מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איבדתי את הקול - מה ניתן לעשות?צרודה12/07/2007
לפני כיומיים איבדתי את הקול לחלוטין. בנוסף כאב גרון אבל ממש קל. לא עשיתי שימוש מיוחד בקול אבל ממש נעלם.
מה ניתן לעשות כדי להחזירו? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרודה
יפה שמעוני13/07/2007שלום רב,
תמנעי מדבור במידת האפשר. תקני בבית מרקחת מוצר בשם הומאווקס, מיועד למטרה זו. תמצצי כל שעה 2 כמוסות. עד להקלה.
תשתי תה עם קינמון ולימון. (לא חם מדי.
בהצלחה,
יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
צרודה13/07/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אצידופילוסמיטל10/07/2007
שלום רב,
לבעלי (בן 31) גילו לפני כשלושה שבועות שחפת פעילה בריאות. הוא נוטל 12 כדורים ביום למשך 3 חודשים, 4 סוגים של אנטיביוטיקה (3 מכל סוג)
קניתי לו אצידופילוס של דרך חיים, האם אתה ממליץ ליטול כמוסות אלו או ממליץ על פרוביוטיקה אחרת?
רב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איציסודופולוס
יפה שמעוני10/07/2007שלום רב,
אני לא מכירה אישית את המוצר של החברה שציינת, אבל באופן עקרוני כמעט כל החברות מציעות את אותה מתכונת המבוססת על החידקים ששומרים על הפלורה במעיים שעלולה לההרס כתוצאה מהאנטיביוטיקה.
אני ממליצה לתת לבעלך גם ויטמין C 1000 לא חומצי 3 פעמים ביום ושווידן ביטר 1-2 כפות ליום תערובת צמחים לחיזוק וריפוי.
להרבות באכילת ירקות ופירות, דגנים מלאים, ביצים אורגניות, דגי ים, שמן זית, אגוזים. שתיה של מיצים טבעיים, תה צמחים לניקוי רעלים.
בהצלחה,
יפה שמעוני - נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארטיקריה ובנוסף אני בהריוןילנה10/07/2007
שלום עזרה דחופה
אני סובלת ארטיקריה לעיתים קרובות מקבלת פריחה בגוף ועד היום קבלתי סטרואידים
היום שאני בהריון לא ממולץ וחבה לא להשמש בסטרואידם האם בתחום שלכם יכול לעזור לי
תודה מצפה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ילנה
עירית פרידמן10/07/2007את צודקת - בהריון לא רצוי להשתמש בסטרואידים או בכל תרופה כימית אחרת.
התרופות ההומאופתיות בטוחות לחלוטין לשימוש בהריון ובזמן ההנקה. ממליצה לך מאד על טיפול כזה שיוכל לשחרר אותך מהמחלה גם בהמשך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילנה
יפה שמעוני10/07/2007ילנה שלום,
בהריון וגם לא בהריון לא מומלץ סטרואידים מאחר והם לא פותרים את הבעיה.
אני כן ממליצה על טיפול בהומאופתיה, או בשיטת איפ"ק לניקוי האלרגיות מהן את סובלת שגורמות לפריחות וגירודים (אורטיקריה).
כעזרה ראשונה תנסי לקחת אורטיקה 30C לשבועיים 5 סוכריות 3 פעמים ביום במציצה. (הומאופתיה) ותבדקי אם יש שיפור. את צריכה להמנע מקפאין, מנטה ואלכוהול למשך חודש.
את יכולה להשיג את האורטיקה בבתי מרקחת הומאופתים.
על האיפ"ק ושיטת הטיפול את יכולה לקרוא באתר tevamed.med
בהצלחה,
יפה שמעוני - נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעה על מין העוברמירית08/07/2007
ברצוני לדעת ולהעזר במידת האפשר בבחירת מין העובר, אם ע"י תזונה או תוספים או בדרך אחרת, האם ניתן?
בברכה,
מירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מירית
עירית פרידמן08/07/2007למיטב ידיעתי והערכתי -לא ניתן .
אם אפשר לשאול-למה זה כ"כ חשוב לך?
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול במגרנההילה03/07/2007
שלום,
שמי הילה אני בת 32 וחצי וסובלת מגיל 16 ממגרנות ללא אאורה.
אני מטופלת בכדור בשם זומיג, אך יעילותו פחתה בתקופה האחרונה.
בעבר ניסיתי טיפול באמצעות דיקור סיני אשר סייע לי אך רק בתקופת הטיפול, מייד עם סיומו
החלו ההתקפים שוב, בנוסף ניסיתי חרצית ריחנית אך גם כאן לא הורגש שיפור משמעותי.
מעניין אותי האם קיימים טיפולים אלטנטביים נוספים שאולי יוכלו להקל על ההתקפים?
חשוב לציין כי אצלי ההתקפים הם על בסיס הורמונלי (בשבוע הפסקה מנטילת הגלולות) ובנוסף מושפעים משינויים קיצוניים במזג האויר בעיקר בתקופות המעבר.
אודה מראש על תשובתכם
הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום הילה
עירית פרידמן03/07/2007שיטה שעוד לא ניסית ושיכולותיה גבוהות ביותר היא ההומאופתיה.
יחד עם זאת חשוב להבהיר שמיגרנות שנמשכות כ"כ הרבה שנים דורשות סבלנות גם בתהליך הריפוי. ולכן עליך לבוא לטיפול עם יכולת התמדה.
ושאלה קטנה נוספת-האם ניסית שלא לקחת גלולות לתקופות מסוימות. ואם כן-מה היתה ההשפעה על המיגרנה?
את יכולה לענות כאן או באופן אישי למייל.
[email protected]
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול במיגרנה
בלהה18/07/2007בוקר טוב לך!! טיפול יעיל ויסודי מתמשך הוא הטיפול ברפלקסולוגיה שעובד יפה על מיגרנות.
יש צורך בסבלנות ובהתמדה ואז נראית הישועה.
מתוך נסיון עם המטופלים שלי הרפלקסולוגיה היא התמיכה היעילה בלי כדורים ובלי תוספות.
מאחלת לך הרבה בריאות וסבלנות.
הטיפול הוא לא פחות מ12 מפגשים שבועיים .
ולפעמים קצת יותר תלוי בתקופת הסבל.
ממליצה לאחר סיום הטיפול הרציף לקבל טיפול אחת לשבועיים לתחזוקה ואז לעלות את הפסקת הטיפול לפעם בחודש למשך תקופה .
בהצלחה
בלהה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק מואץ - זיעהעדיף בעילום..30/06/2007
אז ככה הבעיה שלי שאני מזיע בצורה לא נומרלית, מה שמונע ממני ללכת למועדונים ולהרים ידיים במקומות ציבורים. לאחרונה שמתי לב שיכול להיות הבעיה היא בגלל שהדופק שלי עולה באופן מהיר למדיי ובגלל זה אני גם מזיע. פניתי לרופא כירורג והוא אמר לי שכדאי שאבצע ניתוח אך אני חושש שמא כאשר אני יבצע את הניתוח, הזיעה תוגבר אך במקומות אחרים בגוף. הקטע הוא שאני מתאמן ועושה ריצות ואני בכושר אז כנראה הקטע של הדופק הוא לא בגלל שאני שמן או לא בכושר. אז רציתי לשאול האם יש מצב שבאמת יש קשר בין הדופק לזיעה? והאם אפשר איכשהו לפתור את בעיית הזיעה בעזרת ייצוב הדופק? והאם רפואה משלימה תעזור לי?
בתודה מראש
בעילום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיעה
יפה שמעוני02/07/2007שלום רב,
דופק מואץ וזיעה מוגברת יכול להצביע על התרגשות, חרדה, פחד ממקומות ציבוריים, פחד קהל.
האם יש לך פחדים כלשהם? במידה וכן יש צורך לטפל בבעיות הרגשיות.
מבחינה פיזית כדאי לקחת השלמת מינרלים ע"ש ד"ר שוסלר. אתה יכול להתייעץ בבית מרקחת הומאופתי, או מטפל נטורופת.
בהצלחה,
ד"ר יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזיעה
עירית פרידמן02/07/2007ניתוח הוא הדבר האחרון שיש לעשות במצבך!!!
ניתוח לא יפתור את הבעיה אלא יעביר אותה למקום אחר.
יש לפתור את הבעיה שגורמת לך לדופק מואץ ולזיעה מוגברת.
בטיפול הומאופתי ניתן לפתור בעיות מהסוג הזה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בפיענוח בדיקותחלי28/06/2007
נושא:
תוצאות בדיקות- עזרה
תוכן:
בבדיקת דם בנוגע לתפקוד בלוטת התריס הערכים אותם התקבלו הם
TSH- 4.13
FT4- 1.34
FT3- 141
ערכים נוספים
ANTITHYROGLOBULIN- 441
ANTITHYROUDPEROXIDAS -1000
אנא עזרתכם בפיענוח , מה קורה מה לא בסדר , על מה זה מעיד האם ההומאופטיב יכולה לעזור????
מדובר בבוחרה צעירה - עדיין לא ללוקחת תרופות זה בדיקה של הימים האחרונים ...
אשמח לקבל תשובתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלי
יפה שמעוני28/06/2007חלי שלום,
אני ממליצה שתחזרי עם הבדיקות לרופא שלך והוא יתן לך את ההסברים ואת ההמלצות.
כמו כן את יכולה להכנס לגוגל "בדיקות דם" ולבדוק עם התוצאות.
בהצלחה,
יפה שמעוני - נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום חלי
עירית פרידמן28/06/2007הומאופתיה יכולה לעזור לטיפול בבעיות שונות של בלוטת התריס.
חשוב להגיע לטיפול בהקדם.
תחום המומחיות שלי איננו פיענוח בדיקות אני מציעה לך לשאול בפורומים של רופאים.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר בטחוןליאל28/06/2007
שלום , אני בחור בת 19 וסובלת מחוסר בטחון לסרוגין ולמה אני קוראת לזה כך כיוון שלפעמים אני בעלת בטחון עצמי גבוה מאוד ולפעמים אני מחוסרת בטחון באופן טוטאלי ,הדבר הזה גורם לאשים לחשוב שיש בי 2 אישויות הם לא מבינים מאיפה בא השוני הזה ואפשר להגדיר את זה כדבר ממש מוזר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום ליאל
עירית פרידמן28/06/2007הומאופתיה נותנת מענה טוב לבעיות בתחום הנפש.
נראה שיש קיצונויות באישיותך שקשה לך להבין את מקורן.
בראיון הומאופתי ניתן לבחון את הקצוות הללו ולהבין אותם טוב יותר.
אני רואה מקרים רבים שיש בהן קיצונות שקשה להבינה בצורה פשוטה. אני מציעה לך לפנות לטיפול הומאופתי כדי לקרב את הקצוות כך שלא יעיקו וישפיעו על בטחונך.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתלבט,תוהה ומחפש ישועההמתלבט28/06/2007
בוקר טוב
ממש בקצרה...בשלב זה.אני גרוש מזה כחצי שנה,את הבית עזבתי או יותר נכון הועזבתי בעקבות סדרת מעשים נוראיים,לרבות ניסיונות אובדנייים גם בעת הימצאות הילדים בבית.הרקע הינו (גם) אובססייה לצורת אוזנה של אישתי,דבר שהציק לי (הן בהיותי איתה והן כמחשבות טורדניות מעיקות)) מאז הכרתיה.ובכל פעם שהיה לנו לא טוב,הטלתי את כל מכאוביי ותעוקותיי בכיוונה זה.בנוסף,חליתי בלוקמיה בשנת 2003 ולשמחתי (שלצערי אינה תמידית...) המחלה לא נשנתה. שבועות ספורים אחרי שובי לשיגרה (בתום סידרה מתישה של טיפולי כימותרפיה),החלתי לסבול מדיכאון ובעייתה האסטתית של אישתי הציקה לי יותר מפעם.או אז,התחלתי ליטול כדורים פסיכיאטריים,שלדעתי (ככל שחלף הזמן),רק דרדרו את מצבי."זכיתי" גם להיות מאושפז בבית חולים פסיכיאטרי במחלקה סגורה וגם שם (אפילו) ניסיתי לשים קץ לחיי.
מאז,בהדרגה,שבתי לשיגרה,על אף שגם את תפקידי(הבכיר) בעבודה הפסדתי,שכרתי לי דירה ואני (פחות או יותר) עצמאי ואף מכיר נשים,בין אם להכרויות קלילות בין אם למטרה אחרת.
אולם,אם אהיה כן עם עצמי,איני מפסיק לחשוב על חזרה לאישתי הגם שאני יודע שכשאהיה עימה (שוב) בעייתה (צורת האוזן) תמרר את חיי וחיינו.
בכל פעם שאני הולך לישון,(וגם בשנתי אני לעיתים חולם עליה..),אני מקווה שכשאתעורר אהייה חבוק בזרועותיה ושנחזור לחיות ביחד.למעשה,נראה לי שכעת הסך הכל אנו בהפסקה.בהגיון,אני יודע שאת הנעשה אין להשיב ועלי לפתוח "פרק חדש".נכון,העתיד הינו לוט בערפל ואולי(מי יודע...) בעוד מספר שנים נשוב להיות זוג.
האם יש לך איזו המלצה?
תודה
המתלבט העצוב!!
אגב,פניתי גם למספר מטפלים,פסיכולוגים ואפילו כאן לרונן דוד וכולם גאונים בנתינת עצות,אולם אף לא אחד מבין באמת מה אני עובר.
ובשבוע הבא,אני יוצא לסדנת "אפקט הפרפר".....באמת שאני מעוניין לצאת ממצבי,ויודע שהעניין הוא לא האם לחזור לאישתי(וגם כאן אני מרגיש הרגשה לא חד משמעית).
ואז מתחילות השאלות כמו:למה קרה לי הסרטן? אולי כי "שיקרתי" לגרעין הפנימי שלי כי לא תמיד רציתי באישתי והאוזן היא סתם משהו להיאחז בו, ולמה בייחוד אחרי שהיא תמכה בי כה רבות לא הוקרתי לה תודה(ולא רק לה,פגעתי גם בעמיתה לעבודה שלימים ירשה את תפקידי ומאז לא מדברת איתי.....).
בקיצור,מאז מחלת הלוקמיה חיי נכנסו ל"לופ" אינסופי ופשוט מידרדרים ולעיתים גם החשק לחיים....(אלא אם כן אישתי תקבלני בחזרה,דבר שבמסגרת האמירה "העתיד מסתורי " ו"הכל יכול לקרות" הינו עדיין אפשרי)......אני כאילו מרגיש שחיי נמצאים במעין "הפסקת 10" והנה תיכף הכל ישוב להיות כפי שהיה.....נכון,ההגיון (ויש עוד....) אומר שראשית עליי לבנות את חיי ולהתחזק ואז הכל יכול להיות....הרי,יודעים אנו למי ניתנה הנבואה.הקשה מכל,הזכרונות מהתקופות (גם הפחות טובות) שאינם מרפים ומקיפים אותי ולא נותנים לי שקט.בי נשבעתי : לא אטול יותר כדורים(רגילים) ולא אשוב לאישפוז.אולי "עין רעה"?...
הדפסה שלח לחבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום מתלבט
עירית פרידמן28/06/2007אני מציעה לך בחום לגשת לטיפול הומאופתי.
הומאופתיה יכולה לתת מענה טוב מאד לבעיות בתחום הנפש.
יש לי ניסיון טוב בטיפול במקרים שטופלו באמצעים פסיכיאטריים.
אתה יכול לחזור אלי לכאן או למייל האישי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לעירית
המתלבט28/06/2007לילה טוב
יש לי ידידה שהיא רופאה הומיאופתית,שנותנת לי מידי פעם טיפות.אלא שכעת אני בהתפרצות נוספת וחש גם מיאוס בחיים.....ולא אין לי כוונות להרע לעצמי....עשיתי זאת בעבר ולא הצלחתי.ואני מוצף רק עם מחשבה אחת ויחידה :"מה עלי לעשת כדי שאישתי תרצה בי שוב".וזה פשוט לא מרפה ביום בלילה.....אני נושם את נשימותיה וחש אותה ויודע בהגיון שרק אם אהיה בסדר ואתחזק או אז ייתכן שאפילו היא תחשוב על חזרה לחיות יחד.....אבל אין לי פשוט את הכוחות.....מרגיש חוסר אונים טוטאלי וחוסר חיוניות.....מה לעשות? כבר מבולבל,,,,,כי אולי הטיפול של הידידה שלי הינו טוב ואולי הטיפול שלך יהיה יותר טוב....ובכלל למה לי בכלל להתאמץ אם אישתי לא תרצה בי....אפילו על הילדים איני חושב כה הרבה.מה עושים? אולי יש איזה טיפול חודרני /היפנוטי לנפש ?
תודה על ההתייחסות וסליחה על אורך דבריי....האמת,,,,זה כלום לעומת איך שאני מרגיש באמת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתלבט יקר
עירית פרידמן29/06/2007הטיפול שאתה צריך חייב להיות רציני אחראי ומותאם היטב!
גם אם ידידתך היא הומאופתית מעולה הרי שקשרי הידידות יכולים לחבל בטיפול. יש צורך להבין את מצבך לעומק ולכן ייתכן מאד ש"טיפות מדי פעם..." זה לא הטיפול הנכון.
מה שאתה מתאר לגבי אשתך היא אובססיה שלא תקרב אותך אליה.....ולמעשה כבר הרחיקה אותך בעבר!
עליך להתיחס לעצמך ברצינות ולטפל בעצמך. הרבה דרכים יכולות להיות טובות -אני מכירה את ההומאופתיה ובטוחה שתוכל לעזור לך (בתנאי שתעשה נכון).
אם יש לך עוד שאלות אתה יכול לפנות גם במייל אישי
[email protected]
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחהgila27/06/2007
איך מטפליםבליחה קשה שגורמת לשיעול וקושי בנשימה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גילה
יפה שמעוני28/06/2007גילה שלום,
אין מספיק נתונים.
אם זה שעול שנמשך הרבה זמן? האם נבדקת אצל רופא? בת כמה את?
אחרי שאקבל נתונים נוספים ואכל אולי להמליץ לך על טיפול.
בברכה,
ד"ר יפה שמעוני -נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההטיפול בליחה בצמחי מרפא
רמון ולמן28/06/2007גילה שלום
חשוב לי לדעת האם הליחה שקופה, לבנה או צהובה, האם היא צמיגה וקשה לכיוח או שופעת ודלילה.
בכל אחד מהמקרים הטיפול עשוי להיות מעט שונה.
במקרה של ליחה שקופה ושופעת יש צורך לייבשה. במקרה שהליחה צהובה וצמיגה יש לכייחה (להוציאה).
מרשם של צמחי מרפא לייבוש או לכיוח הליחה ניתן לקבל ממטפל ברפואה סינית שהוסמך לטפל בצמחי מרפא.
בברכה
רמון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידהמרינה27/06/2007
שלום רב,
כבר חודש אני סובלת מנפיחות קשה בבטן תחתית גזים, יש לי עייפות נוראית ונשירת שער. בדיקות דם יצאו תקינות לגמרה לא חסרים לי וויטמינים. שאלה שלי האם אלו יכולים להיות סימני קנדידה. קיבלתי טיפול אנטיביוטי ממושך. שתיתי אנטיביוטיקה כ5 פעם ב7 חודשים האחרונים. אני שומרת על תזונה נכונה ושותה פרוביוטיקה באופן מתמיד. אני בדרך לערוך בדיקות קונבנציונאליות וחשבתי אולי שווה גם לבדוק נוכחות קנדידה. ושאלה איפה אני יכולה לערוך בדיקה זאת? כמו שאני מבינה לא מבצעים אותה בקופת חולים
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנדידה - מרינה
יפה שמעוני27/06/2007מרינה שלום,
אם לקחת אנטיביוטיקה כפי שאת מתארת סיבר להניח שיש לך קנדידה.
את יכולה לבצע בקליניקה שלי בדית דם לקנדידה, או בשיטת איפ"ק (על בסיס קינסיולוגיה).
כמו כן יש מעבדות לבדיקה לקנדידה (בדיקת צואה) פרטיות בחיפה ובפתח תקוה.
אשמח לעזור.
ד"ר יפה שמעוני-נטורופתית 050-7497996
[a href=http://tevamed.net id=link]www.tevamed.net[/a]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמרינה
מרינה28/06/2007עוד שאלה ניתן לעשוןת בדיקת קנדידה בזמן נטילת אנטיביוטיקה? או עדיף לחכות לסיום?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשלירון26/06/2007
איך אפשר לטפל בכאבי ראש חוזרים בעזרת רפואה משלימה? איזו שיטה הכי מתאימה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש
יפה שמעוני27/06/2007שלום רב,
תחילה צריך למצוא את הגורם לכאבי ראש שלך, שיכולים להיות רבים. החל מבעיות בעמוד השידרה, חוסרים של ויטמינים ומינרלים, בעיות הורמונליות, מתח, חוסר שינה, אלרגיות ועוד...
אני ממליצה לפנות לנטורופת מקצועי המשלב איבחון, יעוץ תזונתי ותוספי מזון.
בהצלחה,
ד"ר יפה שמעוני-נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לירון
עירית פרידמן27/06/2007השאלה מה הכי מתאים ל......היא קצת קשה לתשובה אוביקטיבית.
כל אחד מהמטפלים הוא מומחה בתחומו ויכול להעיד על תחום זה בלבד.
אני יכולה לומר לך בודאות שהומאופתיה יכולה לעזור לך לפתור את הבעיה אך אינני יכולה לעשות השואה.
אני מציעה לך ו לכל מי שמתלבט לגבי בחירת הטיפול לקרוא קצת על סוגי הטיפול האפשריים ולהחליט בינהם.
ואם יהיו לך שאלות נוספות לגבי תחום הטיפול הזה את יכולה לחזור אלי כאן או במייל אישי.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראש
רמון ולמן28/06/2007לירון שלום
חשוב לאבחן את הסיבה לכאבי הראש.
לאחר האבחון ניתן להיעזר בטכניקות שונות בינהן הרפואה הסינית.
בהצלחה
רמון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רייקיליאורה20/06/2007
שלום,
האם קיים ידע מדעי על יתרונותיו וחסרונותיו של טיפול רייקי? היכן (כוונתי לכתבי עת מדעיים) ניתן לקרוא עליהם? האם פורסמו בשנים האחרונות מחקרים בנושא? או האם שיטה זו מבוססת על אמונה או פילוסופיה שאינן ניתנות להוכחה מדעית? ליאורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה קשה
ליאורה25/06/2007האם השאלה על רייקי קשה כל כך עד כדי כך שאיש מקצוע אינו יכול לענות עליה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה וגינליתשירלי20/06/2007
יש לי פטריות וגינליות כל כמה חודשים, זה מאוד מציק לי. ניסיתי להשתמש בכל מיני סבונים שאמורים לאזן את ה-PH אבל זה לא עוזר. יש לכם דרך טבעית שתוכל לעזור לזה?
ובאותו הקשר, התחלתי לאכול יוגורט ביו כי אמרו לי שזה עוזר, זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שירלי
עירית פרידמן20/06/2007פטריה שמופיעה שוב ושוב לא תרפא עם סבונים או יוגורט.
יש צורך בטיפול יותר עמוק שיצליח לשרש את התקיעות של הפטריה בגופך. כל טיפול חיצוני "מלטף" קצת את הפטריה אך לא מסלק אותה.
אני מציעה לך טיפול הומאופתי שביכולתו לגעת בשורש הענין ברמה העמוקה ביותר כך שהפטריה לא תשוב ותציק לך בכל פעם מחדש.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטריות וגינאליות
רמון ולמן20/06/2007שירלי שלום
התרופות הסיניות מאד יעילות לטיפול בהפרשות הוגינאליות, במיוחד אם הן צהובות ומלוות בגרד.
בברכה
רמון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשירלי
יפה שמעוני21/06/2007שירלי שלום,
פטריה ואגינלית שחוזרת יכולה להצביע על המצאות פטריה בשם קנדידה, שנמצאת במערכת העיכול. כאשר היא מתרבה היא נודדת למקומות נוספים לגוף, כולל לואגינה.
מומלץ לעשות טיפול ניקוי לפטריית הקנדידה בעזרת כמוסות "קולורקס" בשילוב תזונה ללא שמרים, סוכרים, מוצרי סויה ומוצרי תירס לחודש ימים.
פרטים נוספים ב- tevamed.net
בהצלחה,
ד"ר יפה שמעוני -נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפריותהילה17/06/2007
הייתי מעוניינת לקבל טיפול סיני/כמוסות סיניות. כתמיכה להפריות אני אחרי אי וי אפ שלא נקלט והכל תקין אצלי ואצל בעלי. אני רוצה כמוסה שתעזור בהשרשה/ וגם שתרגיע אותי אני מרגישה עצבנית התקופה זו של הטיפולים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפריות והומאופתיה
עירית פרידמן17/06/2007אני מציעה לך לשקול טיפול הומאופתי במקביל להפריות.
זהו טיפול נטול חומרים כימיים שמסתכל על הבעיה הכוללת ומאפשר לגוף ולנפש להיות מאוזנים.
את יכולה לקרוא בין המאמרים על הומאופתיה ואולי תתחברי לתחום הזה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בפוריות באמצעות הרפואה הסינית
רמון ולמן18/06/2007הילה שלום
את מוזמנת לקבל צמחי מרפא סינים לטיפול בפוריות.
בברכה
רמון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאל רמון
תמי18/06/2007איפה אני יכולה לקנות כמוסות סיניות לפריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמי
רמון ולמן20/06/2007תמי שלום
את הכמוסות ניתן לרכוש במספר בתי מרקחת.
אני מציע שתפני למטפל שירשום לך מרשם.
רמון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
