מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
ובנוגע לאורך האימון
גדי17/02/201215-20 דקות בדופק מטרה מספיקות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהובנוגע לאורך האימון - תגובה
עופר קיס17/02/2012אכן - 20 דקות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחירת תוכנית אימוןגדי15/02/2012
שלום רציתי לדעת איזה תוכנית אימון (מהרשימה בתמונה המצורפת) הכי מומלץ למטרת כניסה לכושר ושיפור סיבולת במכשיר אליפטיקל
בנוסף, אני לא מצליח להגיע לדופק מטרה שלי, אני מגיע עד דופק של 120 ו"נתקע" עליו, נאמר לי שהאימון שלי צריך להיות עד 20 דקות ובזמן הזה אני לא מצליח להשיג דופק גבוה יותר, מה אפשר לעשות?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגת על ההודעה שלי
רוני17/02/2012תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת תוכנית אימון - תגובה
עופר קיס17/02/2012הי
הראשונה משמאל / שיניה מימין
אלא אם אתה על תרופות לבביות המגבילות את הדופק, עליך להעלות את ההתנגדות ולהיכנס אולי קצת יותר לתחום ה " אי נוחות "
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשניה מימין
גדי17/02/2012אתה מתכוון לשורה השניה בצד ימין או לאותו אחד שהוא העליון-שמאלי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשניה מימין - תגובה
עופר קיס17/02/2012הכוונה לתכנית שמתחילה בצורה הדרגתית, מגיעה לשיא נמוך ומפחיתה בצורה הדרגתית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת תוכנית אימון - תגובה
ד''ר איתי זיו20/02/2012הערותי....
1. התוכנית השלישית בטור השמאלי (מלמעלה ) עשויה להתאים בתור התחלה. בהמשך יש צורך לאמץ תוכנות אחרות ברמה גבוהה יותר. חשוב לבדוק מדוע אינך מסוגל להעלות עוד דופק. מציע לעבור בדיקת ארגומטרייה ובדיקת VO2MAX בהקדם. באמצעות כך תוכל לדעת מה רמת האימון המתאימה לך, בעיות אם יש ועוד. ניתן לעשות זאת במעבדות מאמץ שונות.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










