תזונה הותאוששות לרוכבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה הותאוששות לרוכבים
    שבי
    05/05/2012

    רציתי להתייעץ איתך.
    אני בן 27 רוכב אופניים 5-6 פעמיים בשבוע בקבוצה קטנה, כשעה וחצי לערך ביום(לפעמיים יותר לפעמיים פחות) ועוד אימון משקולות פעמים שלוש בשבוע.
    אחד הנושאים שעלו לאחרונה זה תיסוף כדורי מגנזיום.
    רוב הרוכבים לא מתספים עצמם בכדורי מגנזיום. גם אני לא.
    אחד הרוכבים המבוגרים פשוט אמר לנו שאנחנו חיביים לקחת מגנזיום לאחר הרכיבה כדי לעזור לגוף להתאושש מהר יותר מהרכיבה. הלכתי וקניתי מגנזיום ציטאראט.2 המוכרות בחנות אמרו לי כל אחד לקחת כמוץ שונה ולכן אני לא בטוח.

    התזונה שלי פחות או יותר טובה.
    האם אתה ממליץ לי לקחת מגנזיום לאחר הרכיבה? אם כן בערך כמה מ"ג?
    2.האם באמת יש חשיבות של לקחית מגנזיום? או שזה עוד כדור "פלא" שלא ממש תורם?

    נושא אחר-
    חלק מהרוכבים שאני פגוש שותים משקאות ספורט עם מעט מלח.
    הם אומרים שמומלץ לשתות במהלך הרכיבה, וגם לאחר הרכיבה כדי להשלים נוזלים ומלחים.
    האם משקה שכזה באמת יכול לתת כזו אנרגיה במהלך הרכיבה? ויכול למנוע התכווציות שרירים?
    תודה רבה על העזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה הותאוששות לרוכבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה הותאוששות לרוכבים - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    06/05/2012

    בעיקרון נטילת תוספים משפרים ביצועים אצל חלק מהמתאמנים אך נכון יותר בשאלות החשובות הללו לפנות לפורום תזונת ספורט.
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו