לד''ר איתי זיו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לד''ר איתי זיו
    דן
    25/06/2011

    שלום
    אני בן 14,וברצוני לחזור להתאמן באימוני כח למטרת מסה והתחזקות פיזית.
    שנה שעברה הייתי מתאמן בחדר כושר ומשום מה הפסקתי,עכשיו ברצוני לחזור.
    יש לי שאלה: שמעתי בזמן האחרון שאימוני משקולות זה יותר למסה,ומתח+ שכיבות סמיכה וכו' זה יותר לשיפור הכח. האם זה נכון? אם לא, מה מהם עדיף לכח ומה לניפוח?
    אשמח לתשובות מהירות.
    בתודה דרור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לד''ר איתי זיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדרור

    ד''ר איתי זיו
    26/06/2011

    הערותי....
    1. הן על ידי אימון משקולות והן באמצעות ביצוע שכיבות סמיכה ניתן לפתח מסה. העניין טמון במספר הבחזרות והעומס בתרגחל. אם מספר החזרות הנו בטווח של 15-6 בממוצע והעומס הנו גבוה מספיק הרי שניתן להעלות מסת שריר. ביצוע של שכיבות סמיכה בלבד לא יניב אותן תוצאות כמו אימון משקולות. לא ניתן להפעיל באמצעות שכיבות סמיכה את כל הקבוצות השרירים, הגיוון מוגבל ועוד ועוד.
    2. עלייה במסת השריר הנה גם עלייה בכוח! ישנם סוגים שונים של כוח. במידה ומדובר בכוח מירבי הרי שניתן לפתחו ללא עלייה מהותית במסת השריר. ראה למשל מרימי משקולות שהנם מאוד חזקים אך מסת שריריהם קטנה יחסית למפתחי גוף.
    3. במידה והמטרה הנה עלייה במסת השריר והנך בשלבי ההתבגרות והופרשה כמות מספיק גדולה של ההורמון הגברי טסטוסטרון הרי שאימון משקולות יניב תוצאות טובות יותר.
    4.תזונה - על מנת למקסם תוצאות חייבים להקפיד על תזונה מוגבלת קלורית מחד, ועשירה במיוחד בחלבון, מאידך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו