מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בטן בטן בטןריקי20/07/2012
שלום,
אני בת 29 משקל תקין עד נמוך. לא משנה כמה גרמים אני משילה, תמיד תמיד הבטן אצלי בולטת. אני ממש נראית כאילו אני אחרי לידה. זה כנראה גנטי.
רציתי לדעת מה אפשר לעשות בשביל להגיע לבטן (לא שטוחה, אני לא מחפשת קסמים) חטובה יותר. האם עדיף אימון של זומבה או של עיצוב וחיטוב. לעניות דעתי זומבה נועד בשביל לרדת במשקל באופן כללי ועיצוב יותר מקומי... אבל רוצה לדעת תשובה של מומחה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטן בטן בטן - תגובה
איתן קטן20/07/2012שלום ריקי,
אכן שרירי בטן אסטטיים קשורים מאוד בגנטיקה ולמרות זאת יכולות להיות שתי סיבות עיקריות לכך שאינך מצליחה להשיג מראה אסטטי יותר:
1) למרות שאת רזה, יכול להיות שמסת השריר שלך דלה ואילו אחוז השומן גבוה. במצב שכזה תפריט תזונה מתאים יעזור להפחתת אחוז השומן בגופך ובכך מראה הבטן יהיה אסטטי יותר.
2) הצטברות נוזלים בגוף- יכול להיות שאת צורכת יותר מדיי פחמימות במהלך היום ובכך ספיחת הנוזלים בגופך גבוהה. בנוסף, ספיחת נוזלים עלולה להתרחש אצל חלק מהנשים הצורכות גלולות למניעת הריון.
בנושא האימונים- מטרת שני השיעורים היא לשרוף קלוריות, אך בדרך שונה. אם המטרה שלך היא לשרוף קלוריות בדרך מהנה, זה לא ישנה אם תרקדי זומבה או תהי בשיעור עיצוב וחיטוב. אישית, אני תמיד בעד לשלב. הגיוון באימונים הוא פרט חשוב בעיקר באימונים אירובים, שבהם אנשים נוטים להשתעמם לאחר תקופה שגרתית. כמו כן, מומלץ מאוד לשלב אימונים אנאירוביים (אימוני התנגדות) כחלק מתהליך הירידה במשקל על מנת לשמור על מסת השריר הקיימת, שאותה השיעורים שציינת לא עושים בצורה כל כך יעילה. חשוב לדעת שככל שמסת השריר גבוהה יותר, כך חילוף החומרים גבוה יותר, עקב ניצול אנרגטי גדול יותר לשם ביצוע פעולות שונות במהלך היום.
כפי ששמת לב, לתפריט התזונה יש חשיבות עיקרית עבור השגת כל מטרה בתחום הספורט, יותר מאשר האימון עצמו. עקב כך, חיטוב הגוף הינו מושג המתאר ירידה הפחתת מסת השומן בגוף. תהליך זה מתרחש אך ורק כאשר הגוף נמצא במאזן קלורי שלילי- צריכה קלוריות גבוהה מזו הנדרשת ע"י הגוף ביממה ובכך גורמת לגוף להשתמש להשתמש בחומצות שומן עבור ביצוע פעילויות שונות במהלך היום. לבסוף, כאשר מסת השומן בגוף פוחתת, שרירי הבטן ושאר שרירי הגוף יראו בצורה ברורה יותר.
בברכת שבת שלום,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)




