הליכה או ריצה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הליכה או ריצה
    תמרי
    18/06/2011

    היי,
    כבר כמעט חודשיים אני מתמידה בהליכה על הליכון כושר מדי יום (למעט כמה פעמים בודדות שלא הלכתי). כל זה כדי לרדת במשקל. אני הולכת דיי מהר, אבל לא מרגישה שמתאמצת מספיק (מזיעה אמנם אבל לא עם הלשון בחוץ). מצד שני, ריצה קשה לי מדי (לא כל כך עם הנשימה, כמו התחושה של הכבדות שהופכת את העניין ללא נוחה כל כך, בהשוואה להליכה). איך בכל זאת אני יכולה "ללמוד" לרוץ נכון או להגיע לרמה שבה אוכל לשלב בין ריצה להליכה מהירה על ההליכון כדי שהתעמלות תהיה אפקטיבית? או שאולי... מספיק אם אמשיך עם ההליכה המהירה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליכה או ריצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליכה או ריצה - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    18/06/2011

    הערותי....
    1. הדופק בהליכה הנו מוגבל בעצימותו. לא ניתן להגיע לעצימות אימון כה גבוהה כמו בריצה. מציע לשלב בין הליכה לריצה. לדוגמה הליכה 3 דקות וריצה דקה. כך לסירוגין במשך 30 דקות. עם השמן להלות מספר הדקות המוקצות לריצה ולהפחית מספר הדקות להליכה.
    2. חשוב לדעת באיזה דופק ההליכה מתבצעת. בפועל במידה והקצב איטי מדי לא ניתן לשפר באופן ממשי את היכולת האירובית וכן להשפיע על חילוף החומרים הבסיסי ולתרום לירידה במשקל. בכל מקרה במקביל לפעילות האירובית חשוב לשלב אימוני התנגדות ולבנות תפריט מתאים אחרת לא ממש יהיו תוצאות.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו