שינוי באימוני הכושר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינוי באימוני הכושר
    דור
    13/12/2012

    שלום אני משנה את אימוני הכושר שלי מ5 ק"מ (שני עיקופי מערכת )
    ל2.5 ק"מ (עיקוף אחד של מערכת)+15 דקות על ההליכון(ואני רץ על ההליכון לא הולך כמובן)
    אני משנה גם בגלל שזה מחרפן לרוץ שני סיבובי מערכת וגם בגלל שאמרו לי שגיוון זה חשוב באימוני כושר
    והשאלה שלי היא האם זה משפר את הכושר ומוריד יותר קלוריות
    או שזה מוריד ברמת האימון
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינוי באימוני הכושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי באימוני הכושר - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    16/12/2012

    הערותי...
    1. שינוי תוכנית האימון, שימוש בשיטת אמון וכדומה משפר את רמת הכושר האירובי ובהחלט קשור גם להוצאה קלורית רבה יותר.
    2. חשוב לעשות שימוש בשיטות אימון שונות כמו הפוגות, פרטלק וכדומה על מנת לשפר מהותית הכושר האירובי.
    3. אם שום מניעה לשלב ריצה בחוץ וריצה על מסילה כל עוד אין כאבים במפרקי הגפיים התחתונות. שינו משטחים על ביס קבוע קשור לתופעה- פציעת ספורט שכיחה - שין ספלינט.
    3. הוצאה קלורית קשורה בעצימות האימון, שינוים הנעשים על בסיס קבוע ומצריכים מהגוף הסתגלות מחודשת ועוד. לכן, כול עוד האימון לא יהיה ממש סטנדרטי. הרי שניתן להגיבר ההוצאה הקלורית באופן ממשי.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו