היי אני צריך עצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי אני צריך עצה
    אלעד
    23/09/2012

    אני בחור רזה בן 23, 1.70, 54 ק"ג.
    יש לי רצון גדול לחטב את הגוף ולעלות קצת את מסת השריר בגוף.
    אך לאחר מספר אימונים בחדר כושר אני חש כאבים באיזור האשכים והבטן התחתונה.

    יש לי את הבעיה הזאת כבר כמה שנים טובות. ניסיתי לפתח מסת שריר בכל מיני דרכים שונות - עם משקולות, בלי משקולות ובכל זאת הכאבים חוזרים.

    הייתי בשנים האחרונות בכמה תקופות שונות אצל מספר רופאים שונים - אורולוגים וכירורגים, ואפילו אורטופד, וכולם טוענים שאני בריא ואין לי שום בעיה רפואית הגורמת לכאבים.

    אשמח לדעת אם יש לכם אולי רעיון מה אני יכול לעשות ? או האם שמעתם על מקרה דומה

    בשבועות האחרונים התחלתי לשחות - והשחיה בינתיים לא גורמת לי לכאבים
    השאלה שלי אם שחייה בלבד לאורך זמן, ללא אימון בחדר כושר, יכולה לגרום גם לחיטוב הגוף והשרירים - (כאמור אני בחור רזה ואין לי רצון לשרוף יותר מדי קלוריות אלא לפתח את הגוף)
    איך מומלץ לי לשחות ובאיזו תדירות?


    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי אני צריך עצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אני צריך עצה - תגובה

    עופר קיס
    23/09/2012

    אלעד שלום
    ראשית, שחייה לא תעלה לך את כמות השרירים בגוף ואם כן, רק בתנאי שתוסיף כפות וסנפירים להגברת ההתנגדות במים והכי חשוב תעלה את כמות המזון האיכותי שאתה אוכל.
    לגבי הבעיה של הכאבים עליך להיפגש עם רופא ספורט באחד ממרכזי רפואת הספורט בארץ
    וינגייט, MEDIX, מאוחדת ספורט או הדסה אצל נעמה קונסטנטיני. אולי יש עוד שאינני מכיר
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר שרירים

    אלעד
    01/10/2012

    כן, זה מקרה של חוסר שרירים באזורים הללו, וכנראה שישנו צורך של הגוף לנסות ולהפעיל אותם, הייתי ממליץ להתחיל בהדרגה, ולנסות להתעמל למרות הכאב, אל תהרוג את עצמך כמובן, אבל בתוך אימון של כחצי שעה, עשרים דקות אימון קל, ועשר דקות של אימון אינטנסיבי למרות הכאבים, ותשים לב שיהיה שיפור,
    דרך אגב,
    כאבי אשכים לא לוקחים לרופא גרוזיני עצבני, אלא לרופאה רוסיה שצריכה שיעשו לה טובה.... :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה !

    אלעד
    04/10/2012

    זו הפעם הראשונה שאני שומע שהכאבים יכולים להיווצר מחוסר שרירים באיזור.
    הייתי בשנים האחרונות אצל הרבה רופאים ואף אחד בכלל לא העלה את הרעיון הזה
    וזה מאוד מעודד אם זו באמת הבעיה!

    באמת בשבועות האחרונים אני שוחה כל יום יומיים בערך כחצי שעה כל פעם
    ואני מרגיש שיש שיפור בכאב ובתחושות הלא נעימות

    מה עם להתחיל להתאמן על מסת שריר? אני מפחד שזה יגביר ויחדש את הכאב אז אני בינתיים רק שוחה

    האם אתה יכול להכווין אותי לאיזשהו אתר כדי לקבל עוד מידע בנושא ? או לגוף שידוע לך שיוכל לעזור לי

    המון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו