מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוכנית אימונים וצריכה קלוריתזיו17/10/2012
שמי זיו אני בת 29 גובה 1.74 משקלי הנוכחי 57 קילו.
אני נמצאת בדיאטה מאוד מסודרת מזה שנה כך שהצלחתי להשיל 12 קילו ממשקלי בעזרת תפריט מסודר שבניתי בעצמי ולאחרונה הוספתי גם פעילות גופנית.
אני עובדת בעבודה משרדית, ומבצעת 5-4 פעמים אימוני פילאטיס מזרון פול בודי ווארקאוט למשך שעה בעצימות גבוהה.
הוספתי לזה חצי שעה אימון תרגילי אירובי 4 פעמים בשבוע.
מבחינת המשקל אני מבינה שלרדת נמוך יותר לא כדאי על פי חישובי bmi.
אך עדיין אני לא שבעת רצון לגמרי.
יש לי מספר שאלות.
אני לא בטוחה לגבי כמות הקלוריות הנדרשת בזמן האימונים עפ,י מה שאני עובדת היום.. התפריט מרכיב בין 1100-1200 קלוריות...נטול שומנים.. ובד"כ יום אחרי אימון של אירובי ופילאטיס הגוף שלי עייף מאוד ומביא איתו רעב יותר מוגבר אבל בצורה ממש משמעותית! ואפילו די מתסכלת! לכן האם זה מספיק ואם לא מה כמות הקלוריות שאני אמורה לספק לגוף? ומאיזה מקורות להוסיף חלבונים פחמימה שומנים..?
כמו כן המטרה שלי היא כמובן לחזק שרירים וכמובן לחטב את הגוף, הבנתי שלא ניתן גם להעלות את מסת השריר וגם להוריד במשקל... החשש שלי הוא שהגוף שלי עולה במשקל ככל שאני עובדת יותר קשה על אימוני כוח... הייתי שמחה לדעת מה תוכנית האימונים האולטימטיבית גם לחיזוק השרירים אבל גם לירידה במשקל..
?
אשמח לתשובתכם תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוכנית אימונים וצריכה קלורית - תגובה
איתן קטן18/10/2012היי זיו,
קודם כל, כל הכבוד על הירידה המשמעותית במשקל.
בהתייחס למה שכתבת, כמה דברים:
1) לפי הנתונים שציינת, נראה שהמשקל שלך תקין ולא הייתי ממליץ לרדת נמוך יותר אלא להיפך, עבודה על היפרטרופיה- פיתוח מסת השריר.
2) תפריט נטול שומנים הוא תפריט גרוע ולא מומלץ כלל. לשומנים יש תפקידים חשובים מאוד לבריאות האדם ובינהם: תפקיד חיוני בספיגת ויטמינים המסיסים בשומן (A,D,E,K), חיוני לתפקוד הורמונלי תקין, בריאות העור והשיער, חילוף חומרים תקין, ועוד...
3) מקורות איכותיים לחלבון – גבינות דלות שומן, עוף/ בשר דל שומן, ביצים, סויה, שילוב דגנים וקטניות (מכיל יחס גבוה יותר של פחמימות לעומת חלבון)
מקורום איכותיים לשומנים - טחינה גולמית, אבוקדו, זרעי פשתן, אגוזים ושקדים- לא קלויים, שמן זית, שמן קוקוס, אומגה – 3 וכדומה.
4) אכן לא ניתן להעלות במסת השריר ובו זמנית להפחית במסת השומן בגוף
5) מבחינתי לא קיימת תוכנית אימון אולטימטיבית עבור מטרה מסוימת. יכול להיות שעל מתאמן X תוכנית FBW (פול בודי וורקאווט) תעבוד טוב יותר מאשר מתאמן Y (שיתקדם טוב יותר בתוכנית פיצולים/ כוח כלשהי). אישית, אני נורא מתחבר ל-FBW בתקופת החיטוב. היא נורא נוחה ובשילוב עם תזונה נכונה היא אידיאלית עבורי לשמירה על מסת השריר וירידה באחוז השומן.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









