עוד שתי שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עוד שתי שאלות
    שימי
    12/11/2013

    עם בתרגילים על הביספס , כל תרגיל עובד על שני הראשים... למה יש לעשות תרגילים שונים?? למה לא להסתפק בתרגיל אחד עם 9 סטים וזהו...??

    2. האם חייב כדי לעלות במסת שריר לבצע באימון אחד גם אימון של 7-10 חזרות ו- 15-20 חזרות כדי לעבוד על שני סוגי השריר??
    זה לא סותר? צריך או לעבוד על סיבולת או לעבוד על היפטרופיה לא??
    זאת אומרת שסיבים מסוג 2 האנארובי המהירים שיש להם חתך יותר גדול .. לא צריך לתת להם את הדגש??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוד שתי שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שתי שאלות - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    18/11/2013

    כל תרגיל מפעילים את שני הראשים. מגוונים בין התרגילים על מנת למקסם תוצאות באימון האנאירובי באופן כלללי ובראייה של חדר הכושר. בקורסים אחרים הדבר פחות רלבנטי וקורה כמו הרמת משקולות או אימונים אחרים.
    לקגבי עלייה במסה טווח חזרות של 15-6 יניב יותר מסת שריר בפוטנציה מאשר מספר חזרות רב יותר או מועט יותר מ- 6. כמובן- משקל בהתאם.
    לגבי סיבי השריר - במידה ויש יותר סיבי שריר לבנים פוטנציאל ההתקדמות מהיר הרבה יותר.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו