כאבים בגב העליון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בגב העליון
    נבו חן
    01/11/2012

    שלום, קוראים לי נבו ואני בן 15, אני נוהג כל יום שישי לרכוב באופניים בהרים, ביום שישי שעבר עשינו ספינינג בחדר כושר כי ירד גשם, אחרי האימון, בצהריים יצאתי לעוד רכיבה ושם התחלתי להרגיש כאבים בגב העליון בצד ימין, התעלמתי מזה קצת וכשחזרתי הרגשתי כאבים עזים יותר, עבר עכשיו שבוע והכאב עדיין לא פסק, הגעתי למצב שאני לא כלכך מרגיש את הכאב, רק בתנועות מיוחדות וגם אז לא כלכך, אבל כשאני עולה על האופניים מתחיל הכאב בדיוק באותו מקום בצורה חזקה מאוד, מישהו יוכל לעזור לי לפתור את הבעיה הזאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בגב העליון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בגב העליון - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    02/11/2012

    כאבי גב תחתון עשויים להיות ממקורות שונים! מתנועה לא נכונה, בעיה ברקמות פסיביות. כמו גידים . יציבה לקויה בכלל ובעת ביצוע אימונים שונים- בפרט ועוד. חשוב לבצע תרגילים של תנועתיות וגמישות מפרקים ושרירים על בסיס קבוע וללא הגעה לכאב. כמובן עם איש מקצוע. יש מקום לבדוק סגנון הרכיבה והתאמת האופניים מכיוון שייתכן שזה המקור לכאבי הגב, חשוב מאוד במידה והכאב לא עובר לפנות לפיסיותרפיסט ספורט וכן גם לפורום רפואת ספורט של ביאוקיי. בנוסף, סאונה רטובה, גקוזי עם מים חמים בהחלט יקלו. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו