power clean

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • power clean
    אלעד
    21/07/2012

    בתרגיל הנ"ל יש לי 2 בעיות
    1.אני לא מצליח להניח את המוט על עצם הבריח למרות שבסרטנים שאני רואה הם מצליחים..אך נסו אתם ותראו שלא כולם יכולים להניח את המוט על עצם הבריח..מה שלמעשה מגדיל את הלחץ על שורשי כף היד ולאחר מכן יכול לגרום לדלקת..אולי בגלל שהבייספס שלי גדול ולא מאפשר לי טווח תנועה להניח את המוט..
    2.בכל ההנפות בסנץ יש גם עומס גדול על שורש כף היד במיוחד שזה מתבצע במוט כי בסוף התנועה שהמרפק ישר יש עומס מטורף על שורש כף היד..מה שכן במשקולות זה לא קורה כי שורש כף היד נשאר ישר.אך המשקולות יותר מתאימות לקלין ג'רק..
    אשמח לשמוע חוות דעת שלכם בנושא..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    power clean

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו