מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אנטיביוטיקה והזרעהקרן10/01/2024
בעלי צריך להתחיל לקחת אנטיביוטיקה צפוויט 4 פעמים ביום למשך 5 ימים. עוד מספר ימים צפויה לי הזרעה טבעית.
האם אנטיביוטיקה יכולה לפגוע בזרע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה
פרופ` דוד בידר11/01/2024לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי בדיקת זרעשאלה10/01/2024
שלום
עשיתי בדיקה זרע שלהלן תוצאותיה. בן 36 ללא ילדים
אשמח לדעת האם היא תקינה ומה המשמעות ואלו בדיקות כדאי לעשות (לפי מה שנראה לי היא לא תקינה):
התנזלות: תקינה
צמיגות: בינונית +
צבע: לבן
ph: 8
נפח: 2.6 ml
ריכוז תאי זרע: 58.0
ריכוז תאי זרע בזרימה: 150.80
אחוז תנועה כללית: 25%
מהירה: 5%
בינונית: 10%
איטית: 10%
סה"כ תאי זרע בתנועה: 37.70 mil
מורפולוגיה (Strict criteria – Kruger):
צורות תקינות: 4%
צורות פתולוגיות: 96%
ראש: 70%
צוואר: 16%
זנב: 10%
תאים עגולים: 5
לאקויציטים: 2
אריטורוציטים: 0
אשמח לפירוט
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר11/01/2024זרע בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
שאלה11/01/2024תודה. מה זה אומר "בסדר"? אשמח קצת לפירוט.. אם אני מבינה נכון יש בעיה בתנועה ובמורפולגיה.. זה נכון? אציין שאנחנו מנסים להיקלט להריון במשך שנה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נתוני הבדיקה מצביעים על תנועתיות מופחתת ובעלת מאפיינים מאוד גבוליים,באותה מעדה הייתי ממליץ לשאול ממצאים של דלקת באברי הרבייה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי11/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
המשך11/01/2024איך מומלץ להתגבר על הבעיה? מנסים להכנס להריון תקופה ארוכה. בנוסף איך ניתן לבדוק אם יש דלקת או חיידק במערכת הרבייה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר11/01/2024זרע כזה צריך לתת הריון. זרע משתנה מבדיקה לבדיקה אך כמות הזרע שלך תקין לחלוטין ויש מספיק זרעונים בתנועה.
היות ולא מכיר את כל הסיפור המשפחתי שלכם ומה מראות כלל הבדיקות.
אם לא יגיע הריון ותגיעו להפריה אז יכולים להגיד בברור מה הזרע מסוגל לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקיק בגודל 9 מ"מ בתחילת מחזוררוני09/01/2024
שלום,
בת 39, רזרבה נמוכה.
אני בתחילת סבב לקראת שאיבת ביציות.
היום יום, 4 למחזור, בדיקות ראשונות אחרי 3 ימים של הזרקת צטרוטייד (התחלנו בדיכוי כדי לדחות מעט את השאיבה בגלל ההקצאות של אסותא).
Estradiol קטן מ100
Progesterone 0.8
Lh 0.6
במעקב זקיקים יש זקיק בגודל 9 מ"מ באחת השחלות והשאר קטנים.
איך יתכן כזה זקיק גדול בתחילת מחזור ועוד עם זריקת דיכוי?
(גם לא הייתי רוצה שיתייחסו אליו כזקיק המוביל והשאיבה תגיע מוקדם מדי ועם מעט מדי ביציות).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הנתונים אינם חריגים וטוב שיש זקיק ראשוני לחות אחד
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי09/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרמת משאות אחרי הזרעהיעל09/01/2024
האם זה בסדר ש6 ימים אחרי הזרעה הרמתי שק של פירות ירקות, ששוקל 5.5 קילו בערך במשך כמה דקות?
האם זה בסדר להשתעל בקטנה רבע שעה אחרי הזרעה?
אוף אני מפחדת שהרסתי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אין עם זה כל בעיה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי09/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים גבוהים מידי בבדיקות דםמיראל08/01/2024
שלום דר,
עשיתי בדיקת דם לפני ביוץ לראשונה בחיי הlh יצא לי כמעט 34.
האם זה מעיד על רזרבה שחלתית נמוכה? מעיד על בעיות או משהו לא תקין? זה קרה מטיפול ראשון עם גונאל.
לפניכן בשימוש עם לטרזול לא קרה לי.
צילום רחם תקין.
פרופיל הורמונלי לפני שנתיים תקין.
האם lh כזה גבוה זה תקין? מעיד על משהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים
פרופ` דוד בידר09/01/2024הורמון ה LH עולה לפני ביוץ, ככה שזה בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים גבוהים מידי בבדיקות דםמיראל08/01/2024
שלום דר,
עשיתי בדיקת דם לפני ביוץ לראשונה בחיי הlh יצא לי כמעט 34.
האם זה מעיד על רזרבה שחלתית נמוכה? מעיד על בעיות או משהו לא תקין? זה קרה מטיפול ראשון עם גונאל.
לפניכן בשימוש עם לטרזול לא קרה לי.
צילום רחם תקין.
פרופיל הורמונלי לפני שנתיים תקין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ערך גבוה של LH מתרחש ב-24-28 שעות לפני הביוץ
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי09/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוניטור בשבועות הריון מאוחריםיעל08/01/2024
היי פרופ'
שבוע 35 והרופא שלי מהקופ"ח אמר שמעכשיו לעשות כל שבוע מוניטור.
שבוע הבא קבעתי תור לייעוץ אצל רופא פרטי כי רציתי להתייעץ לגבי משהו והמזכירה אמרה שחובה לעשות אצלפ במרפאה מוניטור
רציתי לדעת האם במרפאות פרטיות יש פיקוח על הציוד הרפואי? והאם בטוח לעשות שם בדיקות? (מדובר על פרופ' מבית חולים ידוע)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוניטור
פרופ` דוד בידר09/01/2024הציוד במרפאה פרטית אינו שונה מזה שבמקומות אחרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביות התרחש או לאאור08/01/2024
שלום,
אודה למענה מוטרדת מאוד,
אמורה ברביעי לבצע הזרעה
היום בשמונה אוביטרל
אסטרודיול 842.9
Lh 34.11
פרוגסטרון 1.
האם הביוץ היה? אם לא מתי יהיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
פרופ` דוד בידר09/01/2024הביוץ יהיה עוד יומיים. אם מקבלת התרופה אז הביוץ יהיה אחרי 36 שעות מהזריקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקיק יעזור בשחלה ימיןדוריתת08/01/2024
יש לי עוד שאלה ברשותך. מה המספרים בשחלה ימין מציינים?
זה גופיף/זקיק אחד או מס זקיקים בתוך השחלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גופיף צהוב
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי09/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה במתן שתן אחרי הזרעהיעל08/01/2024
עברתי הזרעה לפני 5 ימים, לא הרגשתי כאבים אחרי. היום בבוקר צרב - שרף לי במתן שתן וגם אתמול אחה"צ.
זאת לא תחושה של צריבה תמידית ולא תחושה שכל הזמן צריך פיפי, אלא שריפה חזקה במתן שתן.
זה קשור להזרעה? יכול להיות חיידקי מהנרתיק? אני מפחדת שתפסתי דלקת באגן או משהו.
אולי זה קשור להתאפקות? כי התאפקתי אתמול אחהצ, וגם ישנתי הרבה הלילה - אולי החזקתי הרבה זמן את הפיפי.
אגב, אחרי ההזרעה לא התקלחתי עד הערב, ואחרי יחסי מין (כשלא רציתי הריון), תמיד הייתי מתקלחת, על מנת למנוע דלקות שתן. יכול להיות שבגלל שלא התקלחתי?
תודה לכם!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה
פרופ` דוד בידר09/01/2024המקיפה יכולה להיות מהמכשיר, מעצם ביצוע ההזרעה או מיחסי מין.
זה יעבור ,ואם מציק אז תמרחי דרמקומבין ויעבור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שק הריון לא תואם גודל עוברמיכל07/01/2024
שלום
אני בהריון אחרי החזרת עובר קפוא בן 5 ימים ב8.12
הבטא הכפילה את עצמה יפה והיום הייתי באולטראסאונד והטכנאית אמרה שהעובר עם דופק בגודל תואם שבוע 7 שזה באמת תואם לחישוב של ההריון מההחזרה אבל שהשק הריון תואם לשבוע 6
האם זה תקין? בד"כ במצבים כאלה ההריון תקין או שלרוב זה מעיד על בעיה בהריון?
יש לי בדיקה חוזרת עוד 10 ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שק
פרופ` דוד בידר09/01/2024היות ויש טווח לבדיקת אולטרה סאונד, ויש סטיות תקן , אני לא חושב שישנה בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בעת הדיקת אולטרסאונדמיכל07/01/2024
היי פרופ'
שבוע 35 והיום בלכתי לבצע שקילה נוספת לעובר והרופא אמר שהראש שלו התבסס ממש למטה לכן קשה לו לראות ולחץ מאוד חזק על האזור והיו לי כאבים חזקים במהלך הבדיקה
1. האם חלילה יכול להיגרם נזק?
2. אם הראש ממש למטה זה אומר שהעובר מוכן ללידה ויהיו צירים עד שבוע 40?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
פרופ` דוד בידר09/01/20241. לא יקרה כלום.
2. מצב או מצג בראש אינו מהווה שום סימן למוכנות ללידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זקיק עכור בשחלה ימיןדורית07/01/2024
שלום הייתי אצל רופאת הנשים שלי היום ואמרה לי שהכל נראה תקין ואני כנראה בביוץ או אחרי ביוץ. כשהסתכלתי על הסיכון טיפול שלה היה כתוב
כך:
רחם במראה תקין ,ריריתסדירה ,שתי שחלות בגודל ומרקם תקינים,מימין זקיק עכור בגודל25*21*26 מ"מ עם זרימה היקפית יכול להתאים לHCL ,מעט מאוד נוזל חופשי באגן. האם הזקיק העכור הזה אמור להדאיג אותי? הרופאה לא ציינה את זה בפניי וגם לא אמרה שיש איזה שהיא בעיה.ומה זה אומר זקיק עכור?
אשמח להסבר ותשובה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מדובר בגופיף צהוב הנוצר לאחר ביוץ
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך המהירה
דורית07/01/2024תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי הקודמת
דורית08/01/2024רציתי לדעת מה המספרים מציינים?
זה זקיק/גופיף אחד או כמה זקיקים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
במחזור טבעי יש אחד
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי09/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיכונים בזירוז ולמה עדיף קיסרי מתוכנן?מורן07/01/2024
היי פרופ'
שבוע 35 ואמרת לי לחכות לתאריך המשוער ואם עד אז אין צירים אז לעשות קיסרי ולא זירוז
רציתי לדעת למה עדיף ניתוח ולא מזרזים ומה הסיכונים בהם?
מתקרבת לגיל 40, הריון ראשון יקר. העובר במנח ראש
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חזקה על הרופא שלך שיסביר לך את היתרונות והחסרונות של כל אופציה בהקשר הספיציפי שלך(לאור העובדה שכל הנתונים בידיו)
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף - בטא ואולטרסאונדמיכל06/01/2024
ב21.22 בוצעה החזרת בלסוציסט. ב 29.12 בטא 158 ויומיים לאחר מכן הינה 337. ב4.1 הבטא הייתה 1158 ויום לאחר מכן בהפרש של 8 שעות הינה 1342. ב5.1 נצפה שק הריון ללא חלמון. הרופאה טוענת שהבטא לא תקינה ב4.1 וב5.1 וביקשה שאחזור עליה ב 7.1 כולל אולטרסאונד. אני קראתי שבשלב שהבטא מעל 1000 לא אמורים להעריך שוב הכפלה, ובנוסף אמורים לבדוק בטא כל 48-72 שעות ולא לאחר 8 שעות כמו שהיא בדקה.. אני רוצה לדעת מתי אני אמורה לצפות לראות שק חלמון באולטרסאונד, באיזה יום להגיע להיבדק והאם לסרב לבצע בטא נוספת כיוון שהיא טוענת שהיא לא תקינה וזה נראה לי לא נכון. שאלה נוספת- האם ביצוע דופלר לשחלות בשלב כזה עלול לפגוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בצעי בדיקת אולטרסאונד חוזרת ביום ב
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי06/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף
מיכל07/01/2024והאם ביצוע אולטרסאונד עם הפעלת דופלר לשחלות עלול להזיק בשבוע זה להריון? הכוונה לעצם הפעלת הדופלר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחוף
פרופ` דוד בידר07/01/2024לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
מיכל07/01/2024תודה פרופסור. והאם תוכל להסביר למה בשלב זה אין חשיבות לבטה? אני מבינה שכאשר שמצפים לראות הכפלה כל 48-72 שעות מדובר על רק יום 12 ו 14? בשלב זה זה לא רלוונטי כי הערך של הבטה מעל 1000 או שפשוט קצב עליה הבטה בשלב זה הוא לא בצורת הכפלה? יש נוסחה כלשהי שלפיה מחשבים? לאילו שבועות מתייחס נושא ההכפלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
פרופ` דוד בידר07/01/2024בכל מקרה כדי להוכיח הריון תקין צריך אולטרה סאונד בכל מקרה, לכן חבל להמשיך בדיקות חוזרות במקום לעשות הבדיקה הקובעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה ובירור נוסף
מיכל07/01/2024הבנתי פרופסור, אני מבינה את תשובתך, עשיתי היום בטה לפני שראיתי את תשובתך, אני מבינה שאין לזה הרבה משמעות אבל בגלל שאני יודעת את המספר, רציתי לעדכן שזה יצא 3272 היום, יום ראשון.. וביום רביעי לפני ארבעה ימים זה היה 1200.. אני מבינה שזה לא הדרך לדעת מה קורה אבל האם זה כן מסמל לפחות כיוון חיובי עליה כזו בארבעה ימים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערכי הביטה תקינים לפי הצפוי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי07/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

