חדר כושר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חדר כושר
    עדן
    22/03/2013

    החלטתי להרשם לחדר כושר והמאמן אמר לי להתחיל 2-3 פעמים בשבוע להתעמל שמתוכם חצי שעה ארובי(הליכה על הליכון)ואחר כך אימון כוח שמותאם לי.
    שאלתי היא אם אני מתכוונת לעשות אימון בוקר מה עלי לאכול ?
    ובאימון בשעות הצהריים אחרי כמה זמן אפשר להתאמן אחרי ארוחה שכוללת חלבון ופחמימה(ארוחת צהריים)?
    ועוד שאלה אחרי כמה זמן מתחילים להתמקד כל פעם בחלק אחר של הגוף כי כרגע התוכנית היא כללית ולא מתעכבת על האזורים שחשובים לי ?
    בתודה מראש
    עדן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדר כושר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדר כושר - תגובה

    שי אלנקרי
    24/03/2013

    שלום עדן,

    לגבי שאלתך מה כדאי לאכול לפני אימון במקרה שמדובר באימון בוקר או צהריים הייתי מציע להפנות לדיאטן או דיאטנית קלינית שיתנו לך מענה מדויק בהתאם למשקלך ולנתונייך האישיים. חלוקת אבות המזון תינתן לך כמובן בהתאם למטרה ולשאר פרמטרים אישיים. לגבי תכנית האימון: חלוקת תכנית האימון מתאימה למתאמנים מתקדמים (לאחר 8 , 12 ואפילו 16 שבועות), זה כמובן בהתאם ליכולת ההגעה שלך (מספר פעמים בשבוע) לאימונים, זמני האימון ועוד....אלו דברים אותם תצטרכי לומר למאמן הכושר ולתאם איתו ציפיות בנוגע למטרתך האישית. על כל מקרה, אימון כללי הכולל הפעלת כל קבוצות השרירים יחד עם פעילות אירובית של 30 דקות, מתאימה ברובה למתחילים, אך חשוב לזכור: שגם את רומא לא בנו ביום אחד אז: TAKE IT EASY...

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו