מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיפור ריצת 400 מטרים.אורי27/04/2012
שלום
אני פשוט בבעיה, אין לי מושג איך להשתפר בריצת 400 מטר.
עליי לבצע את הריצה ב70 שניות לכל היותר.
כיום אני עומד על 70-80 שניות ויש לי חודשיים לשפר.
פשוט אין לי מושג מה לעשות..
אני עורך 3 אימונים בשבוע של
-נפח ( 5קמ מהיר או שעה ריצה קלה) + אימון כח
-הפוגות של 400X5 + אימון כח
-אינטרוול 250 מהיר 350 קל כפול 5 + אימון כח.
יש לציין כי רק עכשיו התחלתי לעבוד על אימון כח לרגליים הכולל לאנצ'ים, סקווטים ולחיצות תאומים של 3 סטים לכל תרגיל.
מכיוון שיש בבוחן פרמטר של ריצת 3000 מ', עליי לשמור גם על ריצות הנפח ולהחשיב אותן בתוכנית האימונים.
איך אוכל לשפר את ריצת ה400? אינני רואה שיפור
בתודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיפור ריצת 400 מטרים. - תגובה
עופר קיס29/04/2012אורי שלום
האימונים עצמם לא רעים
יתכן מאד שהוספת אימוני רגליים בסיום האימון לא מאפשרים לך להתאושש.
1. ראשית הפחת אימון רגליים אחד, כך שתשאר עם שניים.
2. נסה לבצע את האימונים שלא בימי אימוני הריצה
3. ריצת 400 מטר תבצע 6 פעמים לחלק לשניים כל 3 במנוחה של פי 1.5 עד 2 מזמן הביצוע של ה 400
בין כל 3 400 קח 5 דקות התאוששות
4. 200 מהיר, 200 קל X 8
בהצלחה - כתוב לי אם עובד
עופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסעיף 3 לא מובן לי
אורי29/04/2012ראשית תודה רבה על התגובה העניינית.
רק סעיף 3 לא מובן לי,
מה זאת אומרת ריצת 400 מטר תבצע 6 פעמים לחלק לשניים... וכנ'ל המשך המשפט
שורה תחתונה- כמה סטים של 400 לבצע וכמה מנוחה בין אחד לשני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפירוש רש"י
איציק30/04/2012אתה אמור לרוץ 400 מטר שש פעמים, כשהן מחולקות לשתי קבוצות של שלוש ריצות. בתוך כל קבוצה אתה נח זמן שהוא בערך פי 1.5 עד פי 2 מהזמן שרצת, ובין הקבוצות אתה נח בערך 5 דקות.
בצורה אחרת: אתה רץ 6 ריצות ונח ביניהן בערך פי 1.5 עד פי 2 מהזמן שרצת, חוץ מאשר אחרי הריצה השלישית, שם אתה נח 5 דקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפירוש רש"י - תגובה
עופר קיס03/05/2012תודה יהושע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









