מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הי ערב טוב . התחלתי לעשותlllll12/07/2012
פעילות גופנית, ליפני שבועיים .
שמעתי בעצתכם, ואני עושה הליכה+ ריצה .
יש לי מספר שאלות.
עד ליפני חצי השנה, הייתי נוסעת על אופניים , המון.
ממש כמו רכב, היתיי מגיעה איתם ממקום למקום , ואלו לא סתם עליות אלה עליות של ירושלים!!!!!
אבל למעלה מחצי שנה , לא רכבתי , ונהתתי פדלאה אמתית .
אז אז תוך כמה זמן אוכל לחזור לכושר?
דבר שני , שאני לא יודעת לעשות את המינון הנכון בין הריצה , להליכה.
בהתחלה שמעתי לאחת הרצות שאני פוגשת בטיילת , והיא אמרה לי שיש לה סימנים ,שהיא סופרת חמישה עמודים , הליכה, וחמישה עמודים ריצה (עמודי חשמל כמובן).
אבל לא התחברתי כי הגעתי מהר לסף הכוחות שלי.
עכשיו, בימים האלו, אני מתחילה בהליכה מהירה, =חימום, ורצה כאשר יש לי כוח, ומפסיקה כאשר אני על שאר סוף הכוחות שלי. השאלה שלי היא האם ההפקה של הריצה, להליכה , ברגע של חוסר כוחות , תוביל אותי לשיפור הכושר?
כי כמו באופניים גם כששורף לא מפסיקים, וכך הכושר משתפר לא כך הדבר?
עוד משהו שאני מרגישה אחרי הפעילות הגופנית הרגשה של התשה.
גם אחרי שנחתי, והתקלחתי.
למה זה ?
תודה מראש המעולפת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אהלן . דילגתם על השאלות שלי
lllll18/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי ערב טוב . התחלתי לעשות - תגובה
עופר קיס18/07/2012מה זה השם הזה?
לענייננו - לא להגיע למצב של תשישות! ברור!
לא טוב לכלום
בצעי אימוני הפוגות אבל לפי היכולת שלך.
יתכן ובהתחלה תרוצי 5 שניות ותלכי דקה. אך לאט תעלי את משך הריצה ותורידי את ההליכה - לעבוד חכם ולא להתיש עצמך כל כך מוקדם באימון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. ולא היה לי רעיון לשם אחר
lllll19/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









