שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה
    שמעון
    22/08/2012

    אני מתאמן כ 5 שנים חזק מעוניין להתחיל בשימוש בסטרואידים

    הייתי רוצה לדעת מה תופעות הלוואי לטווח הארוך וטווח הקצר

    ואם אני עושה כמו שצריך את הסייקל האם זה נכון שזה לא מזיק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    26/08/2012

    הערותי....
    1. שימוש על בסיס קבוע בסטרואידים אנבוליים עלול להיות בעייתי. לא תמיד נוצרות בעיות אך בהחלט הן אפשריות.
    2. מדובר על נשירת שיער, פגיעה בפוריות, ציסטות אפשריות בכבד, אקנה, שינוי במצב רוח ועוד.
    3. מקצוענים בתחום הספורט ופיתוח הגוף עושים שימוש די נרחב בחומרים אנבוליים אך חשוב לציין שהדבר תחת פיקוח של רופאי ספורט ובדיקות דם ותמיכה על בסיס קבוע ועקב כך הנזקים והבעיות קטנים יחסית למצב האחר בו עושים שימוש בחומרים כלל ללא פיקוח ובהיקפים גדולים ללא התחשבות בבעיות בריאותיות ועוד. אזי הדבר ממש מסוכן.
    4. הנזקים הבריאותיים הנם בדרך כלל לא מידיים אלא עתידיים וחשוב להביא זאת בחשבון.
    אם לא מדובר בפיתוח גוף תחרותי לא נכון ולא כדאי ממש לעשות בכך שימוש. לא מומלץ. פיתוח גוף תחרותי- סיפור אחר לחלוטין וכמובן שלא ניתן להשיג תוצאות ללא שימוש בחומרים הללו.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי

    שמעון
    27/08/2012

    אם אני עושה סייקל אחד תחת פיקוח רפואי וניקוי והכל כמו שצריך ואין בעיות בבדיקות אחרי הסייקל זה יכול לעשות בעיות בעתיד אם כן מה הבעיות?

    כי אמרו לי שאם זה לא עשה בעיות בזמן הסייקל ואחרי הסייקל כל הבדיקות תקינות אז זה לא יעשה יותר בעיות זה נכון או לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה לאלפסי

    ד''ר איתי זיו
    01/09/2012

    במצב נורמלי וללא בעיה רפואית לא הגיוני וגם לא אתי להמליץ על שימוש בסטרואידים!!!!! עדיין הנסתר רב מהגלוי ולא ממש ניתן לדעת בוודאות מה צופן העתיד לגבי אלה שמשתמשים על בסיס קבוע, ייתכן שעכשיו הכול בסדר אך בהמשך ייתכנו בכיות. הדבר פחות אקוטי כשמדובר בגברים אחרי גיל 40 יש בהחלט לעיתים הצדקה לעשות שימוש בחומרים הללו. במידה והנך בכול זאת מחליט לעשות שימוש חשוב מאוד להתייעץ תוך כדי הסייקל עם רופא ספורט שממש מבין בענייין. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לאיתי - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    01/09/2012

    במצב נורמלי וללא בעיה רפואית לא הגיוני וגם לא אתי להמליץ על שימוש בסטרואידים!!!!! עדיין הנסתר רב מהגלוי ולא ממש ניתן לדעת בוודאות מה צופן העתיד לגבי אלה שמשתמשים על בסיס קבוע, ייתכן שעכשיו הכול בסדר אך בהמשך ייתכנו בכיות. הדבר פחות אקוטי כשמדובר בגברים אחרי גיל 40 יש בהחלט לעיתים הצדקה לעשות שימוש בחומרים הללו. במידה והנך בכול זאת מחליט לעשות שימוש חשוב מאוד להתייעץ תוך כדי הסייקל עם רופא ספורט שממש מבין בענייין. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו