ריצה מהירה לעומת איטית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריצה מהירה לעומת איטית
    רונית
    28/04/2012

    שלום רב, אני בת 56 רצה כ- 9-10 ק"מ, 3-4 פעמים בשבוע, בקצב לא מהיר עם 3 מנוחות ממש קצרות לשתיית מים ומתיחות.האם כדאי להעלות את הקצב של הריצה לסירוגין ולהעלות במקביל את ההפסקות כשהמטרה הראשונית היא ירידה במשקל והוצאה קלורית מקסימלית? מה יכול להיות ההבדל בין קצב אחיד ומתון לבין ריצות מהירות לסירוגין עם הליכה. האם היחס ישר- יותר מהר יותר שורף קלוריות?
    לציין שאני בריאה לחלוטין ומסוגלת גם לרוץ מהר אבל "מתעייפת"

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריצה מהירה לעומת איטית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריצה מהירה לעומת איטית - תגובה

    עופר קיס
    29/04/2012

    רונית שלום
    קשה לי לדעת איזו פעילות תשרוף יותר כיוון שקשה לכמת את העבודה.
    ככלל ככל שהפעילות רבה יותר הוצאה אנרגטית גדולה יותר משמעותית, בזמן ואחרי הפעילות.
    הדרך היחידה להעלות את הכושר הגופני שלו יש יחס ישר לבריאות כללית, זה להעלות את העצימות של האימון. אימון הפוגות יהיה לך נהדר ומגוון אך כיוון שאת רוצה להתאמן כפי שצריך, הייתי ממליץ לך לבצע בדיקת צריכת חמצן מרבית במרכז רפואת ספורט על מנת לקבל דפקים ספציפים לאניטרוולים השונים - אך את לא חייבת, את יכולה לבצע לפי תחושה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו