ירידה במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה במשקל
    לא חשוב
    30/07/2012

    הגובה שלי הוא 1.58 ומשקל 50
    הבעיה שיש לי בטן ובזמן האחרון היא יותר גדולה
    מה אפשר לעשות כדי להוריד אותה ולחזק את הגוף באופן כללי כי הוא די חלש
    יש לי אופניים בבית
    אני מעדיפה שלא לעשות הליכה , אלא להשאר בבית

    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ומה ההבדל בין ספינינג לאופני כושר

    לא חשוב
    30/07/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל - תגובה

    איתן קטן
    31/07/2012

    שלום לך,

    - הורדת אחוז השומן (גם מהבטן) תתבצע ע"י שמירה על תזונה נכונה ושמירה על אורח חיים בריא ופחות בעזרת תרגילי בטן ויש לשלב בין השניים על מנת להשיג את התוצאה הרצויה.

    - חיזוק הגוף יתבצע ע"י ביצוע אימוני התנגדות (כוח) כנגד משקל גוף, גומיות מתח, משקולות.

    - את בהחלט יכולה להינות מאופניים במקום הליכה. רכיבה על אופניים הינה אופציה מצוינת לפעילות אירובית שביצועה תתרום לך להשיג שיפור בכושר הגופני וסיבולת לב הריאה שלך.
    חשוב שתבצעי את הפיעלות שאותה את נהנית לבצע ובכך תתמידי בביצועה לאורך זמן, כך שאם את נהנית מרכיבה על אופניים, לכי על זה, התמידי והקפידי.

    - ההבדל בין אופני ספינינג לאופני כושר הוא ב: אופן הרכיבה (אופני ספינינג מדמות רכיבה בחוץ), רמת ההתנגדות בזמן הדיווש (באופני ספינינג גלגל התנופה כבד יותר), מנגנון ההתנגדות שונה (באופני כושר חשמלי או מגנטי, באופני ספינינג- מכני)
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה במשקל - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    31/07/2012

    הערותי.....
    1. חיזוק חשוב לא לעשות על בסיס קבוע ולא באמצעות אימונים אירוביים.
    2. ללא אימון כוח תהיה בעיה להעלות חילוף החומרים הבסיסי.
    3. במידה ורוכבים על אופניים חשוב שעצימות האימוןן תהיה גבוהה דיה. לדוגמה- ביצוע סיבובי רגליים של 50-80 לדקה. דופק של 70-60% בממוצע.
    4. חשוב להקפיד מאוד על התזונה מכיוון שללא צריכה איכותית של מזון לא ממש ניתן להגיע לתוצאות.
    מציע למדוד אחוזי שומן על מנת שיהיה מדד להתקדמות באימון. ניתן לעשות זאת אצל דיאטן קליני או פיזיולוג מאמץ וכן לחלק ממאמני הכושר גם יש מד אחוזי שומן.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו