מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כיווץ בשריר- תופעה מטרידהאצנית11/01/2009
הנני חובבת ספורט. התחלתי לאחרונה לרכב עם אופניים, מרחקים ארוכים, ומאז אני סובלת מהתכווצות שרירים כמעט בכל רכיבה. שמתי לב שלכיווץ מתלווה חום עז בשריר, אשר מופיע לפני ההתכווצות עצמה. אשמח לדעת למה זה קורה? ומה ניתן לעשות כדי לפתור את זה? אציין כי אמש נאלצתי לסיים את הרכיבה בטרם עת, ומשם המשכתי בהליכה לרכב, ללא יכולת להמשיך ולרכב. מודה מראש למשיבים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רצה למרחקים ארוכים.....
עירית פרידמן11/01/2009שלום אצנית
לפי תאורך נראה שאת מותחת את היכולת שלך מעבר לקצה.
אני ממליצה לך לקצר את האימונים ולהוריד את רמתם למקום שבו את מרגישה נוח (ואולי כאילו שלא עשית מספיק)
מהמקום הזה-תוכלי להעלות את הרמה ואורך האימון בצורה מדורגת.
ממליצה לך להתייעץ עם מאמן כושר ולבנות לעצמך לוח אימונים יותר מאוזן.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצנית
יפה שמעוני12/01/2009שלום רב,
ידוע שספורטאים צורכים תזונה עתירת חלבון להזמנת השרירים לפני פעילות מאומצת.
כדאי שתתיעצי במאמני ספורט.
תנסי לקחת גם השלמת ויטמינים ומינרלים. בפרט מגנזיום. חוסר במגנזיום יכול לגרום להתכווצות שרירים.
בהצלחה
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמגנזיום-ANTI LEG CRAMPS
אורלי לין12/01/2009מחזרת את ההבחנה של גב' שמעוני, שהמליצה לך ליטול מגנזיום.
קפסולות המגנזיום אותן ציינתי בכותרת ההודעה הן הסוג אותו אני נוטל.
היתרון שלהן הוא, שהן לא גורמות לצרבות (כמו תוספי מגנזיום אחרים). כמו כן סוג זה נספג ביעילות בגוף ומכאן שאת מקבלת תוצאות מיידיות,קרי, הקלה על כאבים וכיווצים. את יכולה להרחיב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בפטריהארז08/01/2009
שלום לכם, נמצא כי יש לי פטריה בציפורניים וכן באזור המפשעה. רופא העור שלי ביקש ממני לקחת תרופה בשם Lamisil 250 mg. אני נוטל אותה כחודש ועליי להמשיך ליטול אותה למשך חודשיים נוספים. הנקודה היא שמדובר בתרופה חזקה ואינני מעוניין להמשיך לקחת אותה. האם קיים טיפול אחר לפטריה באמצעים לא מזיקים כמו זה זהוצע לי? אני מעדיף לטפל בעניין בכלים של הרפואה המשלימה. בתודה מראש, ארז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בפטריה
עירית פרידמן08/01/2009שלום ארז
הטיפול בפטריות ברפואה משלימה אפשרי.
יש כמה שיטות אפשריות, תזונתיות ואחרות.
כשאתה פונה לרפואה המשלימה חשוב שתבין את ההבדלים בין הגישות, את היתרונות והחסרונות.
הטיפול המערבי - מטפל בסימפטום ו"מחסל" אותו במהירות. אבל יש לכך מחיר.....
1. עם גמר הטיפול הסימפטום (פטריה) בד"כ חוזר ולעיתים בצורה חזקה יותר.
2. מה שהורג את הפטריה "הורג" עוד כמה דברים בדרך (קוראים לזה-תופעות לואי).
הטיפול המשלים עובד אחרת-
בתחום ההומאופתיה למשל, שהוא תחום המומחיות שלי, הטיפול מכוון לשורש הבעיה ולכן כשזה נפתר הסימפטום לא חוזר.
הטיפול נעשה ללא חומרים כימיים ולכן אין לו תופעות לואי לא רצויות.
החסרון העיקרי הוא- שהטיפול יכול לארוך זמן ויש צורך בסבלנות ובהבנה.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בפטריות
יפה שמעוני09/01/2009ארז שלום,
האם יש לך איבחון ושם הפטריה?
אם זו פטריית קנדידה (ברוב המקרים) מומלץ לקחת מוצר טבעי בשם קולורקס לחודש ימים, בשילוב פרוביוטיקה ותזונה ללא שמרים, סוכרים, מוצרי סויה, תירס ואלכוהול.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטרייה
ארז09/01/2009שלום, ראשית, תודה לשתיכן. יפה, רציתי לציין שרופא העור בדק הן את הציפורניים והן את האזור במפשעה (האזור התחתון שבין הרגליים, כלומר אזור מצומצם יחסית שבין האשכים לפי הטבעת) ואמר שמדובר באותו סוג של פטרייה. 1.האם הכוונה היא לקנדידה? 2. אני צמחוני, אם אוותר גם על פירות ועל לחם מחיטה מלאה שמכיל שמרים, מה יוותר לי לאכול? כאשר לא אכלתי חודש לחם חשתי רעב באופן תמידי. 3. לא אוכל, בשלב זה, לוותר לחלוטין על מתוק (שוקולד, חצי כפית סוכר בתה). אם כך, אין סיכוי להצלחת הטיפול? 4. נכנסתי לאתר שרשמת ואזמין את הקולורקס. איזה פרוביוטיקה עליי לרכוש? 5. יכול להיות שההשמנה לי והרצון למתוק כמו גם יציאות רכות מאד ובמקביל עצירות קשורות לפטריה? המון תודה! ארז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהנאוה06/01/2009
שלום רב, מה הדרך הטוב ביותר להרגיע ילד שמשתולל קבוע? הלכנו למומחה הפרעות קשב ולא מצאו שהוא סובל ממשהו. אולי דיקור - עושים אתזה בכלל בגיל 11? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
עירית פרידמן06/01/2009הומאופתיה נותנת מענה טוב מאד לבעיות התנהגות.
הטיפול ההומאופתי יכול להנתן בכל גיל והוא נוח וקל לילדים. התרופות ניתנות בצורת סוכריות מתוקות שילדים מאד אוהבים. לעומת דיקור שלא כ"כ נעים לילדים.
את יכולה לעיין באתר שלי בסיפורי מקרים ולקבל מושג לגבי אופי האיבחון והטיפול.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנאוה
יפה שמעוני08/01/2009נאוה שלום,
אני ממליצה לאזן את הילד בשיטת טיפול בשם איפ"ק. בשיטה זו ניתן לאבחן וגם לטפל .
פעמים רבות חוסר ויטמינים או מינרלים מסויימים, רגישות למזונות, או אלרגיות, הימצאות של תולעים, פרזיטים, פטריות, יכולים לגרום לחוסר שקט והפרעות שונות.
מומלץ להמעיט בסוכרים, עגבניות, גבינה צהובה, קמח לבן, מזון שמכיל צבעי מאכל. תעשו נסיון של חודש ותעקבו אחרי התוצאות.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן מנטה סיני להתקררות - בקבוק ירוקשי03/01/2009
שלום,
אני מחפש שמן מנטה סיני בשם : "Golden Dragon Medicated Oil (Jin Long Feng You JIng)"
זה נועד להתקררות ולטיפול בנזלת, כאבי ראש וכיו"ב.
היה לי בקבוקון ירוק כזה שההורים שלי הביאו לי מסין לפני מספר שנים ולצערי הוא נשבר לי היום...
איפה ניתן להשיג את זה בארץ? אם בכלל...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן
עדי מנחמי04/01/2009חפש בראן צמחים ברח' ירמיהו תל אביב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרין מגמהגל03/01/2009
שלום רציתי לשאול אם הכדור גרין מגמה יכול לגרום להתמכרות משום שהוא עוזר להוצאת צואה וחוששת כאשר אפסיק את השימוש תיהיה בעיית עצירות, או שאוכל להשתמש בכדור בחופשיות לזמן ממושך וכשאפסיק לא תיהיה כל בעיה? שאלה נוספת היא האם ידוע לכם אם אפשר לשלב את הכדור הזה לילדה שלוקחת רואקוטן? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שושי
יפה שמעוני03/01/2009שושי שלום רב,
גרין מגמה אינו מזיק, זה כמו לאכול צמחים ירוקים, או עשו חיטה. לעצירויות מומלץ להקפיד על תזונה נכונה שמכילה את כל אבות המזון. בעיקר דגנים מלאים, פירות וירקות. להמנע מקמח לבן, אורז לבן וסוכר לבן. לשתות הרבה מים, תה צמחים, מיצים טבעיים.
גם לילדה זה לא יזיק. הרואקוטן עצמו מזיק יותר. ההמלצה לתזונה נכונה כוללת גם את הילדה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השפעת צמחי מרפא סיניים למחלות הסרטןשרון02/01/2009
שאלתי עד כמה הצמחים הנ"ל משפרים את התחושות, האנרגיות המערכת החיסונית של חולה סרטן שעובר טיפולים כימותרפיים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלי
יפה שמעוני03/01/2009גלי שלום,
קיימים כמה מוצרים שיכולים להקל על התופעות לאחר כימו.
אני ממליצה על כמוסות מפטריית שיטקאר, כמוסות נוני, כמוסות (במציצה של טרואמיל (תרופה הומאופתית שנערך עליה מחקר עם חולי סרטן) והוכח שהן מונעות כאבים, בחילות ופצעים בפה.
מאחר והבעיה לא פשוטה אני ממליצה לפנות למטפל מקצועי ליעוץ מקיף.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב מאוד לדעת
ניר פלורנטין05/01/2009היי,
שמי ניר פלורנטין ואני עוסק בצמחי מרפא סיניים ופורמולות
אני ביליתי כשנה בסין בבית החולים בצאנגדו והתמחיתי במחלקות גניקולוגיה וסרטן
ראיתי רבות את השפעת צמחי המרפא על הסרטן והתוצאות היו מדהימות.
צמחי המרפא צמצמו את התפתחות הגידול, ואיפשרו לכימותרפיה\רדיוטרפיה לעבוד בצורה טובה יותר.
צמחי המרפא אינם מרפאים מסרטן, אך הם מצמצמים את גדילתו ובנוסף וחשוב אף יותר הם מעלים את רמת החיים של המטופל.
זאת אומרת מפחיתים את תחושת הבחילות, הקאות, חולשה (מחזקים את האדם) וכדומה.
אני מטפל בקליניקה ברמת אביב וביהוד.
ואשמח לעזור, את מוזמנת להתקשר ולהתייעץ . בנוסף במידה ותרצי להגיע לקליניקה האבחון והיעוץ הוא ללא תשלום.
טל- 050-4401040* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לביוץ, היום?מעיין01/01/2009
בבדיקת זקיקים שעשיתי היום 1.1.09, יום ה'. עולה כי: עובי רירית: 8.7 מ"מ שחלה ימנית: בתוכה זקיקים 16, 14.5, 12, 11 מ"מ + זקיקים קטנים שחלה שמאלית: בתוכנה מבנה ציסטי צלול 34*18 מ"מ + מבנה צלול בת 14 מ"מ + זקיקים 14.5, 10, 16, 14, 14.5 מ"מ + זקיקים קטנים. דוגלס: ללא נוזל חופשי אני לוקחת גונל F בכמות 75 פעם ביום. במשך 4 ימים. עכשיו (יום ה') אמר לי להפסיק. הרופא המטפל שלי (חדש - החלפתי רופא לבקשת הרופא הקודם) ביקש ממני להזריק ביום שישי בערב (ה 2.1.09) אובטרייל ולבוא ביום א' להזרעה +השבחה. (כנראה שאלך אליו גם באופן פרטי בשבת, עוד לא דיברתי (אדבר איתו מחר בבוקר ) אבל סביר להניח שאם נתן לי הזרעה ליום א', צריך גם ביום שבת - רק שהוא לא רצה למסור לי את זה דרך האחיות בקופת החולים. (שלא יצא שהוא משדל לפרטי...) בכל מקרה, האם זה אבחון נכון לדעתך שאני אקח אובטרייל בשישי בערב? כי בעייניי הזקיקים הם עדיין קטנים ועד היום הרופא הקודם לא נתן לי אוביטרייל לפני שהיה לי זקיק לפחות בגודל 18 מ"מ ואפילו מעל 20 מ"מ אודה על תשובתך. מעיין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
עדי מנחמי04/01/2009מעיין שלום.נתת המון נתונים רפואיים ואין באפשרותינו לתת לך המלצות הנוגדות את המלצת הרופא.יהיה טוב אם תשלבי אבחון וטיפול משלים לאיזון הורמונלי.בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש ביידיםדין31/12/2008
שלום, אני בת 18, תלמידת תיכון מזה חצי שנה אני סובלת מיובש ביידים. בקיץ הן היו מתנפחות וכואבות לעיתים תכופות, אך עכשיו כתוצאה מהקור הן מתנפחות לעיתים רחוקות יותר. ניסיתי המון סוגים של קרן ידיים אבל אף אחד לא עזר. כף היד שלי נורא מקומטת ומלאת סדקים. אני אנני משתמשת בחומרי ניקיו או בכל דבר אשר עלול לגרום ליובש. מקווה שתוכלו לעזור לי. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש בידיים
עדי מנחמי31/12/2008ישנם מוצרים טיבעיים למריחה שאוכל להמליץ לך.בכל מקרה,הייתי בודק אם קיימת ירידה באספקת הדם לידיים ולכן נגרמות בעיות עור.ניתן לעשות טיפול בדיקור או בצמחי מרפא שיכול לסייע מאד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה ועור
עירית פרידמן31/12/2008שלום דין
לעיתים דוקא המשחות הורסות ומייבשות את העור.
אני ממליצה על שמן זית פשוט כטיפול סימפטומתי ועל הומאופתיה שתמצא את הדרך לפתור את הבעיה מהשורש.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העדר מחזוראושרת כבירי31/12/2008
שלום! לפני 5 חודשים הפסקתי גלולות. לא קיבלתי מחזור והרופא נתן לי דופסטון למשך 4 חודשים. הפסקתי לקחת דופסטון ועדיין אין מחזור (ואין ביוץ לפי בדיקה ביום ה-21). אנ י יודעת שקצח מחיש מחזור. יש משהו נוסף שאנ י יכולה לאכול או לעשותכדי שהמחזור ימהר להופיע? תשובה חשובה לי מאוד אושרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמנאוראה
עדי מנחמי31/12/2008אושרת שלום רב.על פי תאור המצב ,אני מבין כי קיימת בעיה מערכתית בתזמונים ההורמונליים בגופך.אם הבעיה היא רק העדר וסת אזי ישנם כיוונים רבים אך השיבוש במועד הביוץ מכוון אותנו בד"כ לחוסר איזון בבלוטת יותרת המוח(היפופיזה).לדעתי אכילת קצח או כל מזון אחר לא תפתור את הבעיה. יש לעשות בדיקה יסודית של כל המערך ההומונלי .מה שעוזר בד"כ זה פורמולה של צמחי מרפא שמותאת אישית לגופך תוך איזון המערכת כולה.עדיף לך להמנע מנסיונות נוספים של תרופות הורמונליות.
בברכה,עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאושרת
יפה שמעוני31/12/2008אושרת שלום,
האם המחזור שלך היה תקין בעבר? כמה את שוקלת? בת כמה את? האם את אנמית?
בכל אופן על מנת לתת המלצות כדאי לך לפנות למטפל מקצועי לאיבחון יסודי בכדי לפתור את הבעיה.
קיימים פתרונות ברפואה הטבעית, אבל תחילה צריך למצוא את הסיבה לבעיה.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעדר ביוץ ומחזור
אושרת כבירי31/12/2008שלום יפה אני בת 26 גובה 1.70 שוקלת 54 וספורטאית - מורה לחינוך גופני ומדרית אירובי. המחזור שלי לפני הגלולות היה סדיר ביותר. אני צמחונית, לא אנמית. הדיקות דם שלי תקינות. מה אפשר לעשות? אשמח עזרה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאושרת
יפה שמעוני31/12/2008אושרת שלום,
אם הכל תקין, כפי שאת כותבת, אני ממליצה להתאזר בסבלנות ולתת לטבע לעשות את שלו.
לפי הגובה שלך כדאי אולי להעלות מעט במשקל בעזרת תזונה נכונה.
להרבות בדגנים מלאים, שקדים ואגוזים, טחינה, אבוקדו, ביצים, ירקות ופירות, מיצים טבעיים.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה ובעיות הורמונאליות
עירית פרידמן31/12/2008שלום אושרת
אין ספק שהגלולות שיבשו את המחזור הטבעי בגוף.
הטיפול שהרופא נתן לך גם הוא הורמונאלי ולכן לא "עזר" לגוף לחזור לעצמו.
צריך להבין במדויק מה הבעיה ולגשת אליה באחד מהכלים של הרפואה המשלימה.
הומאופתיה זה תחום מצוין שמוכיח את עצמו היטב בכל הקשור לשיבושים הורמונאליים.
אינני חושבת שאוכל יכול להשפיע.....אל תסתפקי בפיתרונות קסם כמו תוספי מזון.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהנטי30/12/2008
אני מתקרבת ללידה והבנתי שצריך לרכוש שמן שקדים בשביל לתת למיילדת והיא תעשה לי עיסוי פירנאום....כשהייתי בחנות המוכרת המליצה לי על שמן אחר שיש בו זרעי ענבים ועוד כמה מרכיבים ועליו כתוב: שמן לעיסוי פירנאום....על מה אתם ממליצים? ועוד שאלה - אני חוששת שהמיילת תיהיה עבוקה ולא תעשה לי את העיסוי ויהיו לי חתכים ותפרים.... יש דרך לוודא את זה לפני הלידה? לחברה שלי שילדה לפני כמה ימים עשו עיסוי טוב והיא יצאה בלי חתכים ובלי קרעים בכלל........והכל בזכות המיילדת.... תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטי
יפה שמעוני31/12/2008נטי שלום,
אני ממליצה לך לפנות לאתר שעוסק בהריון ולידה, או דולות.
לידה קלה ומזל טוב,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיסוי תינוקותjb24/12/2008
המליצו לי להשתמש בעיסוי על מנת חהקל על בעיות נשימה של ילדיי הקטנים. היכן ניתן לקרוא על זה חומר? זה באמת עוז? תודה על העזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיסוי תינוקות
יפה שמעוני25/12/2008שלום רב,
עיסוי עדין ע"י מי שהוכשר לטפל בתינוקות יכול לעזור.
ממה ילדיך סובלים?
אם יש חיידקים, או וירוסים בדרכי הנשימה אפשר לנקותם בשיטת איפ"ק.
גם הומאופתיה יכולה לעזור.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום שאלה לישירנושקה21/12/2008
רציתי לדעת האם שימוש באטמי אוזניים מזיק לאוזניים באיזשהי צורה? האם כדאי להשתמש באטמי אוזניים? האם יש חשש לאיבוד השמיעה בעיקבות שימוש באטמי אוזניים? באיזו תדירות ניתן להשתמש באטמי אוזניים? איפה ניתן להשיג אטמי אוזניים? מקווה שלא חזרתי על אותה שאלה כמה פעמים ואשמח לקבל תשובה על כל שאלותיי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אטמי אוזניים
יפה שמעוני22/12/2008שלום רב,
לא ידוע על נזק מאטמי אזניים, אלא אם מתפורר חומר לתוך האוזן.
ניתן להשיג בבתי מרקחת.
בברכה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי צמחי מרפא העלולים להזיקיעקב18/12/2008
קראתי ששן ארי ואשחר הינם צמחי מרפא בעלי השפעה משלשלת עדינה , רציתי לדעת האם בשמוש ממושך בהם הם עלולים לגרום לתלות ולחוסר תפקוד במעיים כמו צמח הסנה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעקב
יפה שמעוני19/12/2008יעקב שלום רב,
שימוש ממושך בכל צמח אינו מומלץ.
