתפייםעם גומיה או משקוליות וכו
    סבב של 8-10 תרגילים בסוגות עם אירובי.
    מנוחה 2 דקות
    סבב נוסף
    התאוששות ומתיחות
    אהה שכחתי- דרושה גם יצירתיות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו