לד''ר איתי זיו שלום רב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לד''ר איתי זיו שלום רב
    דן
    14/06/2011

    אני מתאמן במכון כושר כבר כמה זמן במטרה של פיתוח שרירים, ואני רוצה לעבור עכשיו לשחייה של כמעט כל יום בשבוע ושילוב של קצת חדר כושר פה ושם.
    רציתי לדעת האם אפשר להסתמך על שחייה בעניין של פיתוח מסת שריר?
    כי זאת המטרה שלי,ואני יודע ששחייה אמורה לפתח מאוד את הכתפיים,החזה והארבע ראשי.
    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד''ר איתי זיו שלום רב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדן

    ד''ר איתי זיו
    15/06/2011

    הערותי....
    1. שחייה אינה מיועדת לעלייה במסת השריר אך הדבר בהחלט אפשרי ותלוי בסגנון השחייה והעצימות בה מבוצעת הפעילות. שחיית חתירה תתרום יותר לעלייה מסויימת במסת השריר לעומת שחיית חזה (בהתייחס לשחיינים ממוצעים ולא ספורטאי הישג). חשוב לזכור ששחייה הנה פעילות אירובית! במידה ונבצע אימון אנאירובי המתבטא בספרינטים קצרים של 25 מטר לדוגמה בדופק גבוה במיוחד תחול השפעה חיובית גם על המסה השרירית אך , כאמור, זאת לא המטרה ותוצאות טובות הרבה יותר יושגו באמצעות אימון מתאים בחדר הכושר.
    2. מבחינת שיפור תנועתיות, גמישות וכדומה שחייה דווקא הנה פעילות מתאימה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו