פעילות מומלצת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פעילות מומלצת
    גלי
    14/06/2011

    שלום רב, אני בת 39, בחצי שנה האחרונה התגלה אצלי לחץ דם גבוה ואני מקבלת טיפול תרופתי. עברתי בדיקת מאמץ ואובחנתי כבעלת כושר ירוד. בקיצור מצבי נכון לכרגע לא מזהיר והרופא המליץ לי בחום לעסוק בפעילות גופנית. ניסיתי הליכה אך אני מתקשה להתמיד. רציתי לשאול איזו פעילות גופנית מומלצת לאור המצב המתואר? המון תודה על עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעילות מומלצת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגלי -פעילות מומלצת - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    15/06/2011

    הערותי....
    1.במקרה המצוין ככל הנראה יש צורך להצטרף למסגרת. רבים מהאנשים מתקשים להתמיד ללא מסגרת תומכת וכאלו יש הרבה מאוד. קבוצות הליכה, ריקודים מסוגים שונים, עיריות שמארגנות קבוצות ספורט שונות (הרצלייה, שוהם, חולון ועוד). חשוב לנסות לבצע פעילות גופנית עם חבר/ה הדבר יוצר מחויבות ולא מבטלים את הפעילות כה מהר.
    2. חשוב מאוד במקרה המצוין לבצע פעילות גופנית מכוון שידוע שמגיל 40 הירידה ביכולות הגופניות מואצות יותר מאשר עד גיל 40 ובד בבד חלה ירידה במצב הבריאותי והתפקודי.
    3. חשוב לשלב אימון כוח ואימון אירובי על בסיס קבוע. אימון כוח עשוי להיות בחדר הכושר, יוגה - סוגים מסוימים ועוד. אימונים אירוביים- ריקודים שונים, הליכה, ריצה קלה, שחייה ועוד ועוד. חשוב מאוד למצוא פעילות גופנית שנוח איתה ויש חשק להתמיד והיום יותר מתמיד יש הרבה יותר אפשרויות.
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו