שאלה לגבי התאוששות לאחר אימון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי התאוששות לאחר אימון
    ניב
    12/08/2012

    אני בן 24 ושוחה קבוע, מס' פעמים בשבוע, לבד, מגיל 12 (כבר 12 שנה, לעיתים במסגרות ולעיתים לבד).

    ביום חמישי האחרון בערב הצטרפתי לראשונה (אחרי 10 חודשים שלא הייתי בקבוצה הזו ובמהלכן שחיתי לבד) לאימון של קבוצת ה"מאסטרס" ביישוב, והוא הי די קשה לי, כי אני לא מורגל לשילוב כזה של רצף בריכות מהירות יחסית.
    אך עם זאת הצלחתי לבצע את כל התרגילים במלואם.

    היום בערב יש לי אימון נוסף, והשאלה היא האם 72 שעות הן מספיק זמן להתאוששות של הגוף או שעדיין ארגיש את ה"עקבות" של האימון הקודם?

    ז"א האם כדאי ללכת לאימון הערב, או לחכות לאימון ביום חמישי (ועד אז לתרגל את עצמי לבד להיכנס לכושר אבל בצורה הדרגתית יותר).

    שוב, כאמור הצלחתי לבצע את כל התרגילים במלואם ביום חמישי האחרון, אבל היה ממש קשה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי התאוששות לאחר אימון - תגובה

    עופר קיס
    12/08/2012

    ניב שלום
    תנסה ותראה, מקסימום תוותר פה ושם על בריכה ותצטרף כשאתה מאושש.
    מה יקרה אם לא תבצע את כל האימון כמו כל השאר - מכות?, לא - אז יאללה, תהנה
    ובצע את האימון באופן קצת יותר מתון, קבוצה זה מצויין
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו