שאלה לעופר קיס על תוכנית שנתן לי.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לעופר קיס על תוכנית שנתן לי.
    אביתר אבוטבול
    18/03/2012

    עופר שלום וערב טוב, ראשית תודה רבה על ההתייחסות, רציתי לשאול כמה פעמים בשבוע אני צריך לקיים את אימון הספינינג ונתת לי, ראוי לציין שאני משחק כדורסל פעם בשבוע.

    זו התוכנית,

    התכנית הבאה תתבצע לפי התחושה אותה אתה חש בעת הפעילות:
    קל, בינוני, בינוני+ , קשה הכוונה לרגליים או לנשימה
    אז ככה
    5 דקות תחושה קלה - שתי דקות תחושה בינונית - 2 דקות תחושה קלה 3 פעמים ולסיים בפעילות קלה 3 דקות.
    כל אימון להוסיף חצי דקה לתחושה הבינונית. כל 4 אימונים להוסיף אינטרוול שלום של פעילות בינונית.
    בסיום כ חודשיים האימון יראה כך
    5 דקות חימום - 5 דקות ביניני - 2 דקות קל כפול 5 - 6 ובסיום התאוששות 3 דקות.
    בצורה הדרגתית להעלות את תחושת הבינוני לתחושת ביניני +
    בהצלחה

    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לעופר קיס על תוכנית שנתן לי. - תגובה

    עופר קיס
    18/03/2012

    שלום אביתר - בין פעמיים לשלוש לא כולל את הכדורסל שהוא ספורט פצצה - לגוף ולנשמה
    עופר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו