מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הזרעה וסימני הריון שנעלמוליאל23/01/2024
שלום לפרופסורים
ביצעתי הזרעה לאחר איקקלומין. מאז עם קרינון.
בימים שלאחר ההזרעה , עד יום 5-6 שלאחריה, החזה היה נפוח, קשה, כואב. ערכי אסטרדיול ופרוגסטרון נבדקו בזמן הזה והיו תקינים.
ומיום 7 שלאחר ההזרעה ועד היום, שזה יום 9, התחושות בשדיים די נעלמו.
האם סימן לכשלון ההזרעה?
האם ניתן לבצע בדיקת הריון לפני יום 14? לא השתמשתי באוביטרל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לא הייתי מסתמך על סמנים סובייקטיבים כמדד להצלחה או לא
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום וגילי בהריון -שאלה לפרופ' בידרלירון23/01/2024
היי פרופ'
רשמתי לך שאני בשבוע 37+3 ואתמות ניגשתי למיון בבית חולים אחרי שהאסלה הייתה מלאה בדם (דימום וגינלי). עשו לי מחניטור, אולטרסאונד שיצאו תקינים טפו טפו אבל שחררו אותי כי לפי בדיקת הספקולום הדימום לא היה פעיל. כשחזרתי הביתה, יצאה לי הפרשה ממש מוזרה שמזכירה את הפקק הרירי (צמיגית מאוד עם שרידי דם עליה) והיום בבוקר הדימום נפסק (יש קצת הכתמות חומות). ייעצתה לי לגשת על הבוקר לרופא אז ניגשתי לקופ"ח והרופא לא הבין למה שחררו אותי על דימום ואמר שאין לו מושג אם זה קשור להריון או לא. בנוסף, אני מרגישה תנועות טפו טפו אבל בגלל שהעובר מאוד היפראקטיבי, איכשהו מאז מה שקרה מרגישה פחות (לא יודעת אם זה קשור לאירוע או שזה בגלל הלחץ והחרדות. בכל מקרה המוניטור היום יצא תקין). הרופא אמר שבשילוב של שניהם ניתן גם ללדת בשבוע הזה ולא לחכות לזירוז לשבוע 39 אבל מאחר והוא לא הרופא שלי, הוא לא רוצה לקחת אחריות (הרופא הריון בסיכון אצלו אני מטופלת לא ממש התייחס לדימום ואמר לחזור למיון רק אם יש הפחתת תנועות)
אני לא שקטה בכלל ובמיוחד שמדובר על הריון ראשון יקר ואני מתקרבת לגיל 40. הוא נתן לי הפניה למיון ואמר לי להגיע לבית חולים ושהם יחליטו מה לעשות (לאשפז/לזרז או לשחרר)
אומנם הדימום כרגע לא פעיל אבל אני ממש בלחת ממה שקרה במיוחד לאור העובדה שבשבוע 13 היה לי דימון מסיבי עם קריישי דם והיה חשד להפלה מאיימת (הדימום נגרם משליית פתח שבינתיים הספיקה לעלות-יש לי שלייה אחורית)
בנוסף, עברתי הריון מוץ לרחם והסרת חצוצרה שמאל ויש לי גם שרירן שעשה כאבי תופת בחודשים הראשונים להריון
מהנייסיון שלך, מה אתה מציע? האם עדיף להתאשפז להשגחה עד לזירוז שנקבע לשבוע 39? האם עדיף להקדים את הזירוז לשבוע 38?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר23/01/2024עקב גילך והריון ראשון שהגיע לשבוע זה, פלוס הדימום מציע לעשות זירוז בשבוע 38
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
לירון23/01/2024תודה
האם יש חשיבות אם זה בתחילת השבוע או בסוף שבוע 38?
בנוסף, קראתי שיצא מחקר מטריד שעדיף לזרז החל משבוע 39 כי לפני כן יש יותר סיכונים לעובר. רציתי לשאול עד כמה זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת את דעת המומחיםנופר23/01/2024
שלום לכם
אני באמת צריכה שתעשו לי סדר בראש …
אני בתהליך פוריות ללא גבר , תרומת זרע
אני יותר מאשמח להבין איך הכל עובד
אישה יכולה להיכנס פעם בחודש להריון . במהלך הביוץ.
עשיתי 4 הזרעות שלא צלחו ואי וי אפ אחד שגם לא צלח .
התחלתי סבב חדש. , הזקיקים כבר בגודל 18/20
הורמון האל אייצ 6.10
אסטריודיול 8850
והפרוגרסטון 3.7
אם אני לוקחת אוביטרל בעוד יומיים אמורים לעשות לי שאיבת ביציות להכנת עובר …
הביוץ מתרחש כבר לאחר 36 שעות .
אז איך בדיוק רק ביום ראשון שני יעשו את ההחזרה אם כבר היה לי ביוץ ?
מהי מטרת הדקקפטיל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייבת
פרופ` דוד בידר23/01/2024לא הבנתי למה אוביטרל עוד יומיים ולא היום.
דקפפטיל יכול לגרום לביוץ ויש לו גם תפקיד כשרוצים לדכא שחלות.אחרי אוביטרל עושים שאיבה אחרי יומיים
והחזרה אחרי ז3-5 ימים מהשאיבה , תעשי חישובים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימור פוריות - חוק הצינוןמיכל23/01/2024
היי, אשמח לדעת אם חוק הצינון תקף לשימור פוריות במקרים הבאים:
1. האם ניתן לעשות שימור פוריות סוציאלי עם רופא מהקופה בבית חולים פרטי?
2. האם ניתן לעשות שימור פוריות רפואי עם רופא מהקופה בבית חולים פרטי?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שימור
פרופ` דוד בידר23/01/2024אנחנו לא עובדי קופה כך שצריך להפנות לרופא הקופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך ניתן לדחות ביוץגלי23/01/2024
בוקר טוב! הרופא הנחה אותי לקחת 2 אסטרופם למשך 5 ימים החל מהיום ה2 לווסת על מנת לדחות ביוץ שמתרחש בדרכ ביום ה8. אני רואה שזה לא עוזר. האם יש פתרון אחר שיכול לעזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך
פרופ` דוד בידר23/01/2024איך יודעת שזה לא דחה ביוץ?
אפשר לדחות ביוץ על ידי לטרזול או זריקות הורמונליות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה. מתי מומלץ לקחת לטרזול
גלי23/01/2024תודה על התשובה. מתי מומלץ לקחת לטרזול והאם זה בשילוב אסטרופם? הביוץ אצלי הוא סביב יום 8 ואני יודעת שהוא לא דחה משום שזאת לא הפעם הראשונה שאני משתמשת ועושה בדיקות ביתיות שתמיד תואמות לדם והאולטראסאונד כאשר הרופא מפנה אותי. ואז אחרי 14 ימים בדיוק שוב מגיע המחזור. כלומר הוא כל 22 עד 23 ימים. מחזור קצר. לא מבינה מה עוד ניתן לעשות כדי לדחות את הביוץ? אשמח למענה כדי שאולי אדבר עם הרופא ואציע לו. תודה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדורים
פרופ` דוד בידר23/01/2024לוקחים כדורים מיום 5 למחזור ואפשר להתחיל גם , יומיים קודם, אסטרופם.
הביוץ מופיע בין יום 5-10 אחרי הכדור האחרון.
בזריקות הורמונליות מתחילים ביום 5 למחזור ומוסיפים זריקות נגד ביוץ ואז נותנים זריקת ביוץ על זקיקים גדולים לאחר המקווה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל התחלתי מיום 2
גלי23/01/2024תודה על המענה! התחלתי לקחת מיום 2 אסטרופם ועכשיו אני ביום 5 וכבר הביוץ צפוי להגיע. כלומר מיום 2 זה כנראה מאוחר מידי. יש מצבים שמתחילים לקחת משהו כבר ביום הראשון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תענו לשאלתי. תודה !
גלי24/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר24/01/2024הסברתי שהיה צריך להתחיל לטרסות מיום 5 למחזור ואז הביוץ נדחה, כי אחרי כדורים הביוץ מופיע בין יום 4-10 אחרי הכדור האחרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתי יהיה דימום ולמה פרוגרסטרון גבוה?יעלי23/01/2024
שלום,
בת 51, ללא מחזור. בדרך כלל פרוגר 0.8. התחלתי טיפול באסטרופם לעיבוי הרירית. אחרי כ 10 ימים בבדיקות דם פרוג' 15. אחרי שלושה ימים פרוגרסטרון 30. הטיפול הופסק ולקחתי 5 ימים דופסטון.
מתי יגיע דימום ?
מדוע הפרוגרסטרון גבוה ועוד בזמן אסטרופם?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בערך כ- 5 ימים לאחר הפסקת הטיפול
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי24/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורגזמה יום חצי לאחר החזרהענתי23/01/2024
האם ניתן יום וחצי לאחר החזרת עובר יום 2 לחוש אורגזמה באוננות?
זה מאוד מרגיע אותי אבל חוששת שישבש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורגזמה
פרופ` דוד בידר23/01/2024היות ואין נתונים בספרות הרפואית על כך , אנחנו ממליצים 3 ימים להימנע מקיום יחסים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך-אורגזמה יום וחצי לאחר החזרה
ענת23/01/2024הרבה רופאים טוענים שאין הגבלה אחרי החזרה ושאורגזמה לא יכולה לפגום בהשתרשות כי העובר דבוק חזק
מה דעתך בנושא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוטוקול להחזרת מוקפאיםנויה22/01/2024
שלום, לקיחת לטרוזול למשך 5 ימים 2 טבליות לפני השינה.
1- למה דווקא לפני השינה?
2- מתי אחרי נטילה של 5 ימים אמור להיות ביוץ?
3- האם אפשר במקביל להחזרת המוקפא להיכנס להריון מהביוץ שיהיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוטוקול
פרופ` דוד בידר23/01/2024כדי לדעת מתי הביוץ צריך מעקב של אולטרה סאונד וגם.
האם אפשר להרות תחת התרופה באופן שזה יהיה מהביציות שתהיי מה, אז בעיקרון אפשר.
למה לקחת לפני השינה? זה יש לברר אצל הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה - הריון חוץ רחמי?ליה22/01/2024
שלום
ביצעתי ביום שישי בדיקת שתן שיצאה חיובית
ביום ראשון (אתמול) ביצעתי בדיקת בטא שיצאה 14 ופרוגסטרון שיצא 2.8 (נמוך מאוד).
אתמול התחילו קצת כתמים והיום דימום כבד.
יש גם בחילות וחולשה.
האם נראה שזה הולך לכיוון של הריון חוץ רחמי ולא לכיוון של הריון כימי?
מקריאה ראיתי שפרוגסטרון נמוך בשילוב בטא חיובי ותסמיני הריון ודימום יכולים לרמז על הריון מחוץ לרחם ולא הריון כימי.
מה עליי לעשות? איזו בדיקות לעשות כדי לשלול על הסף הריון חוץ רחמי?
אודה לפירוט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר22/01/2024זה לא הריון חוץ רחמי אלא הריון שנקלט והשתרש אך לא ממשיך להתפתח , משהוא כמו הריון כימי.
לחזור על הבדיקה יום רביעי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
שאלה המשל22/01/2024איך יודעים שזה לא הריון חוץ רחמי? מקריאה באינטרנט באנגלית ראיתי שהריון חוץ רחמי יכול להיות גם עם בטא שלילית..
אגב יש לי גם מדי פעם כאבי בטן בנוסף לדימום די חזק (לא כאבים מטורפים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר23/01/2024אין הריון חוץ רחמי עם בטא שלילית.
בערכים של 14 לא מדברים בכלל היכן ההריון נמצא.
זה כמעט קרוב לערך של אי הריון ולכן צריך לחזור על הבדיקה ולראות לאן זה הולך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופסור דוד בבקשהדיאן22/01/2024
שלום פרופסור,
מהיום השני למחזור ביצעתי בדיקות דם. ולקחתי 3 אסטרופם ביום.
עשיתי בתאריך 15/01/2024 בדיקת דם לקראת החזרה 2 עוברים קפואים, על בסיס מחזור טבעי
להלן התוצאות
עובי רירית 9.5
ESTR - 555.98 pmol/L
PROG - 0.72 nmol/L
LH - 15.09 mlu/ml
בתאריך 19/01/2024 ביצעתי את ההחזרה.
נתמכת ע ידי 3 אנדומטרין ביום - ו 3 אסטרופם מיום ההחזרה
האם התוצאות תקינות והתמיכה מספקת?
החזרה שלישית נקווה שהאחרונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת לשאלה
דיאן22/01/2024מדובר על 2 עוברים מוקפאים, בני 3 ימים בעלי 8 תאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
פרופ` דוד בידר22/01/2024לא הבנתי מתי היה הביוץ, ולפי מה חישבו תאריך החזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לתשובתך בנושא החזרה
דיאן22/01/2024ביצעתי בדיקות דם ומעקב זקיקים
הבדיקה האחרונה שעשיתי זה מה שכתבתי למעלה לפני החזרה
יכול להיות שהוא החזיר את העוברים בזמן שאין לי ביוץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתשובתך
דיאן23/01/2024היי פרופסור דוד,
ביצעתי אולטראסאונד ובדיקות דם מהיום השני למחזור.
מה שרשמתי זה היה הבדיקה האחרונה לפני ההחזרה
האם קיים סיכוי שזה יעבוד הפעם? כי תשובתך קצת הלחיצה אותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת לשאלה
דיאן23/01/2024וכמובן פרופסור זקיק מעל 17 בבדיקת דם המצויינת לפני ההחזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר23/01/2024החזרה על מחזור טבעי, בלי הזרקת אוביטרל, צריכה להיות כך שמוכיחים שהיה ביוץ.
ביוץ נקבע על ידי עלית הורמון הפרוגסטרון והיעלמות הזקיק המוביל ונוזל באגן.
אם לא קיבלת אוביטרל אז לא ברור לי לפי מה נקבע ביוץ ולפי מה נעשה חישוב החזרת העוברים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום וגינלי שבוע 37לירון22/01/2024
היי פרופ
שבוע 37 והיום החל דימום וגינלי וכל האסלה הייתה מלאה בדם
טסתי לבית חולים ובינתיים מחכה לבדיקת רופא. טפו טפו מוניטור תקין
המתתמחה אמר שהמוניטור תקין וגם האולטרסאונד. עשתה לי גם ספקולום וראתה שהדימום לא פעיל ושחררה אותי
חזרתי הביתה ויצאה הפרשה מוגברת שמזכירה את הפקק הרירי (צמיגית עם שרידי דם עליה)
האם לדעתך יש צורך לגשת שוב להיבדק? אני ממש בלחץ במיוחד מהדימום המוגבר שהיה באסלה בבוקר (בינתיים טפו טפו נפסק)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
פרופ` דוד בידר22/01/2024זה באמת מוזר שלא הייתה התייחסות לנושא.
לדעתי להיבדק מחר אצל הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 כדורי פרוגילטון ומחזורAnna22/01/2024
שלום רב,
במסגרת מחזור לא סדיר ולפני טיפולי פוריות, הונחתי על ידי הרופא לקחת פרוגילטון. לקחתי 2 כדורים, ובשל מעבר לרופא אחר הפסקתי מדי בהנחיותו.
עבור כשבוע מאז שלקחתי את 2 הכדורים ופתאום התחיל לי מחזור. האם זה יכול להיות בעקבות 2 הכדורים הללו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוגילוטון
פרופ` דוד בידר22/01/2024זה לא מהכדורים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלקסן בהריון והפסקתו בשבוע 7גלי21/01/2024
שלום רב,
הריון ivf אושפזתי בביה״ח אחרי גירוי יתר שחלתי+נוזלים בבטן העליונה. קיבלתי במהלך האשפוז ועם הנחיות להמשך קלקסן עד שבוע 13.
אמרתי לרופא המטפל שכבר שורף לי וזה קשה לי. אמר שנפסיק בסוף השבוע הקרוב. שבוע 7.
האם לא מסוכן?????? קראתי שמי מתחילה קלקסן חייבת להמשיך, ומי שמפסיקה חלילה מאבדת את ההריון….. שלא נדע!!! כמובן שזה לא מקרשיות יתר. רק מגירוי. אודה לתשובה של שניכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
על מועד הפסקת הקליקסן הקשורה בנתוני גירוי היתר שלך שבעטיין קיבלת את הקליקסן צריך להחליט הרופא שלך ולכן תפעלי לפי המלצתו
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרת 2 עוברים קפואיםדיאן21/01/2024
שלום פרופסור,
עשיתי בתאריך 15/01/2024 בדיקת דם לקראת החזרה 2 עוברים קפואים, על בסיס מחזור טבעי
להלן התוצאות
עובי רירית 9.5
ESTR - 555.98 pmol/L
PROG - 0.72 nmol/L
LH - 15.09 mlu/ml
בתאריך 19/01/2024 ביצעתי את ההחזרה.
נתמכת ע ידי 3 אנדומטרין ביום - ו 3 אסטרופם
האם התוצאות תקינות והתמיכה מספקת?
החזרה שלישית נקווה שהאחרונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בעיתוי שהבדיקה הראשונה בוצעה טרם התרחש הביוץ ולכן הנחיות הטיפול רילוונטיות בהתאם להתחלת מועד התמיכה וגיל העוברים המוקפאים
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת לשאלה
דיאן22/01/2024היי פרופ יעקב, לא כלכך הבנתי את תשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת לשאלה
דיאן22/01/2024מדוברים על 2 עוברים קפואים בני 3 ימים,
מתחילת המחזור לקחתי 3 אסטרופם ביום בלבד.
ואחרי שביצעתי את ההחזרה (19/01) לוקחת מאז 3 אסטרופם ו 3 נרות אנדומטרין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון ראשון והרבה חרדותקארין21/01/2024
היי פרופ׳
בת 40, הראיון ראש שבוע 37. יש לי חברה שהייתה לה לידה שקטה בחודש 9 ובנוסף קראתי פוסט של מישהי שאמרה שהיה לה בשבוע 39 צניחת חבל הטבור שהחל בבית
לשמוע סיפורים מחרידים כאלה מכניסים יותר לחרדות וטפו טפו מקווה בעה שהכל יעבור בשלום. בכל מקרה קבעתי תור לזירוז לשבוע 39 אם לא יתפתחו צירים עד אז (בתקווה שכן). העובר במנח ראש והתבסס למטה
1. מה השכיחות של מקרים כאלה?
2 האם זירוז חלילה יכול לגרום לזה?
3. איך מעבירים את הימים ככה כשמרגישים חוסר שליטה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אירועים חריגים אינם חזית הכול,ולכן עלייך להיות רגועה ולפעול בהתאם להמלצות
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי22/01/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

