ריקודי בטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריקודי בטן
    שני
    16/09/2012

    היי, אני בת 25 ועברתי שאיבת שומן מהבטן לפני שבועיים (המשקל היה תקין והבטן פשוט היתה גדולה באופן יחסי לשאר הגוף) העניין הוא שעכשיו אני רוצה לשמור על בטן שטוחה לטווח הרחוק וחוץ מתזונה נכונה הייתי רוצה ללמוד ריקודי בטן. כשהסתכלתי באינטרנט על אינספור רקדניות ראיתי שכמעט לכולן היתה בטן רכה ונוזלית ורחוקה מלהיות חזקה ויפה.

    איך זה הגיוני שהבנות האלה מפעילות כ"כ הרבה שרירי בטן שחלקם בכלל לא ידעתי שקיימים ועם זאת הבטן שלהן נשארת ממש לא יפה שלא לדבר על זה שהיא רחוקה מלהיות שטוחה. יש הסבר הגיוני לעניין הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריקודי בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריקודי בטן - תגובה

    איתן קטן
    16/09/2012

    היי סופי,

    התשובה טמונה בגוף הודעתך :)
    למרות שרקדניות בטן מפעילות בעיקר את שרירי הבטן, זה לא מבטיח בטן שטוחה/ מוצקה/ אסטטית. אמנם שרירי הבטן של הרקדניות שציינת מפותחים, אבל ישנה שכבת שומן המכסה אותם. שמירה על תזונה נכונה ומאוזנת (העיקר הנדרש למראה אסטטי) בשילוב עם אימונים הם הדרך למראה הרצוי ולטווח הרחוק.
    המשיכי להקפיד על תפריט תזונה מתאים ותהני גם מהפעילות שאותה את אוהבת לבצע- ריקודי בטן והתוצאות לא יאחרו לבוא.

    שנה טובה ומוצלחת,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו