אימון אירובי לשריפת שומן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אימון אירובי לשריפת שומן
    עידן
    06/04/2012

    שלום רב,

    הנני מתאמן בן 32 אשר חזר מהפסקה של 3 שנים והשמנתי בסביבות ה8-10 ק"ג בשנים הללו,אני רוצה להתחטב ולהרזות, אני עושה בין 2-3 אימוני משקולות בשבוע, ומשתדל 4-5 פעמים בשבוע אירובי,
    התחלתי עם הליכות כדי לחזור לכושר(הולך בסביבות השעה 6-6.5 ק"מ), לאחרונה הדופק שלי בהליכה נע בממוצע 120-130 לא יותר, אך למחרת האימון אני מרגיש טוב ורענן לעומת ימים שאני עושה ספינינג או ריצה אשר שם אני מתאמן בדופק 150-160 למשך 40-50 דקות ואז למחרת אני מרגיש עייף וחסר אנרגיה ולא מסוגל לתפקד בכלל...
    הבנתי שכדי להתחטב מומלץ לעשות ריצה ולא הליכות אך התחושות שאני חווה אחרי אימונים בדופק כזה פשוט סבל מוחלט וקשה לי לתפקד ככה, האם עדיף להישאר עם הליכות על דופק 120-130 ?
    מה אתה ממליץ לעשות במצבי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימון אירובי לשריפת שומן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון אירובי לשריפת שומן - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    08/04/2012

    הערותי....
    1. בדופק גבוה יותר סך הקלוריות שנעשה בהן שימוש רב יותר וההשלכות על ההרזיה מהותיות יותר. השאלה אם לכל אחד מתאים אימונים אירוביים בדופק גבוה.??? בעיקרון לא. לפיכך, מוצע לבצע ריצה קלה בדופק נמוך יחסית של 130 פעימות לדקה ועד 140. בימים שהתחושה לא טובה, עייפות וכדומה לבצע הליכה מהירה שגם היא חשובה ומועילה אך פחות מריצה.
    2. חשובה מאוד ההתמדה. גם אם נעצרת הירידה במשקל ישנה ירידה במסת הגוף השמן - בתלות בתזונה כמובן. לכן בכול מקרה חשוב להתמיד.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו