מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כואב לי!!! חייבת עזרהמיכל14/11/2012
שלום, שמי מיכל ואני בת 32 ועוסקת בפעילות גופנית כבר למעלה מעשר שנים. לאחרונה התחלתי לבצע קפיצות במקום כולל ריצה במקום עם ברכייםגבוהות (בבית על הריצפה עם נעלי ספורט אורתופדיות). לפני שבועיים בערך התחלתי להרגיש כאבים חזקים בשתי כפות הרגליים בצד החיצוני. בהתחלה זה היה נסבל אבל זה הולך ומחמיר וכרגע אני לא יכולה לעשות שום סוג של קפיצה על הרגל, לא יכולה לרוץ (כאבי תופת בעקבים), לרדת במדרגות כואב וכשאני קמה ממצב של שכיבה בכלל אין מה לדבר אפילו על הליכה. ביו יום אחרי שהרגל קצת בתנועה אני יכולה ללכת. אמנם קצת כואב אבל איכשהו נסבל (יש לי כח סבל רב). חיפשתי באינטרנט ולדעתי יש לי דלקת בגיד הפרונאוס. לא בטוחה אבל לפי הציור זה המקום הכואב. התחלתי בפיזיותרפיה וכרגע שמה טראומיל פעמיים ביום. שמעתי שיש זריקה שאפשר לקבל וגם אמרו לי שמדרסים יכולים לעזור.
אני חייבת עזרה. הכאב מתגבר. מישהו יודע מה זה יכול להיות ומה אני יכולה לעשות בנידון?
תודה רבה
אשמח אם תפנו אותי למומחה באיזור הצפון. אני גרה בכפר ורדים (קרוב למעלות,נהריה,כרמיאל)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כואב לי!!! חייבת עזרה - תגובה
עופר קיס14/11/2012מיכל שלום
נראה שאת סובלת קצת מהתחלה של דלקת בכף הרגל עקב עליה מהירה מדי ברמת הקושי והנפח של הניתורים והרמות הברכיים ללא יכולת מספקת לייצב את כף הרגל ועקב כך נוצר עומס על הפרונאים שלא יכלו לייצב והעומס עבר לעצמות ורקמות רכות בכף הרגל- תמצאי פיזיוטרפיסט תותח מאחת קבוצות הכדורגל באיזורך ובאופן פרטי ( אם לא הולך דרך הקופה ) בצעי מספר טיפולים וקבלי תרגילים לחיזוק שרירי ומייצבי כף הרגל.
לגבי מדרסים - אני אישית מאמין בהם.
לגבי אורטופד - הם לא פוטרים בעיות כאלו רק מפנים לפיזיו.
לגבי זריקות קורטיזון - מוצא אחרון. לגבי זריקות אחרות - אולי - תתיעצי עם אתר הפיזיוטרפיה שלנו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה עופר
מיכל14/11/2012תוכל לכתוב י כאן כמה תרגילים שאפשר לעשות בבית לחיזוק השרירים המייצבים של כף הרגל. דרך אגב, אפשר לבצע אותם כבר עכשיו כשעדיין האיזור פגוע?
תודה, מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה עופר - תגובה
עופר קיס18/11/2012הי מיכל
עדיף להיכנס לאתר הפיזיוטרפיה - זה התחום שלהם
SORRY
עופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









