מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אודה מאד לתשובה היוםמירי20/02/2024
שלום
צריכה להחזיר עובר יום 5. על מחזור טבעי
היום בדיקות דם אסטרודיול 1305
Lh 37
בגלל שיום שלישי שבתון אמרו לקחת אוביטרל היום הוחזרה בשני
עוברים יקרים מאד(הקפאה, כבר מבוגרת)
רוצה למקסם סיכויים
האם עדיף לחכות לחודש הבא או זה לא משנה ולהחזיר בשני
תודה רבה
מעריכה מאד את השירות הזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודה
פרופ` דוד בידר20/02/2024למה לא נתנו אוביטרל מחר?
לפי התכנון צריך להחזיר ב 27.
תשאלי אם אפשר להפשיר ב 27 ואז להחזיר ב 28* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה! המשך
מירי20/02/2024אין לי כבר עם מי לדבר
בית חולים סגור
אתמול זקיק 15
היום זקיק 17
רירית 1.1
האם אפשר לפי הנ"ל אפשר לדחות עוד יום ?
עושים החזרות בבקרים בבית חולים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
פרופ` דוד בידר20/02/2024אני לא יכול להגיד ב100% כי לא עקבתי אחרי תהליכי הביוץ אז צריך ללכת לפי רופא מטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטא 4861 שבוע 5+1חסוי20/02/2024
שלום וברכה באולטרסאונד ראו רק שק1
האם יש סיכוי עדיין שיתגלו 2 שקי הריון בבדיקה הבאה ?
הטכנאית אמרה שקרוב לודאי שזה הריון יחיד .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטא
פרופ` דוד בידר20/02/2024אם לא ראו אז לא יצמח עוד שק הריון.
בדיקת בטא בשבוע כזה חסרת משמעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השלכות הזרקת פרגובריס פתוחרינה19/02/2024
התחלתי סבב טיפלים חדש, הזרקתי דקפפטיל ומאתמול הייתי אמורה להתחיל להזריק פרגובריס 300 יח׳, השתמשתי יומיים בעט שנשאר מהסבב הקודם והיה שמור כל העת במקרר ועדיין בתוקף. אולם עכשיו ראיתי שרשום שמרגע הפתיחה ניתן לשמור מחוץ למקרר למשך 28 יום, האם זה אומר שהשתמשתי בתכשיר פג תוקף בגלל שהיה פתוח? במידה וכן מה הן ההשלכות לגבי הטיפול שכן רק מחר אתחיל להזריק ממזרק חדש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרקת
פרופ` דוד בידר20/02/2024אין שום השלכות. לאחר בדיקת הדם הראשונה אפשר לבדוק אם החומר עבד או לא ואם לא להמשיך להזריק את הזריקות החדשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המחזור מאחר מתי אני צפויה לקבלגלי19/02/2024
שלום רב! הוסת מאחרת. עשית בדיקת בטא שלילי קטן מ3, פרוגסטרון 4.1 מתי אני צריכה לקבל וסת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נראה שבטווח של יום יומיים אם את אחרי טיפול ייעודי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי19/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
גלי19/02/2024אני לא אחרי טיפול. זה מחזור טבעי. זה משנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא בהכרח
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי20/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיידק שחזר, אנטיביוטיקה וחששותנגה18/02/2024
שלום דוקטור
מאוד מודאגת. לפני שנה וחצי היה לי חשד לזיהום באגן ונתנו לי אוגמנטין פעמיים ביום למשך שבוע. לאחר מכן התפתחו תופעות איומות במערכת העיכול ואובחנתי עם קלוסטרידיום. בתחילה טופלתי בפלג׳יל שלא עזר ולאחר מכן בונקומיצין במתן פומי בשתייה שהכנתי. לשמחתי זה עזר ונפטרתי מהחיידק. לפני 3 שבועות ילדתי עם חום והרופא לא רצה לקחת סיכון אז נתנו לי בבית חולים עירוי של דלאצין ואוגמנטין. לאחר שנשלל זיהום, הופסקה האנטיביוטיקה. לרוע המזל, חזרו שוב תופעות הלוואי במערכת העיכול כמו יציאות מרובות וכאבים ומיד חשדתי שחטפתי שוב את החיידק. לדאבוני, הגיעו תוצאות התרבית שאכן מאששות טוקסינים חיוביים.
1. אני מטפלת בתינוק בבית! האם חלילה יכולה להדביק אותו?? אני שוטפת ידיים לפני שמחתלת או מאכילה אבל מוצאת את עצמי מנשקת אותו הרבה ונוגעת בו גם לאחר שנגעתי בפלאפון שמפוצץ בחיידקים
ממש מודאגת. מבינה שאאלץ לקחת אנטיביוטיקה אבל חוששת שהחיידק כבר פיתח עמידות ומפחדת חלילה להדביק את הבייבי
מה עושים??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיידק
פרופ` דוד בידר19/02/2024הסיכויים להדביק התינוק אפסיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצבים וצעקות בזמן הריון טריגלעת18/02/2024
שלום רב, הריון ivf, שבוע 10
מרגישה לגמריי שונה מהקודם והספונטני שלנו.
עצבים מטורפים על כל פיפס מספיק שהילד יגיד לי ״ אמא אמא ״ אני אצעק ואענה מההההה?
אני מרגישה חסרת סבלנות מהרגיל, עצבנית, צועקת, כועסת
אני לא בדיכאון כמובן… יודעת להבדיל
ורוצה מאוד להירגע. אבל עד שזה יקרה
האם ייתכן נזק לעובר??? קראתי שזה יכול להשפיע על העובר/ ילד בעתיד בבעיות קשב וריכוז, בעיות קוגנטיביןת וחלילה אוטיזם.
מה דעתכם בעניין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצבים
פרופ` דוד בידר19/02/2024אין קשר לעובר ואין נזק בעקבות מה שאת כותבת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הידבקות שאלה לפרופסור דוד בידריעל18/02/2024
היי , האם בסיטואציה כזאת אפשר להידבק בפפילומה:
ירדתי לבן זוגי כשהוא עם קונדום בשום שלב הפה שלי לא נגע באיבר שלו אך ורק בקונדום היה רגע אחד שהוא נגע עם היד שלו בקונדום והיד שלו כן נגעה קודם באיבר מינו.
האם בדרך זו אני יכולה להידבק ז"א מהקונדום בגלל שהוא נגע שם לרגע עם היד שהייתה קודם על המפשעה שלו.
( כמובן במידה שהוא נשא של הוירוס )* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הידבקות
פרופ` דוד בידר19/02/2024לא תהיה הדבקות. , את מציינת שאין לו מגעים באיזור.
בכל מקרה לפי התיאור לא תדבקי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעקב זקיקים צסטים צלוליםדנה18/02/2024
מחזור אחרון ב2.2 המום ביצעתי מעקב זקיקים
עובי רירית רחם 13 מ"מ
שחלה ימנית ללא זקיקים ברורים
שחלה שמאלית 2 מבנים צסטים צלולים בגודל 32 ו 28 ללא זקיקים
הטכנאית לא הסבירה לי כלום חוץ מאת לא תהיי בהיריון הרופא שלך יסביר גרמה לי לעוקמת נפש
אני רוצה הסבר מה אמור בממצאי הבדיקה והאם אכן לא אכנס להריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מדובר בתגובה שחלתית לא תקינה ,חזקה על הרופא שלך שיברר את הסיבה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי18/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דקסמטזון, לא מצויין באולטרסאונד אם הרירית סדירהיעל18/02/2024
בת 36.1, טרם הייתי בהריון, זרע תורם, הזרעה ראשונה ללא הצלחה על בסיס טבעי, כעת מתחילה סבב להזרעה שניה.
בסיס טבעי פלוס דקסמטזון להורדת פרוגסטרון שמתחיל ב3 ומשהו ועולה ל4 וקצת לפני ביוץ.
בכל מקרה, היום עשיתי מעקב זקיקים ראשון, יום 4 לווסת, כבר לא מדממת, באולטסאונד לא כתוב "רירית סדירה" כמו שתמיד היה כתוב, אפילו ביום 3, פשוט לא מוזכר כלום.
רק רירית 3.9, ושנצפו זקיקים מרובים afc-25.
פעם קודמת היו 13 זקיקים.
גם לא הוזכר שאין נוזל בדוגלס.
אני ממש בחששות שלא הוזכר רירית סדירה! אם הרירית לא סדירה אמור להיות כתוב "לא סדירה"? או שאם לא מצויין שהיא סדירה, משמע היא לא?
ואם היא כרגע לא סדירה מה הסיכוי שתהפוך לכזאת עם הזמן?
לא עשיתי כלום ברחם מעולם.
יש סיבה לעשות הזרעה אם היא לא סדירה?
דקסמטזון יכול לגרום לזה שהיא לא סדירה?
וגם הזקיקים פתאום נהיו מרובים, לקחתי רק 2 כדורים של דקסמטזון, זה בגללו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אני מאמין שכל החששות שלך מיותרות,ופשוט לא צוין הנתון של רירית הרחם שהיא כנראה סדירה
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי18/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החזרת עוברים טריים - תמיכה והמטומהאני17/02/2024
אני בדיוק בשבוע 9 אחרי החזרת עוברים טריים. לפני שבוע גיליתי שיש לי המטומה אחרי שהיה לי דימום.
יש צורך להמשיך בתמיכה של 3 אנדומטרין ו2 אסטרופם או שזה מיותר? האם יכול לעזור עם ההמטומה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
במקומך הייתי ממשיך בבחינת אם לא יעזור לא יזיק
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעד מתי מומלץ להמשיך תמיכה במצבי?
אני18/02/2024והאם להמשיך גם אנדומטרין וגם אסטרופם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תמשיכי ככל שידרש
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי18/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנסים להקלט לאחר הריון מולארי חלקיאנונימית17/02/2024
שלום, עברתי גרידה לאחר הריון מולארי חלקי. ביטא מאופסת 3 חודשים.
מנסים להקלט שוב.
בדיקת ביוץ ביתית ואולטראסאונד אישרו שיש ביוץ לפני שבוע.
היום בדקתי שוב ושוב בדיקת ביוץ חיובית.
הבנתי שלפעמים הן מזהות הריון.
במידה וכן, יש לחשוש שרמות ביטא שוב מאוד גבוהות ולכן בדיקת ביוץ חיובית 7 ימים לאחר ההפריה או שאין קשר?
אני בחרדה שההריון המולארי יחזור.הבנתי שיש סיכוי יותר גדול שזה יחזור אם כבר היה לי.
תודה מראש על המענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
במקומך הייתי מתאזר בסבלנות לבדיקה הייעודית ופחות מוטרד באשר להיריון,אחרי הכול הסיכוי שלך להיריון תקין עולה עשרות מונים על הישנות של היריון מולרי
פרופ' יעקב (ג'קי) אשכנזי17/02/2024* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התיעצות בנוגע לפענוח תוצאות בדיקת AMHאתי16/02/2024
שלום,
בת 36 ומעוניינת להיכנס להריון באופן טבעי,ביצעתי את בדיקת ה AMH והתוצאה הייתה 6.17
מה המשמעות ? תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התייעצות
פרופ` דוד בידר16/02/2024הבדיקה תקינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוברה - טעות בכמות הכדוריםירדן16/02/2024
היי, יש לי שחלה פוליציסטית ואני בטיפולי פוריות
הרופא המטפל רשם לי כדורי פרוברה 2 ביום(בוקר וערב) ובטעות לקחתי 2 בבוקר 2 בערב, עד כמה זה נוראי ?😨* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעות
פרופ` דוד בידר16/02/2024לא קרה כלום אפשר לקחת גם ככה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרע ובדיקהדיאנה16/02/2024
שלום, לפני שנה בפרוצדורה גרמו לקרע בפרוניקס אחורי. האם בבדיקת קולפוסקופיה אפשר לראות מאפייני צלקת בפרוניקס אחורי ? (או בדיקה אחרת?)
והאם קיים נזק שאיני מודעת אליו?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרע
פרופ` דוד בידר16/02/2024קולפוסקופיה בודקת צוואר רחם.קרע בפורנירס לא צריך להוות בעיה כלשהיא.
בבדיקה גינקולוגית אפשר לראות מה קורה בפורנירס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דיאנה16/02/2024אני בת 27, לא מקיימת יחסים. לא אוכל לבצע בדיקה כפי שמתבקש בכדי שיצפו בפרוניקס שבטח יהווה בדיקה חודרנית מידי אם איני טועה. יש בדיקה אחרת שאוכל לדעת האם נגרם נזק ו או מה מצב ההצטלקות מהתפר? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה שכחתי לקחת אסטרופםללא שם15/02/2024
שלום אני לפני החזרת מקפאים אני לוקחת אסטרופם 2 בוקר ו2 ערב
שלשום היה לי חום ולא זוכרת לקחתי אסטרופם בערב או לא . אבל מה שאני חושבת ששכחתי לקחת כי בבוקר היה לי הפרשה כמו מים עם צבע ורוד בהיר כזה ,
האם זה ישפיע על עובי הררית ועל ההחזרה
אני מאוד לחוצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
פרופ` דוד בידר15/02/2024תמשיכי לקחת כמו לקחת ולא יקרה כלום שפיספסת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

