מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קרע בפרוניקס משעה 3 עד 8חלי21/01/2024
שלום פרופ', רווקה בת 42 , בתולה ללא לידות. לפני שלוש שנים, שימור פוריות. בהרדמה ניתוח לשאיבת ביציות. במכב סיכום צוין:
לאחר דיקור, דמם מתמשך נצפה קרע בפורניקס משעה 3 עד 8
נתפר עם ויקריל 2-0 רפיד. דימום 75CC.
1. מה המשמעות משעה 3 עד 8 ?
2. האם היה צריך להיות כתוב פרוניקס- ימני /שמאלי, קדמי/אחורי?
3. היום לאחר שלוש שנים אני סובלת מפגיעה בסוגרים שריר ועצב. אי נקיטת צואה ואצירת שתן (כיס שתן נוירוגני) משתמשת בצנתרים. האם הקרע בפורניקס יכול לגרום לנזק עצבי בסוגרים לאחר שלוש שנים מיום הפגיעה? (או גורם אחר?)
4. האם הקרע שצוין יכול לגרום לפגיעה בשרירי הנרתיק? ואם כן, מה המשמעויות.
5. קרע בפרוניקס, לאיזה השלכות יכול לגרום?
6. איזו בדיקה יש לבצע היום בכדי לדעת האם יש נזקים שאיני מודעת לקיומם
כגון בדיקות: CT, אולטרסאונד תלת מימד? (חשוב לדעת האם קימים נזקים שאיני מודעת לקיומם לפני טיפולי פוריות IVF)
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עלייך לקבל ייעוץ משולב גיניקולוג אורולוג וכירורג שיתייחסו לנתוני האירוע שעברת מבחינת היקף הפגיעה והנזק וכיצד הם עלולים להשפיע על מצבך היום
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזמון ביוץ והחזרהסיון18/01/2024
היי
ביום ראשון זקיק 20
אסטרדיול 1069
פרוגסטרון 1.4
Lh 18.5
הזרקתי ב5 בערב אוביטרל
היו לי כאבי ביוץ בשני בערב.
לכן חזרתי על הבדיקות ביום שלישי
לא היה זקיק
אסטרדיול 466
פריגסטרון 4.4
Lh 24.9
התוצאות מעידות שהיה ביוץ שני או בשלישי?
אני לפני החזרת מוקפא של עובר יום 5.
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזמון
פרופ` דוד בידר19/01/2024הביוץ היה ביום שלישי וההחזרה ביום ראשון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סיון19/01/2024תודה על המענה.
אם הביוץ היה ב5 בבוקר יום שלישי (36 שעות אחרי אוביטרל)
באיזה שעה צריך להחזיר ביום ראשון שלא יהיה מאוחר מירי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
החזרה שבת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי20/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סיון20/01/2024למה בשבת?
הביוץ לא היה ביום שלישי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר21/01/2024החזרה יכולה להיות במשך יום ראשון ללא קשר לשעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
סיוו21/01/2024היי
ביצעתי את ההחזרה הבוקר.
עשיתי היום בדיקות דם לבלוטת התריס ועכשיו קיבלתי תוצאות tsh 5.9
האם זה יפגע בהיקלטות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא יפגע עם כי ראוי חאזן לאלתר את תפקוד הבלוטה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי גופיף צהובליה18/01/2024
שלום.
שמתי לב שכשעושים לי אולטראסונד בזמן וסת (אפילו ביום החמישי) תמיד כותבים שנראה גופיף צהוב.
זה נורמלי שהוא נצפה בזמן וסת ואף בשלב מאוחר שלה? זה יכול להעיד על בחוץ מאוחר או משהו אחר?
אודה לפירוט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר19/01/2024לא רואים סופית צהוב בוסת.
אני לא יודע מי זה כל הזמן כותב.דיפסיק לכתוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה 9 ימים אחרי זריקת אוביטרל- בדיקה ביתית חיוביתעדי18/01/2024
שלום דוקטור
ביום רביעי 10/1 ב20:00 בערב הזרקתי אוביטרל 250
יום למחרת נעשה הזרעה
היום 18/1 עשיתי בדיקת הריון ביתית סתם לסקרנות
יצאו לי 2 קווים גם היום
יתכן שעדיין זה שרידים של הזריקה? אפילו שעברו 9ֶימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר18/01/2024זה לא שרידים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה דחופה לגבי הזריקת אוביטרל
עדי18/01/2024האחות אמרה לבצע בדיקת דם ב25/1 ושעדיף לא לבצע לפני
אם אני אבצע לפני זה ישבש לי את התשובה או שזה יכול להיות הריון? אפילו שעבר 9 ימים מהזריקה
מה זה אומר בעצם שזה הריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר19/01/2024האןביטרל נמצא בדם סביב ה 3 ימים.
לא מוצאים שרידי אוביטרל ביום 9.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרת עובר קפוא על בסיס אסטרופםנועה א18/01/2024
היי פרופ׳,
נוטלתת אסטרופם כ 3 פעמים ביום במשך שבוע.
לפני שבוע בבדיקות (יום 34 למחזור, איחר לי.)-
רירית 5.6
אסטרדיול 218
פרוגרסטרון 4.6
lh 7.3.
היום בבדיקות (שבוע לאחר אסטרופם*3 פעמים ביום) יום 8 למחזור-
רירית 5.1
אסטרדיול 1996
פרוג׳ 1.6
lh 11.3
1. האם כדאי לבטל את הסבב עקב הירידת בעובי הרירית?
2. מדוע עובי הרירית ירד?
3. מה הם הנתונים האידיאליים להחזרת עובר קפוא על בסיס אסטרופם?
תודה רבה והמשך יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החזרת
פרופ` דוד בידר18/01/2024אם עברת פעולות ברחם אולי הרירית נפגעה.
בכל אופן יש לשנות טיפול על מנת לעבוד אירית לפחות 6.5--7* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופ' בידראני18/01/2024
היי פרופ'
אני בשבוע 36 ומתקרבת לגיל 40 (הריון ראשון יקר). בהתחלה שקלתי קיסרי אלקטיבי וגם קבעתי תור אבל לאחר שהתייעצתי עם מספר רופאים כולל פרופסורים בכירים הם אמרו לי שכל עוד אין סיבה רפואית, הם ממליצים להימנע מניתוח ולשקול אופציה של זירוז (סלון/פרופס) בהתחלה ולאחר מכן פיטוצין. ביטלתי את התור לניתוח וקעתי תור לזירוז בשבוע 39 פלוס 1 (המשוער זה שבוע 39 פלוס 6). הם אמרו שבשנים האחרונות נעשו מחקרים שמראים שאין טעם למשו הריון מעבר לשבוע 40 כי השלייה מזדקנת וכל עוד העובר סיים את התפתחותו, השבועות האידיאליים לצירים זה 38-40. אישה שמושכת מעבר לשבוע 40 ומגיעה לשבוע 41, 42, בסיכון גבוה יותר לעבור קיסרי כי הזירוזים לא יעזרו לה כבר
יש לי מספר שאלות
1. האם אתה מכיר את המחקר הזה והאם זה נכון שעדיף להתחיל זירוז בשבוע 39 וא לחכות? אני קצת חוששת כי הבנתי שזירוזים עושים כאבי תופת הרבה יותר מצירי לידה טבעיים
2. האם יש חלילה סכנה לעובר בשימוש בזירוזים כמו פרופס/בלון/פיטוצין? כבר שמעתי שזה יכול לגרום לירידות דופק וחלילה למצוקה
3.מהמחקרים, האם עדיף פרופס או בלון? האם שניהם יעילים באותה המידה ומכאיבים באותה דרגת כאב?
4. אם חלילה הלידה לא מתפתחת, האם עדיף להגיע לקיסרי חירום או לעבור לידת מלקחיים או וואקןם?
5. האם השבוע שנקבע לי לזירוז בסדר? הכוונה שאני אמורה להתחיל זירוז מספר ימים לפני תאריך הלידה המשוער אז לכן תוהה האם עדיף לחכות עוד כמה ימים אן פשוט להתחיל עם זה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר18/01/20241. מעל שבוע 38!העובר לא מרויח משהיה ברחם ומצבך זירוז זו אופציה מקובלת.
זריזים לא עושים יותר כאב .
מחקרים יש הרבה ומצבך את צריכה להחליט על זירוז לעומת ניתוח ויש דעות לכאן ולכאן.
2.אין נזק לעובר בזאוס.
3שניהם אותה מידה.
4.לא להגיע ללידת טרום או מלקחיים.
5.התאריך לזרוס בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אני19/01/2024תודה
אמרת לא להגיע ללידת טרום. מה זה לידת טרום? אם חלילה הזירוז מסתבך להגיע מיד לניתוח?
לגבי זירוזים שאמרת שלא עושים נזק, למה שמעתי מבנות שאמרו שאמרו שהעובר לאחר מכן נכנס למצוקה? האם זה קשור לזה שעדו זירוז בשבועות מאוחרים יותר?
כנל לגבי כאבים שמעתי שזה יותר כואב מצירים אמיתיים האם זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה
אני21/01/2024....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נראה שאת חייבת חהיוועץ ברופא המטפל שלך בראש ובראשונה לקבל את מלוא המידע כדי חעשות החלטה מושכלת על אופן היילוד היתרונות והחסרונות בכל דרך של לידה-ניתוח או זירוז,בכל מקרה עלייך לקחת בחשבון שלא ניתן לצפות מראש את כל ההתפתחויות והסיבוכים האפשריים במהלך הלידה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תמיכה פרוגסטרון שבוע 7נעמה17/01/2024
שלום פרופסור
אני לוקחת תמיכה של אטרוגסטן 800 מ"ל ( 4 כדורים ליום )
כתמיכה להריון שבוע 7
אפשר לקחת אנדומטרין במקום (8 כדורים 800 מג') ? זה אותה השפעה ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תמיכה
פרופ` דוד בידר18/01/2024אפשר, ולמעשה בשבוע כזה התמיכה לא משחקת תפקיד משמעותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאמץ בחודש 9 וחששותדנה17/01/2024
היי
שבוע 37 והיום עשיתי קניות בסופר וכשהגעתי לבניין היו הרבה יונים אז נאלצתי לעלות על מדרגה אחת ממש גבוהה במקום מדרגות קטנות. לאחר מכן הרגשתי כאב חד ברגל והעובר התחיל לבעוט לכמה דקות כשהייתי במנוחה. האם זה מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאמץ
פרופ` דוד בידר17/01/2024לא יקרה כלום.׳
הבעיטות של העובר היו על מנת להרחיק את היונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרומת זרע - בחירת סוג מנה נכונהחן17/01/2024
שלום אני מתחילה תהליך לקראת הזמנת זרע מחול.
עשיתי את כל הבדיקות הנדרשות בארץ לפני התחלת התהליך.
בבנק הזרע בדנמרק מבקשים ממני :
סוג מנה שאני רוצה ici או iui
mut 20/5/10
בכל הבדיקות שעשו לי לא ציינו בפני נתונים אלו .
לא אמרו לי איזה סוג טיפול אני צריכה : הזרעה / ivf / הקפאת עוברים.
מציינת עובדה נוספת - עשיתי אולטרסאונד ואמרו לי שרואים 2 זקיקים בשחלה ימין . בשמאל לא רואים . האם אני צריכה לדאוג ולהכנס לחרדות?
עשיתי באותו היום בדיקת רזרבה שחלתית - פגישה הבאה בעוד כשבועיים וחצי וזה משפיע עלי קשות.
בבקשה עזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרע
פרופ` דוד בידר17/01/2024לזקיקים אין משמעות.
תקחי זרע ici.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרת עובר קפוא יום 4 על בסיס טבעינופר16/01/2024
שלום,
6.1 הזרקתי אוביטרל 250 יח׳
7.1 בוצע החזרה
10.1 מזרק 1 דקפיפטיל
תמיכה - קרינון פמיים ביום +דופסטון 3 פעמים ביום
ברצוני לדעת:
מתי אני יכולה לבצע בדיקת הריון ביתית ?
הווסת שלי סדירה .
אין לי תסמינים בכלל ותאריך קבלת הווסת שלי עבר האם זה מעיד על הריון ? יכול להיות שעקב התמיכה הווסת מתעכבת?
אודה לתשובתך :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ב-19 לחודש
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי16/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
נופר16/01/2024תודה רבה .
יכול להיות מצב שבמידה וההריון לא נקלט הייתי כבר מקבלת ווסת?
או שהתמיכה מונעת מהווסת להגיע ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
האפשרות קיימת
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום לאחר דחיית מחזור דרך גלולות יאזניצן16/01/2024
ב3.1 דחיתי את המחזור בגלל שבן הזוג שלי הפתיע אותי עם טיסה לחול. זה לא פעם ראשונה שאני עושה את זה, והאמת שאני עושה את זה הרבה, עשיתי את זה בעשר עשר פעמים בחיי. אני פשוט מדלגת על הכדורים הלבנים בחפיסה וממשיכה חפיסה חדשה בגלולות יאז. תמיד הכול הלך חלק ובאמת נדחה המחזור . הפעם זה לא עבד ובמקום זה יש לי מאז ה5.1 הפרשות מוזרות כמו דם, אבל ממש דימום קטן ככה במשך 11 ימים. אני לא יודעת מה לעשות ואין תורים לרופאי נשים. פוחדת ממש שעובר עליי משהו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
פרופ` דוד בידר16/01/2024אחד התופעות של גלולות זה דימום כמו שאת מתארת ואין בכך שום סכנה.
הדימום הוא עקב השפעת ההורמון על רירית הרחם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינויים בוסת לאחר גרידההדס15/01/2024
שלום, בת 39 אי פריון שניוני. טיפולי הפרייה.
לפני כ10 חודשים עברתי גרידה, בעקבותיה הופיע דימום וסתי חלש שנמשך זמן ארוך (כ12 ימים).
בהמלצת הרופא המטפל עברתי היסטרוסקופיה בחודש שעבר. נמצאו הידבקויות בתעלת צוואר הרחם, הוסרו, ובסיום ההליך נאמר שהכל תקין.
אכן הוסת שלאחריה הייתה שונה והדימום היה חזק משמעותית, יחד עם זאת עדיין קיימות הפרשות דמיות גם ביום 11 למחזור - דבר שלא היה עד לפני שנה.
שאלתי היא האם יש עוד משהו שניתן לבדוק לפני שאמשיך בהחזרות?
מצד אחד אומרים שהכל תקין, והרירית שלי מתעבה כל חודש לגודל טוב, מצד שני - האם הגיוני ששבועיים מתוך חודש קיימות הפרשות/דימומים בעוצמה כזו או אחרת (בטח ובטח שזה התחיל רק אחרי הגרידה)? אני מפחדת שבכל זאת משהו התפספס ואני חוששת להמשיך להחזיר את העוברים האחרונים שנותרו לי כשלא הכל תקין.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינויים
פרופ` דוד בידר16/01/2024לא צריך לבדוק כלום אלא לחכות עוד זמן מה . יש תופעות כאילו ואחרות אחרי גרידה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
הדס16/01/2024תודה על המענה. כמה זמן זה עוד עלול לארוך?
האם ייתכן שיימשך שנה ויותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר17/01/2024לא.
אולי חודש פלוס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא גבוהה לשבוע 4עדן15/01/2024
שבוע 4+6
לפי וסת אחרונה ב12.12.23
בדיקת בטא היום יצאה 13,126
זה לא גבוה מדי לשבוע שאני נמצאת בו?
לפי בקשת הרופא )לפני הבטא( להגיע לבדיקה ראשונה רק בפברואר לקראת שבוע 8* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
פרופ` דוד בידר16/01/2024ההורמון גבוה ולא בטוח שגיל ההריון והוסת הם נכונים.
יכולה עכשיו לעשות אולטרה סאונד ולראות במה מדובר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרה על ביוץ טבעיאלינור15/01/2024
היי אני מתחילת המחזור שלי לוקחת 3 אסטרופם ביום עשיתי בדיקת דם היום תוצאות
Estr 555.98
Prog 0.72
Lh 15.09
וממחר אני לוקחת 3 אסטרופם ביום ו3 נרות קבעו לי תאריך להחזרה ביום שישי הקרוב האם התוצאות תקינות להחזרה ביום שישי? התמיכה בסדר? מדובר על החזרת 2 עוברים קפואים יום 3* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החזרה
פרופ` דוד בידר15/01/2024אם הרירית בסדר אז כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוברים שלי לא תקיניםסתיו15/01/2024
הי, אני בת 40 עם פרופיל הורמונלי תקין, ניגשתי לטיפולים כיוון שמנסה להרות מתרומת זרע ובגלל הגיל המתקדם
אני כבר בסבב ה-3 של ivf. בסבב הזה כמו בשניים שלפניו, יצאו ביציות תקינות בין 11 ל-13 בכל סבב. אבל היו רק כ2-4 הפריות. בשניים הראשונים 4 ובסבב האחרוו 1. בסבב ה-1 החזירו עובר אחד והשאר לא התאימו להקפאה, בסבב השני החזירו 2 עוברים והשאר לא התאימי להקפאה. והיה הריון חוץ ריחמי לרוע המזל. בסבב הנוכחי החזירו עובר אחד, השני לא היה טוב. רציתי לשאול האם זה שכיח מצב כזה שהכל על פניו תקין אבל כל סבב מחדש אין עוברים מוקפאים? אמרו לי שאולי כדאי לעשות בדיקה גנטית, אולי יש לי בעיה כלשהי כך שרוב העוברים לא תקינים. על איזו בדיקה מדובר? והאם במידה ומוצאים בעיה יש מה לעשות ואיך לעזור לבעיה הזו.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוברים
פרופ` דוד בידר15/01/2024את צריכה לבצע פרופיל הורמונלי עדכני.
יתכן ויש כבר בעיה בביציות עקב גיל.
טיפולי ההפריה תלויים גם בפרוטוקול הטיפולי
לי לא נראה שיש בעיה גנטית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

