המשך לד"ר איתי זיו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המשך לד"ר איתי זיו
    מאיה
    26/03/2013

    יש לי בעיה שמטרידה אותי. כשאני יושבת או מתכופפת אז יש לי מלא קפלים עמוקים בחלק העליון של הבטן. כתוצאה מכך יש לי כל הזמן סימנים בבטן-

    רציתי לשאול האם הקפלים בבטן זה משומן? ואם זה שומן - האם אני יכולה להיפטר מזה ואיך?

    יש לי בטן מאוד שמנה ונפוחה כמו בלון ולא פרופרציונלית לגוף...

    אני סובלת מבעיה של בטן שמנה ונשפכת, גם בבטן העליונה וגם בתחתונה.

    זה מגיע לרמה שכשאני יושבת יש לי ממש צמיגים בבטן וקפלים עבים בבטן ואני מרגישה חוסר נוחות לשבת .

    כל מי שרואה את הבטן יכול להגיד בברור שהיא לא פרופורצונאלית לגוף וגם חוסר נעימות פיזית של הרגשה תמידית מלאה נפוחה נשפכת ולא נוחה.
    הבטן נראית שמנה כמו בהיריון!!!

    ועל מה התוצאות מעידות?

    המדידות התבצעו ע"י מכשיר קליפר ידני ע"י דיאטן ספורט ברמה גבוהה. (שנמצא ברשימה של השמות המובילים של הדיאטנים שציינת).

    אחוזי שומן בגוף = 22.32%

    1) יד קדמית - 8

    2) יד אחורית - 13

    3) גב- 6

    4) בטן- 10

    האם פיזור השומן שלי גבוהה בבטן? האם כל השומן בגוף שלי מתפרס בבטן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך לד"ר איתי זיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדנה

    ד''ר איתי זיו
    30/03/2013

    נראה לי שבתגובות האחרונות כבר שלחתי תשובה מסודרת. אשמח לבדיקתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו