מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שלב לוטאלי קצר- מחזור 26 יום, ווסת 7 ימים וביוץ ביום ה17מרים04/02/2024
אשמח ממש לעצת מומחים!
כבר חודש שלישי לאחר הפסקת הגלולות שהמחזור שלי הוא קבוע 26 יום ויום הביוץ הוא ביום ה17 (לפי מקלות ביוץ חיוביים והפרשות ביוץ). כלומר, השלב הלוטאלי הוא 9 ימים.
האם זה יכול להשפיע על בעיה בהשתרשות ההריון? ואם כן מה אני יכולה לעשות?
תודה רבה 🙏* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלב לוטאלי
פרופ` דוד בידר04/02/2024קודם מנסים תקופה מסוימת להרות ואם אין הצלחה אז מטפלים בבעיות.
לא ציינת את גילך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיל
מרים04/02/2024תודה דוקטור, בת 25
מנסים כבר שלושה חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגיל
פרופ` דוד בידר04/02/2024בדיקת זרע תקינה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר החזרה עובר בן 5 ימיםנועה03/02/2024
שלום ד׳ר .
החזרה בתאריך 20.1.24
בטא ראשונה ב30.1.24 318.8.
בטא שניה 1.2.24 783.4.
פרוגסטרון 11.33 ng/ml,
E2-56.4 pg/ml
רציתי לדעת האם הערכים וההכפלה תקינים? והאם אני יכולה להיות רגועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר
פרופ` דוד בידר04/02/2024בשלב זה הערכים תקינים אך עדיין יש לחכות לאולטרה סאונד לראות שההריון התקדם בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא ביום ה16 מההחזרה
נועה05/02/2024בטא ביום ה16 מההחזרה 5.2 3859.
האם זה תקין?
ובאיזה שלב אפשר לבצע אולטרסאונד לוודא תקינות הריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא
פרופ` דוד בידר05/02/2024הבדיקה בסדר.
לעשות אולטרה סאונד בעוד 10 ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזורים שונים אחרי הפלהאנונימית03/02/2024
היי,
עברתי הפלה שהתברר שזה היה הריון מולרי חלקי.
ביטא שלילית כבר כמה חודשים.
מאז ההפלה יש לי יש לי הכתמות יומיים לפני המחזור, כלומר ממש טיפת דם פעם ביום למשך יומיים ואז מגיע הדימום למשל 5 ימים שגם הוא בכמות קטנה יותר ממה שהייתי רגילה לפני ההריון. וגם בסיום הווסת יש 3 ימים של הכתמות ולא ממש דם שוטף.
מרגיש לי לא תקין. הרופאים אומרים שזה בגלל ההפלה והגוף יחזיר לעצמו.
אני מרגישה שמשהו לא בסדר איתי ואני פוחדת שמחזור כזה יכול להראות שתהיה בעיה להקלט להריון חדש לאחר ההפלה.
אשמח לחוות דעת נוספת.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חזקה על הרופא שלך שאם יהיה צורך יבצע היסטרוסקופיה כדי לבחון את רירית הרחם וגם יבדוק את נתוני הפרופיל ההורמונלי שלך
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כניסה להריון בגיל מאוחראורלי02/02/2024
פרופי שלום, ברשותך מספר שאלות
לאחר נסיון כושל להרות בגיל כמעט 43.5 במשך שנה הייתי אמורה להתחיל IVF נאמר לי שהסיכוי לא גבוה למרות שהפרופיל ההורמונלי יצא מצויין.
להפתעתי בבדיקה ביתית יצא חיובי (הריון טבעי)
1. האם עקב הגיל יש סיכוי שההריון לא יהיה תקיין ?
2. האם במידה וההריון ימשיך צריך מעקב הריון בסיכון?
3. אם נקלטים טבעי בגיל הזה וההריון לא שורד זה מעלה את הסיכוי ב-IVF בגלל ההריון הטבעי למרות הגיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ` דוד בידר02/02/20241.בכל גיל ההריון יכול להיות לא תקין.
2.מעקב הריון לא צריך להיות בסיכון גבוה.
3.לא מעלה סיכויים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון טבעי לאחר צינתור חצוצרותלירי12301/02/2024
שלום. לאחר 2 לידות. הריונות טבעיים ותקינים.
לפני כ 4 חודשים ביצעתי צנתור בחצוצרות אצל טוגנרייך. צינתר את שתיהן כי שתיהן היו חסומות.
מה הסיכויים להיכנס להריון טבעי לאחר הצינתור?
האם יש כאן בנות שלאחר צינתור נכנסו טבעי להריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
במקרים בהם מדובר בחסימה על רקע הידבקויות הצינטור הוא חסר ערך מוסף,אולם אם מדובר ב ספזם הנובע מהתכווצוית בלתי רצונית אזי הצינטור פול ממילא חצוצרות פתוחות,בכל מקרה לא יזיק לנסות פרק זמן קצר להרות ספונטנית בתנאי ששאר המדדים תקינים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי01/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה המטרה של דקקפפטילמירי31/01/2024
שלום , אחרי החזרת עובר מוקפא, ביום ה 7 של העובר אחות אמרה לי להזריק את הדקפפטיל 0.1, מה התפקיד של דקקפפטיל בשלב החזרת מוקפאים? מה מנגנון הפעולה של הזריקה? האם באמת שעת ההחזרה לא חשובה (זה מה שאחות אמרה)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לעורר את מנגנון התגובה הטבעי להגברת תמיכת הפרוגסטרון ועידוד ההשרשה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי31/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רציתי רק להגיד תודהלירון30/01/2024
תודה לכם פרופסורים יקרים על העבודת קודש שאתם עושים והמענה הזמין לכל שאלה ותהייה. מתחילת ההריון, הייתי בחששות כבדים (גיל לא צעיר והריון יקר). בשבוע 13 שהחלו דימומים, הייתי תחת התווית הפלה מאיימת אבל פרופ׳ בידר הרגיע אותי שמדובר בשליית פתח ושעלי לנוח בעיקר. ככל שההריון התקדם, החרדות גדלו ואפילו קבעתי תור לקיסרי אלקטיבי כי חששתי מאוד מהלידה. מפה לשם, שבוע 37 עם ירידת מים ואשפוז תחת פיטוצין ואפידורל סביב ה-18 שעות ולאחר מכן פתיחה 10 ולידה לאחר שעה עם מיילדת מקסימה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בהצלחה בהמשך דרכך וגידול העובר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי31/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב פרופסור בידר/אשכנזיחסויה30/01/2024
בתאריך 22.1.2024 עשיתי החזרה של שני עוברים טריים מעולים בני 3 ימים, היום אני 8 יום מההחזרה לוקחת חצי אוביטרל כל 3 ימים, הפעם האחרונה שלקחתי היה ב28.1 אתמול עשיתי בדיקת הריון יצא חיובי אם אעשה מחר ויצא חיובי זה לא יהיה שרידי אוביטרל? כי עד כמה שידוע לי שרידים נשארים בגוף 3 ימים
תודה על המענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ללא נטילת אוביטרל עליה בהורמון הביטה תיחשב כהיריון
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי31/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז זה היריון או אוביטרל?
חסויה31/01/2024כי אוביטרל נשאר 3 ימים ועברו 3 ימים מה28.1
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספה
פרופ` דוד בידר01/02/2024צריכה לכתוב איזה ערך יצא והאם חזרת על הבדיקה כעבור יומיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדיין לא עשיתי בדיקת דם
חסויה01/02/2024בדיקת דם רק ב5.2 אבל עשיתי בדיקת הריון ביתית ויצא אתמול חיובי ולקחתי חצי אוביטרל ב28.1
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספה
פרופ` דוד בידר02/02/2024יש לחכות לבדיקת דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא שלילית 5 י ים לפני איחורדנה30/01/2024
הביוץ היה ביום 16.1 עשיתי בדיקת דם ב25.1 היתה פחות מ7
האם יש לי סיכו עדיין לא קיבלתי אמורה לקבל מחר לא חזרתי על בדיקת דם כדי לא להרוס כל התקווה מה הסיכוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לטעמי עדיין יש סיכוי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי31/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא 7 לפני איחור ב5 ימים ביום שהיתי אמורה לקבללפני יומיים בדיקה ביתית שלילית ואיחור יומיים
דנה01/02/2024בטא 7 לפני איחור ב5 ימים ביום שהיתי אמורה לקבל לפני יומיים בדיקה ביתית שלילית היום איחור של יומיים שישי שבת אי אפשר לעשות עוד בטא מה יהיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
במידה ולא תקבלי ווסת עוד יומיים בצעי ביטה חוזר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי03/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הזרעה תוזמנה נכון?טלי29/01/2024
שלום פרופ זיידמן.
להלן ערכים:
אסטרוגן 1140
LH 24
פרוגסטרון 5.5
זקיק 23 רירית 10.
אלו בדיקות מ7 בבוקר, הזרעה בוצעה באותו יום אחהצ בסביבות 16:30. לא הוזרק אוביטרל כי לא היה טעם.
מטופלת ביאקקלומין פעם ראשונה לאור ביוץ לא סדיר (חשוד לפוליצסטי).
האם ההזרעה בוצעה ביום הביוץ?
מהם סיכויי ההצלחה למחזור טיפול כזה ובמידה ונכשל, מומלץ לחזור על אותו טיפול חודש הבא? בת 33 ללא הריונות בעבר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הערכתי שהביוץ יתרחש בטווח של 24-28 שעות מהבדיקה,כך שההזרעה בהחלט עשויה לסייע למטרה אם כי הייתי עושה עוד הזרעה או קיום יחסים למחרת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי31/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלולות למשך שבועיים ל"איפוס המערכת"אנונימי29/01/2024
שלום,
אנחנו לאחר שאיבה והקפאת עוברים אך טרם הצלחנו להגיע להחזרה. סבב קודם הרירית לא התעבתה מספיק עם אסטרופם והסבב הזה נהרס בגלל שנותרו זקיקים/ציסטות שגדלו והפרישו פרוגסטרון,lh ואסטרוגן.
הרופא אמר שניקח שבועיים גלולות למניעת הריון לצורך "איפוס המערכת" ולאחר מכן נתקדם לסבב החזרה עם גונאל . אם יש הגיון בכך? האם זה מומלץ או בעייתי לקחת גלולות שוב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בהחלט סביר
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי31/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בפריגולוטון עקב צ'סטה קטנה בשחלה ל21 יוםרגינה29/01/2024
שלום מזה 4 שנים נמצאת בטיפולי פוריות, כרגע לפני טיפול נוסף
התגלה צ'סטה בשחלה , קיבלתי פריגולוטון ל21 יום על מנת להסדיר ווסת , אזכיר שאני בת 44 עם רזרבה שחלתית נמוכה
מתי אמור להופיע ווס לאחר סיום שימוש, ועד כמה זה יכול להועיל בהצלחת הטיפול הקרוב
אשמח לתשובתכם בהקדם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובת מומחה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי31/01/2024תוך 3-5 ימים מהפסקת הפרוגילוטון עשוי להופיע מחזור,מלבד הסדרת המחזור לפרוגילוטון אין ערך מוסף לפרוגילוטון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביטא נמוכה מאוד לאחר החזרהמרים28/01/2024
10 ימים לאחר החזרת קפוא בלסוציסט מתרומת ביצית ביטא 12. יום למחרת ביטא 24. אחרי יומיים נוספים ביטא 70. מה הסיכוי להריון תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יש ביכוי התמידי במעקב
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי31/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורך צוואר רחם...נ.28/01/2024
שלום פרופ',
האם אורך צוואר 28 ממ בשבוע 27 נחשב תקין? אני עובדת בעבודה אינטנסיבית מבחינה פיזית, משמרות שלמות על הרגליים ולרוב מסיימת את המשמרת עם צירים (התקשויות ללא כאבים). האם אורך הצוואר אמור להדאיג?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
האורך הוא גבולי אם כי מ שקובע הנה דינמיקה צוארית(שינויים המתחוללים בטווחי זמן קצרים היכולים להעיד על הסיכון ללידה מוקדמת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי28/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה המהיר... בהמשך
נ.28/01/2024הבוקר הייתי במעקב ונמדד כאמור אוקך צוואר 28 ממ. הרופאה לא אמרה כלום ושמתי לב לזה רק בבית כשקראתי את הסיכום. האם לחזור על הבדיקה? אם כן מתי? והאם צריך בשביל זה הפנייה או פשוט לגשת למוקד? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הדבר מצריך מעקב
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי31/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיכוי להרות עם מורפולוגיה 1%אנה27/01/2024
בת 38, fsh -7.2, בריאה, זרע של בעלי ריכוז 5 מיליון, מורפילוגיה 1% תקינה.
בתזמון יחסים עם אובטרל כאשר יש זקיק 20 ,רירית טובה, יש סיכוי להיכנס להריון עם נתונים האלה? באחוזים מה הסיכוי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכויי
פרופ` דוד בידר28/01/2024זרע כזה צריך טיפול בהפריה חוץ גופית ולא הזרעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

