מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם לעשות מתחאורי04/11/2012
שלום
אני כחלק מהאימון שלי עושה שכיבות שמיכה אבל אני לא עושה מתח.
הבנתי שאם אמשיך אז זה עלול לפגוע לי בכתפיים או בגב בגלל שהשרירים לא יהיו מאוזנים עם שרירי הגב, לכן כדאי לי להוסיף גם עליות מתח לאימון שלי.
האם זה נכון שללא עליות מתח אני אפגע בעצמי?
והאם עליות מתח בריאות לגב?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם לעשות מתח - תגובה
איתן קטן04/11/2012שלום אורי,
רצוי להוסיף את תרגיל המתח לאימון שלך כדי לעבוד על שרירים נוספים שאינך מפעיל ישירות (שריר הרחב גבי, דלתא/ כתף אחורית, בייספס- יד קדמית) ע"י שכיבות סמיכה. תרגיל המתח לא יפגע בגב שלך, להיפך, הוא יחזק אותו בנוסף גם תורם גם ליציבה טובה יותר. בנוסף, אני ממליץ לעבוד באופן פרופורציונלי על כל שרירי הגוף, בדגש על שרירי הרגליים, כדי לדאוג לאיזון בין כל השרירים ובנוסף גם ליציבה שלך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרגילי רגליים
אורי04/11/2012בלי קשר לאימונים שאני עושה, אני עושה הליכות בערך 5 פעמים בשבוע של 2000 מטר ב-25 דקות בערך - זה אפקטיבי מספיק לשרירי הרגליים או שכדאי לעשות תרגילים יותר ספציפיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרגילי רגליים - תגובה
איתן קטן05/11/2012תלוי במטרה שלך. במידה ואתה מעוניין לעבוד על סיבולת שריר ולב ריאה- הליכה הינה פעילות גופנית מתאימה, אך עם הזמן תידרש להעלות את העצימות בהתאם לשיפור בכושר הגופני שלך.
במידה והמטרה שלך היא חיזוק שרירי הרגליים, עבודה על כוח ואף היפרטרופיה (גדילה במסת השריר)- הליכה איננה מספיקה. מומלץ לבצע תרגילים כנגד משקל גוף/ משקולות כגון: סקוואט. באמצעות תרגיל הסקוואט תוכל לשפר את היציבה שלך ע"י חיזוק השרירי המייצבים (שרירי הבטן, זוקפי הגו, רגליים...) , חיזוק שרירי העכוז, ובעצם הסקוואט מפעיל את רוב שרירי הגוף.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