חומרים משלשלים, גם טבעיים, אינם מומלצים לאורך זמן. לעצירות מומשכת יש לטפל ראשית כל בתזונה נכונה המבוססת על ירקות, פירות, דגנים מלאים ושתית מים.
תוסף מינרל בשם מגנזיום יכול גם לעזור .
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היריון וסוכר בדםדנה17/12/2008
שלום רב, אני בשבוע 7 ורמת הסוכר שלי בדם הייתה טיפה גבוהה. הרופא לא התרגש מזה- אבל אני מאוד!!! אני מתעמלת 3 פעמים בשבוע, ואוכלת נכון- ואני ממש בלחץ- לא רוצה להסתבך עם סכרת. קראתי שיש כל מיני צמחים שניתן לאכול או לשתות והם מאזנים את רמות הסוכר בדם. אני לא רוצה להתחיל לקחת כדורים אלא להתחיל במשהו יותר מתון. שמעתי שחליטות מכורכום, חילבה ועוד צמח שנקרא שיבא יכולות לעזור. האם זה בטוח בהיריון? ואיפה אני קונה חליטות כאלה- בבית טבע? לתשובתך אודה, דנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהריון
עירית פרידמן17/12/2008הכי בטוח ומומלץ-טיפול הומאופתי.
וגם-לא להלחץ מכל מה שהרופא אומר....לשמור פרופורציות.
והכי חשוב-לא לעשות דברים לבד אלא בהתיעצות עם מומחה בתחומו.
כל טוב
עירית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדנה
יפה שמעוני18/12/2008דנה שלום,
כל סכרת, אם אכן יש לך, הטיפול מתחיל התזונה נכונה.
המעיטי ככל האפשר בפחמימות. הורידי בלחמים,עוגות, סוכרים, קמח לבן אורז לבן, משקאות ממותקים,בצקים למיניהם.
להסתפק ב2-3 פירות ביום ולאכול יותר חלבונים, ירקות ולשתות מים.
לגבי תוספי מזון תמתיני לבדיקה הבאה.
כדאי לקחת פרנטל שזה מולטי ויטמין מיוחד לנשים בהריון.
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוזניים וילדים...דנה ש.13/12/2008
שלום רב, בני בן 6 וסובל מזה זמן רב מ"סתימות" באוזניים שפוגעות לו בשמיעה.. בדרך כלל זה אחרי שהוא מתקרר עם נזלת וכו'. אני מטפלת בו עם נירות הופי, ורואה בנרות אחרי הטיפול את הלכלוך" שיוצא לו. אך זה לא תמיד משפיע וחוזר על עצמו. הילד מאד סובל מזה מכיוון שהוא פשוט לא שומע... האם יש לכם רעיון? תודה, דנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנה
יפה שמעוני13/12/2008דנה שלום,
כדאי לבדוק מה הסיבה לרגישויות של בנך. אלרגיות, הימצאות וירוס, או חידק שחוזר להציק לו.
אני ממליצה על איבחון בשיטת איפ"ק וניקוי הגורם לבעיה.
בינתיים תנסי להוריד מהתזונה שלו מוצרי חלב פרה. לפחות לחודש ימים. שווה לנסות).
בהצלחה,
יפה שמעוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה ואוזניים
עירית פרידמן14/12/2008שלום דנה
הטיפול שאת נותנת לבן שלך הוא טיפול בסימפטום-דהינו, בסתימה.
הטיפול הזה לא נותן מענה לסיבה שבשלה נוצרת הבעיה כל פעם מחדש.
טיפול נכון מחפש את הסיבה העמוקה ומטפל בה.
את זה עושים בהומאופתיה. האיבחון הוא מהותי לפתרון הבעיה. הסיבות יכולת להיות רבות ומגוונות וההומאופת מאתר את הסיבה המרכזית בראיון מקיף ויסודי.
בעיות אוזניים הן נפוצות ואני רואה פעמים רבות את היכולת של ההומאופתיה לעזור בנושא הזה.
כל טוב
עירית פרידמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
