לאיתי - קוואדריספס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאיתי - קוואדריספס
    מרדכי
    14/02/2012

    שלום ד"ר איתי,

    אני בוגר קורס מאמנים ב"שיאים" ומתאמן תדיר באופן אחראי ומבוקר.
    כנראה בעקבות תרגיל סקווט יש לי קוואדריספס גדול במיוחד בראש המדיאלי (ואגב, לעתים הראש המדיאלי שלו טיפה נתפס אחרי אימון).
    אני חושש מחוסר איזון בשריר עצמו.

    1. האם זה אפשרי שנוצר חוסר איזון בעקבות סקווט במפתח רגליים צר (זה התרגיל היחיד שאני מבצע לרגליים)? ואם זה אפשרי - האם זו תופעה שכיחה?
    2. כיצד מחזקים את הראש הלטרלי ומאזנים את המצב?

    חשובה לי מאוד דעתך,

    יוסי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאיתי - קוואדריספס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליוסי- קוואדריספס - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    15/02/2012

    הערותי...
    1. בעיקרון לא ניתן לבודד את השרירים של פושטי הברך. אם זאת רוטציה לטרלית או מדיאלית של הירכיים בהחלט תביא להפעלה רבה יותר של הראשים. לפי שצוין ניתן לבצע התרגיל במפתח רגליים רחב יותר ולהפעיל יותר את הראש הלטרלי. בכל מקרה מומלץ לגוון.
    2. במקרים בהם לא מעוניינים בהיפרטרופיה של שריר זה או אחר ניתן להעלות מספר החזרות, להגדיל זמני המנוחה, לשנות תדירות האימונים וכדומה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו