מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קשקשיםרחלי21/08/2007
שלום!
תוכלו בבקשה להמליץ לי על תרופה טבעית לטיפול בקשקשים?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רחלי
עירית פרידמן22/08/2007כמו בכל בעיה גם לבעית קששים יש להתיחס ברצינות הראויה.
להבין עד כמה זה חמור. עד כמה ואיך בדיוק זה מפריע לך.
האם יש בעיות נוספות שמציקות לך.
לאחר הבנה מקיפה ניתן להתאים לך תרופה הומאופתית.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדורים טבעים לקראת בחינהסיון19/08/2007
אני סטודנטית שנמצאת עכשיו בתקופה מאד חשובה בחיי, שכן עומד מולי בעוד כחודשיים מבחן מאד מאד חשוב.
ברצוני לדעת אילו כדורים טבעיים עלי לקחת שכן אני מרגישה שאינני לומדת מספיק ביעלות עקב עיפות רבה וחוסר ריכוז.
בהתיעצות מוקדמת נאמר לי לקחת stabilium, ובנוסף ג´ינסנג כשלושה שבועות לפני המבחן.
האם אלו הכדוריים האידיאלים? האם סטודנט פורמולה איננו יותר טוב?
מה ההמלצה לשילוב עם כדורים אלו מבחינת תזונה ועיסוק גופני?
ברצוני להדגיש שלדעתי אפקט החרדה איננו חזק אצלי ובעיקר הערנות למשך זמן ממושך וריכוז הם המרכיבים הבעייתים.
אשמח לשמוע עצה נרחבת בנושא
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיון
יפה שמעוני19/08/2007שלום סיון,
בעקרון אין צורך לקחת "כדורים" לקראת בחינות. אם את סובלת מעייפות וחוסר ריכוז יש לטפל בהם.
מה הסיבה לעייפות? תזונה לא נכונה? חוסר שינה?
אני כמובן ממליצה לבדוק את הסיבות להרגשתך.
לחיזוק כללי אני ממליצה לבלוע כפית דבש בבוקר,( אם ין לך קנדידה, שזו גם סיבה לעייפות וסימפטומים נוספים), לאכול הרבה ירקות ירוקים וכתומים, תפוח, בננה, ענבים, גרנולה, דגנים מלאים כמו קינואה, אורז מלא, כוסמת, קוואקר. שקדים ואגוזים טבעיים, תה צמחים כמו תה ירוק, קינמון, ג'ינגר.
הפורמולה לסטודנט היא פורמולה מומלצת כמה ימים לפני הבחינות בשילוב חשיבה חיובית, תזונה נכונה, נשימות עמוקות, יוגה, טאי צ'י, הליכה בערב ליד הים.
בהצלחה,
ד"ר יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת אחר חומרי עזרעדינה13/08/2007
שלום רב, מי יכול להמליץ לי על חומר מעורר - אני לא אוהבת קפה - האם יש משהו טבעי שיסייע לי להתמודד עם העייפות בעבודה+לימודים?
תודה, עדינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הטיפול בעייפות
רמון ולמן14/08/2007עדינה שלום
במקרה של עייפות הנובעת מעבודה רבה ולימודים, אין תחליף לשינה טובה. מנסיוני שילוב של פעילות גופנית לפני, אחרי או במהלך העבודה, עשויה גם היא לעורר.
ישנם צמחים רבים היכולים לעורר, אך אני לא ממליץ לקחתם אם את לא סובלת מחולשה פיזיולוגית אמיתית.
הקפה והממריצים הם פתרון לא טוב לטווח הארוך. הרבה יותר בריא לאזן בין מנוחה לעבודה, בין פעילות פיזית ומנטלית.
בברכה
רמון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול אלטרנטיבי לפפילומה?גל11/08/2007
שלום רב. התגלתה אצלי פפילומה (סוג של וירוס באיבר המין שעלול לגרום לסרטן צוואר הרחם). הטיפול המערבי יקר וממושך, האם יש טיפול אלטרנטיבי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פפילומה
יפה שמעוני14/08/2007שלום רב,
כמו בכל וירוס בגוף ניתן לטפל בעזרת ניקוי רעלים וחיזוק מערכת החיסון. אני ממליצה על שיטת איפ"ק בשילוב נטורופתיה, או הומאופתיה, שעובדים על איזון מערכות והמצב האנרגטי של הגוף.
בהצלחה,
ד"ר יפה שמעוני - נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וירוס ויראלי-פגיעה בכבדחגית09/08/2007
שלום,
לאחרונה היה לי וירוס ויראלי (ככל הנראה מחלת הנשיקה),
בכל מקרה נגרם נזק לכבד (הערכים בבדיקת הדם גבוהים מאוד)
מה הרפואה האלטרנטיבית יכולה להציע לי?
תוספי מזון שונים/ טיפולים שיכולים לעזור (דיקור יכול לעזור להקלה בתסמיני מחלת הנשיקה?)
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת הנשיקה
יפה שמעוני14/08/2007שלום רב,
מחלת הנשיקה (וירוס אפשטיין בר), אכן יכול להחליש את הכבד ומערכת החיסון.
אני ממליצה על ניקוי רעלים וחיזוק מערכת החיסון.
ניתן לנקות את הוירוס מהגוף וכל הנספחים הנלוים בשיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות) מבוסס על קינסיולוגיה והתדרים של הגוף.
כדאי לפנות למטפל מקצועי.
בהצלחה,
ד"ר יפה שמעוני-נטורופתית
tevamed.net* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיניםאיה09/08/2007
שלום.. רציתי לשאול איך נפטרים מכינים בעזרת מוצרים שניתן למצוא בבית.. או בעזרת מוצרים טבעיים.. חומץ אולי? מה אפשר לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כינים
יפה שמעוני14/08/2007שלום רב,
תמצית שמן רוזמרין נמצא מועיל לטיפול בכינים. לפני השימוש בו צריך לנקות את השיער מכל הכינים והביצים. לקחת כף שמן זית, או שקדים ולהוסיף 2-3 טיפות מתמצית שמן רוזמרין.
במקום להסתבך כדאי לקנות ערכה מוכנה לטיפול בבית מרקחת על בסיס מוצרים טבעיים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכינים
עירית פרידמן20/08/2007הפתרון היעיל והטבעי ביותר הוא סרוק יומיומי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעם רע בפה בהריוןאדר07/08/2007
ראשית שלום.
אני נמצאת כרגע בשבוע 18 להריון ומאמצע חודש שני אני סובלת מטעם רע בפה.הדבר פוגע בתיאבון שלי ומאז תחילת ההריון עלית רק קג' אחד (וזה אחרי שירדתי 3 ק"ג בגלל הבחילות של ההתחלה) .אף רופא לא סיפק לי מענה חוץ מאשר ככה זה בהריון אשמח לקבל פתרון כלשהו אני כבר בחודש חמישי וזה לא עובר כפי שכתוב בסיפרות.
חשוב לציין כי כרגע אני שוקלת 49 ק'ג.
בתודה אדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טעם רע בפה
רמון ולמן14/08/2007אדר שלום
האם הטעם הוא מר?
האם אין תאבון כלל?
האם את סובלת מכאבים בצידי הגוף?
אשמח אם תעני לי על שאלות אלה בשלב זה.
בברכה
רמון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קיץ ונזלתמאיה05/08/2007
אני כל הזמן מנוזלת ומקוררת, לא ישנה טוב ואחר כך גם עצבנית. האם נגזר עליי לסבול, אפילו שזה קיץי? זה משגע אותי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיץ ונזלת
רמון ולמן14/08/2007מאיה שלום
ראשית, הנזלת בקיץ שכיחה כמעט כמו בחורף, בשל המעברים החדים ממקומות ממוזגים למקומות חמים ולהיפך. אם הנזלת היא ממקור אלרגי הסיפור הוא שונה, והטיפול הוא אחר.
על כל פנים הטיפול באמצעות צמחי המרפא והדיקור יעיל מאד.
בברכה
רמון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופה הומופאתית להפרעות שינהמיטל03/08/2007
שלום רב,
אני בת 30 וחצי. לפני שנה וחודשיים ילדתי את ביתי הבכורה. עד לפני חודשיים היא הייתה מתעוררת כחמש שש פעמים בלילה. כיום היא מתעוררת רק פעם אחת. מלפני שבועיים בערך נהיו לי הפרעות בשינה. לאחר ארבע חמש שעות שינה אני מתעוררת לפיפי או להכין לילדה בקבוק וקשה לי לחזור לישון , לוקח לי להירדם בחזרה כשעה , שעה וחצי!!!
האם אתם יכולים להמליץ לי על תרופה הומופאתית לשינה ?
רב תודות,
מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מיטל
עירית פרידמן16/08/2007אני אוכל להמליץ לך על תרופה רק לאחר ראיון של כשעה ויותר.
ההתאמה המדויקת נותנת את התוצאה הטובה. כל "חיפוף" של הנושא לא יביא לתוצאה הרצויה והנכונה.
לכן-מומלץ לגשת להומאופת ו"לעבוד" על הנושא בצורה רצינית.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה גבוהה של ויטמנים והיריוןHL01/08/2007
שלום רב,
כחלק מטיפול נטרופתי שאני עושה בשנתיים האחרונות לבעיה של תת פעילות בלוטת התריס,
(יש לציין שמעולם לא נטלתי אלטרוקסין), אני לוקחת את הויטמנים ותוספי המזון הבאים
(על בסיס יומי, מלבד יומיים בשבוע של "מנוחה לגוף"):
30,000 יחידות ויטמין A - של חברת NOW
טבליה 1 של E-400 -של חברת NOW
1,800 מ"ג אצות ים -של חברת maxihealth
1,000 מ"ג ל-תירוזין -של חברת NOW
1,300 מ"ג שמן נר הלילה - של חברת NOW
טבליה אחת של מולטי ויטמין - של חברת maxihealth
1,000 מ"ג ויטמין C -של חברת maxihealth
טבליה אחת ויטמין B-12 בתוספת חומצה פולית וביוטין - של חברת maxihealth
הטיפול נעשה בשנתיים האחרונות עם הפסקות,
ההפסקות הן לרוב של חודש כל ארבעה-חמישה חודשים.
כיום, בלוטת התריס תקינה ונמצאת בטווח הנורמה בתוצאת בדיקת הדם.
שאלתי היא: כמה זמן צריך "לנקות" את הגוף מהויטמנים והתוספים הנ"ל
לפני כניסה להיריון, ומה עושים אם במהלך ההירון בלוטת התריס לא תהיה מאוזנת
ושוב תהיה במצב של תת פעילות?
תודה רבה
ויום נעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמינים בהריון
יפה שמעוני14/08/2007שלום רב,
לפני הריון ובזמן הריון ממולץ מולטי ויטמין בשם פרנטל. מכיל את כל הויטמינים שצריך.
לגבי הבלוטה צריך לבדוק בזמן ההריון ולטפל בהתאם. גם האלטרוקסין שמומלץ לקחת לתת פעילות אפשר לקחת. הוא מכיל את היוד שהבלוטה אמורה להפריש.
כל יתר הויטמינים שאת לוקחת כדאי להפסיק.
לשים יותר דגש על תזונה עשירה בירקות, פירות ודגנים מלאים, שמכילים את כל הויטמינים.
תאכלי דגי ים לקבלת יוד טבעי והמנעי מאכילת כרוב, כרובית, צנון, חרדל, ברוקולי, שנחשבים כסופחי יוד.
בהצלחה,
ד"ר יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינוןהשפן הקטן31/07/2007
שלום. תוכלו בבקשה להציע לי טיפול טבעי נגד צינון?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הטיפול בצינון באמצעות צמחים
רמון ולמן01/08/2007למצונן שלום
ישנן מספר תרופות סיניות לצינון שניתן לקבלם בתמצית או בכדורים.
כל אחת מהן מטפלת בסימפטומים שונים של הצינון.
הייתי ממליץ לך לפנות לבית המרקחת זן צמחים ברח' ברודצקי 36 בתל אביב טל:03-6414434
ולהזמין את התרופה המתאימה לך לאחר שהתייעצת עם מישהו ממחלקת הייעוץ שלהם.
לבריאות
רמון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיהנועה23/07/2007
שלום,
אני אלרגית לכל מיני חומרים (קרדית האבק, סוגי צמחים שונים ועוד) ועכשיו אני נמצאת בעיצומו של התקף אלרגיה בו העיניים שלי דומעות ואני מתעטשת ללא הפסקה. הכדורים לא עוזרים לי.
השאלה שלי מורכבת משתיים:
1. יש לכם הצעה שיכולה לפתור את הבעיה תמידית?
2. יש לכם עצה לגבי מה אפשר לעשות עכשיו כדי להקל את תסמיני האלרגיה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיות
יפה שמעוני23/07/2007שלום רב,
יש פתרון לאלרגיות בשיטת איפ"ק (ניקוי פיזי ורגשי של אלרגיות).
זו שיטה המשלבת כמה שיטות טיפל טבעיות ובעזרתה מנקים את האלרגיות.
בשלב זה הכנסי לבית מרקחת הומאופתי ותבקשי משהו לאלרגיות לנזלת ודמעת.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית ומטפלת באייפ"ק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום נועה
עירית פרידמן24/07/2007עיצה אחת בלבד-טיפול הומאופתי.
יעיל להקלת התסמינים ורצוי להמשיך בין ההתקפים כדי למנוע ולהמעיט את ההתקף הבא.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה אפשר לעשות עם משקשלניבה23/07/2007
האם יש טיפולים בתחום שלכם למשקל יתר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקל יתר
יפה שמעוני23/07/2007ניבה שלום,
מה הסיבה למשקל יתר? עודף תיאבון? בעיה רגשית? בלוטת התריס? קנדידה?
כפי שאת רואה יש הרבה סיבות לעודף משקל.
צריך לבדוק מה הסיבה, לפני שמתחילים דיאטה, או טיפול.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טעם רע בפהנועית18/07/2007
היי,
יש לי בעיה של טעם רע בפה.כשאני קמה בבוקר זה ממש נורא
אני לא יכולה להשאר דקה במיטה ורצה לצחצח שיניים ולשתות קפה כדי שהטעם יעבור
מידי פעם במשך היום אני מרגישה את זה שוב, ואז אני בדרך כלל לוקחת סוכרייה או שותה משהו מתוק.
יש לכם אולי טיפים, מה אפשר לעשות כדי למנוע את התופעה הזו?
בנוסף, אני חוששת שבגלל הטעם הרע, יש לי גם ריח רע מהפה... מה אפשר לעשות כנגד זה?
תודה רבה.. המשך יום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום נועית
עירית פרידמן18/07/2007הטעם הרע והריח הרע מעידים על כך שיש בעיה. הם אינן ה"בעיה" אלא התוצאה שלה.
את הבעיה יש לחפש ולהתאים לה טיפול. לכן מבחינתי כל טיפול של העלמת הטעם או הריח הוא טיפול קוסמטי בלבד. כמו למרוח מיק-אפ על פצעון.
אני ממליצה לך לגשת למטפל (הומאופתי או אחר) שיעלה על שורש הבעיה ויוכל לטפל בה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעם רע בפה
רמון ולמן19/07/2007נועית שלום
האם הטעם הוא טעם מר?
האם בנוסף את סובלת מכאבים בצידי הגוף?
אם תעני על שאלות אלו אוכל לכוון אותך קצת יותר בקלות.
בברכה
רמון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטעם רע בפה
יפה שמעוני21/07/2007שלום רב,
טעם רע בפה יכול להצביע על בעיה במערכת העיכול כמו: פרזיטים, תולעים, קנדידה, חוסר אינזימי עיכול ורקבון של מזון שלא נעכל, עצירות ועוד. כמובן יש לבדוק גם מצב השינים, הגרון והלשון.
לכן יש לעשות איבחון יסודי אצל מטפל מקצועי על מנת להתחיל לטפל בגורם לבעיה.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפות במחזוררוני16/07/2007
שלום
אני עייפה מאוד לפני ובזמן מחזור, קשה לי להחזיק מעמד ערה במשך היום. תוכלו להמליץ לי על טיפול שישפר את המצב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עייפות
יפה שמעוני16/07/2007רוני שלום,
השינוי ההורמונלי ואיבוד הדם בהלט יכולים לגרום לעייפות. את צריכה לבדוק אם את לא אנמית.
מומלץ להוסיף לתזונה שלך פירות וירקות, דגים, ביצים, ואגוזים.
לקחת תוסף להשלמת ויטמינים ומינרלים.
בהצלחה,
ד"ר יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רוני
עירית פרידמן16/07/2007רצוי לעשות את הבדיקות הנדרשות כמו למשל ברזל. במקביל אני ממליצה לך על טיפול המאופתי שיעיל ביותר למצבים הורמונאליים.
בעבודת מחקר שנעשתה לדוקטוראט הוכח במדדים אוביקטיביים שהומאופתיה יעילה ביותר לטיפול ב PMS - תופעות המחזור למינהן. המדדים היו ירידה במספר ימי מחלה וירידה בשימוש במשככי כאבים או תרופות בזמן מחזור.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעייפות בזמן מחזור
רמון ולמן17/07/2007רוני שלום.
עייפות בזמן מחזור הינה תופעה מוכרת.
על מנת לאבחן האם מדובר בחסר כלשהו או חסימה כלשהי, חשוב להתיחס גם לסימנים נלווים באם הם ישנם, כגון: כאבים או תחושת לחץ בבטן תחתונה ו\או בחזה, אופי ומשך הדימום, שינויים במצב הרוח, שינויים במערכת העיכול וכו'.
בכל מקרה ניתן להרכיב פורמולה של צמחי מרפא סיניים שתקל לך על העייפות.
בברכה
רמון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
