הצעות לאימוני כושר בבית עקב העדרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הצעות לאימוני כושר בבית עקב העדרות
    י.ר
    26/06/2011

    בשנה האחרונה הייתי מתאמן בחד"כ. בחודשים הקרובים לא אוכל להגיע לשם ולכן רציתי לדעת מה אפשר לעשות בבית. אני מוכן לקנות בסכומים קטנים מכשירים שלדעתכם מועילים.
    אני מצליח לחשוב על הליכה, רכיבה באופניים וכפיפות בטן. יש לציין שיש לי משקולת: אחת של 2 ק"ג ועוד 2 משקולות של 1 ק"ג, אבל אני חושב שהם לא יכולים להוסיף משהו לאימון משמעותי.
    אז מה אני יכול לעשות בכל זאת כדי לא להזניח את הגוף ברבעון הקרוב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אף אחד לא עונה לי?

    י.ר
    29/06/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצעות לאימוני כושר בבית עקב העדרות - תגובה

    ד''ר איתי זיו
    30/06/2011

    הערותי....
    1. ניתן להסתפק בספת לחיצת מתכווננת, משקולות חופשיות, מוט וצלחות משקל ומזרון. כך ניתן לבצע הרבה מאוד תרגילים. בהמשך מומלץ לרכוש גם פולי עליון/תחתון.
    2. מומלץ לבצע תרגילים לכל קבוצות השרירים- רגליים, גב, כתפיים, חזה, פושטי מרפק, כופפי מרפק , בטן וזוקפי גו. מידת ההפעלה במהלך השבוע ומספר החזרות הנו בהתאם למטרת האימון (לא צוינה).
    3. משקלים של 2-1 ק"ג לא יסייעו הרבה באימון ביתי צריך לרכוש משקלים כבדים יותר על מנת שניתן יהיה להפעיל גירוי מהותי על מערכות שלד-שריר.
    4. מומלץ לבנות תוכנית אימונים מסודרת ולהחליפה מדי חודש.
    5. תזונה - חלק משמעותי בהשגת מטרת האימון הנו התזונה.
    6. פעילות אירובית - ניתן לבצע סוגים שונים העיקרי לפחות 3 פעמים בשבוע של 60-20 דקות בדופק מטרה וזאת כמובן בהתאם למטרת האימון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך. הנה מעט תוספות...

    י.ר
    30/06/2011

    המטרה באימון להוריד משקל (המטרה הושגה) ועכשיו אני רוצה לשמר את המשקל הקיים, כלומר לשרוף קלוריות.
    המטרה השניה לא לתת לשרירים להיות יותר מדי רפויים, כי אני אחזור לחד"כ בהמשך. אני מעדיף להפעיל שרירים גם אם זה אומר במשקלים נמוכים כי אני חושב שזה עדיף על כלום.מה דעתך?


    *האם אפשרי להתאמן במשך 45 דקות ולשלב כח+אירובי בתנאים ביתיים (למשל לשלב 15 ד' הליכה+15 ד' אופניים+15 ד' אימוני כח/משקולות בסיסיים)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל.י.ר.

    ד''ר איתי זיו
    30/06/2011

    הערותי....
    1. באמצעות משקלים נמוכים מדי קשה להעלולת מסת שריר או להעלות טונוס שריר. מציע לרכוש מעט ציוד ביתי או לפחות לתלות מתח על המשקוף.
    2. מוצע לבצע תרגילים מורכבים בעיקר ללא מנוחות רבות בדומה למה שנהוג בשיטת אימון קרוספיט. למשל, שכיבות סמיכה במצב רחב 15 פעם ומיד לאחר מכן סקווט עם משקוליות יד ידיים מעבר לראש 15 פעם X 4 פעמים. כל זאת כמובן בהדרגתיות על מנת לא להעמיס יותר מדי על מערכות הגוף בהתחלה. דוגמה נוספת הנה תרגיל לבטן ומיד אחרי זה תרגיל מתח לפי יכולת גופנית..
    3. צורה זו של אימון פחות מתאימה להיפרטרופיה אך בהחלט מתאימה לעלייה בטונוס השרירי, הוצאה קלורית רבה יחסית באימון, שיפור כושר גופני כללי ועוד. אימון אירובי ניתן לבצע אחרי אימון הכוח המשןולב 30-25 דקות וכמובן ניתן לשלב בין המכשירים השונים.
    4. חשוב להקפיד על תזונה בכל עת. רק כך ניתן למקסם תוצאות.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו