תוכנית אימונים וצריכה קלורית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוכנית אימונים וצריכה קלורית
    זיו
    17/10/2012

    שמי זיו אני בת 29 גובה 1.74 משקלי הנוכחי 57 קילו.
    אני נמצאת בדיאטה מאוד מסודרת מזה שנה כך שהצלחתי להשיל 12 קילו ממשקלי בעזרת תפריט מסודר שבניתי בעצמי ולאחרונה הוספתי גם פעילות גופנית.
    אני עובדת בעבודה משרדית, ומבצעת 5-4 פעמים אימוני פילאטיס מזרון פול בודי ווארקאוט למשך שעה בעצימות גבוהה.
    הוספתי לזה חצי שעה אימון תרגילי אירובי 4 פעמים בשבוע.
    מבחינת המשקל אני מבינה שלרדת נמוך יותר לא כדאי על פי חישובי bmi.
    אך עדיין אני לא שבעת רצון לגמרי.
    יש לי מספר שאלות.
    אני לא בטוחה לגבי כמות הקלוריות הנדרשת בזמן האימונים עפ,י מה שאני עובדת היום.. התפריט מרכיב בין 1100-1200 קלוריות...נטול שומנים.. ובד"כ יום אחרי אימון של אירובי ופילאטיס הגוף שלי עייף מאוד ומביא איתו רעב יותר מוגבר אבל בצורה ממש משמעותית! ואפילו די מתסכלת! לכן האם זה מספיק ואם לא מה כמות הקלוריות שאני אמורה לספק לגוף? ומאיזה מקורות להוסיף חלבונים פחמימה שומנים..?
    כמו כן המטרה שלי היא כמובן לחזק שרירים וכמובן לחטב את הגוף, הבנתי שלא ניתן גם להעלות את מסת השריר וגם להוריד במשקל... החשש שלי הוא שהגוף שלי עולה במשקל ככל שאני עובדת יותר קשה על אימוני כוח... הייתי שמחה לדעת מה תוכנית האימונים האולטימטיבית גם לחיזוק השרירים אבל גם לירידה במשקל..
    ?
    אשמח לתשובתכם תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוכנית אימונים וצריכה קלורית - תגובה

    איתן קטן
    18/10/2012

    היי זיו,
    קודם כל, כל הכבוד על הירידה המשמעותית במשקל.
    בהתייחס למה שכתבת, כמה דברים:
    1) לפי הנתונים שציינת, נראה שהמשקל שלך תקין ולא הייתי ממליץ לרדת נמוך יותר אלא להיפך, עבודה על היפרטרופיה- פיתוח מסת השריר.
    2) תפריט נטול שומנים הוא תפריט גרוע ולא מומלץ כלל. לשומנים יש תפקידים חשובים מאוד לבריאות האדם ובינהם: תפקיד חיוני בספיגת ויטמינים המסיסים בשומן (A,D,E,K), חיוני לתפקוד הורמונלי תקין, בריאות העור והשיער, חילוף חומרים תקין, ועוד...
    3) מקורות איכותיים לחלבון – גבינות דלות שומן, עוף/ בשר דל שומן, ביצים, סויה, שילוב דגנים וקטניות (מכיל יחס גבוה יותר של פחמימות לעומת חלבון)
    מקורום איכותיים לשומנים - טחינה גולמית, אבוקדו, זרעי פשתן, אגוזים ושקדים- לא קלויים, שמן זית, שמן קוקוס, אומגה – 3 וכדומה.
    4) אכן לא ניתן להעלות במסת השריר ובו זמנית להפחית במסת השומן בגוף
    5) מבחינתי לא קיימת תוכנית אימון אולטימטיבית עבור מטרה מסוימת. יכול להיות שעל מתאמן X תוכנית FBW (פול בודי וורקאווט) תעבוד טוב יותר מאשר מתאמן Y (שיתקדם טוב יותר בתוכנית פיצולים/ כוח כלשהי). אישית, אני נורא מתחבר ל-FBW בתקופת החיטוב. היא נורא נוחה ובשילוב עם תזונה נכונה היא אידיאלית עבורי לשמירה על מסת השריר וירידה באחוז השומן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו